Maar kunnen we er dus 100% vanuit gaan dat, dat klopt want zowel vermoljoen als miek zijn bevestigd. Maar toch claimd vermoljoen dat miek slecht is. Kan iemand mij uitleggen waarom ?
Niet voor 100% dus. Ik ben samen met Dennis (heb ik eerst nog verzwegen) op de hoogte van sowieso één stoorzender in het spel. Je kan er dus nooit 100% zeker vanuit gaan dat iemand effectief ook goed is, maar wij kunnen dus wel ontdekken of er gestoord is geweest of niet. Wij mogen van LM niet precies zeggen hoe het in zijn werk gaat, want anders had ik dat op dit moment wel gedaan.
Er zit dus in ieder geval een stoorzender in het spel en ik blijf het raar vinden dat nog niemand die bedenking eerder maakte aangezien het toch allemaal veel te makkelijk gaat op deze manier?
Ja ik ook want ik snap er niks van. Zowel Vermoljoen als ikzelf zijn goed, dat is bevestigd door Robbie. Daarnaast heb ik uitgelegd wat mijn rol is en wat mijn nachtacties waren. Maar Vermoljoen zegt dat er een stoorzender is waardoor een slechte rol als goed word gezien en dat hij dus op de een of andere manier heeft gezien dat ik slecht ben, maar we zijn juist allebei goed dus waarom doe je dat Vermoljoen?
Ja, klopt. Er zijn slechte rollen die door een stoorzender als goed kunnen worden gezien en naar mijn interpretatie is dit bij jou gebeurd, maar...
We mogen geen rollen meer claimen maar zo lastig is dit niet. Vermoljoen en ik weten van elkaar wie we zijn en dat we goed zijn. Daarnaast weten we ook dat er een stoorzender in het spel zit.
Vermoljoen heeft misschien te vroeg de conclusie getrokken dat het bij Miek fout is gegaan, maar dat maakt hem nog niet slecht. Maar er is zeker wel gestoord met de rollen.
dit verandert de zaak wel. Ik weet niet of we van LM hier mogen overleggen, maar anders hoor ik wel graag van jou tijdens ons overleg 's nachts welke verkeerde conclusie ik heb getrokken.
Daarom zal ik mijn stem op Miek1999 voorlopig laten vallen totdat ik D*N zijn conclusie heb gehoord. Zelf denk ik net zoals hem dat de laatste wolf een vrijgesproken iemand is. Helaas kunnen wij niet altijd weten waar er gestoord is, dus ik ga mee op de best plausibele theorie die naar
TimvDons wijst.
Daarnaast heb ik ook echt geen goed gevoel bij het burgemeesterschap van Giorgio. Wij hebben nu al meerdere keren gevraagd naar zijn winconditie en hij blijft ons negeren. Zou je alsjeblieft deze informatie kunnen geven? Anders ben ik wel voor een nieuwe stemming hoor
Timvdons
@Vermoljoen aangezien zowel monkatoky als ik je vragen om verduidelijking rondom je claim dat ik slecht ben en er dus duidelijk ergens iets misgaat aangezien jij confirmed goed bent zou het fijn zijn als je iets meer bijdraagt dan meteen weer zonder motivatie op mij stemmen
Weer zonder motivatie? Ik heb volgens mij een zeer duidelijke motivatie gegeven tijdens de vorige dag.