Ok, we zijn met een kleine groep dus misschien is het al wel goed als ik mijn rol bekend maak. Dan is er nog 8 op 10 kans dat je een wolf stemt (jezelf en mij dus niet meegerekend).
Ik ben de genezer en ik heb de eerste nacht mezelf gekozen, want ik had een voorgevoel. Bij weerwolf potjes op spelletjesdagen is het ook meestal ik of Lucy die er eerst uit liggen. Omdat we het natuurlijk zo waanzinnig goed spelen!
![Liegbeest ::pinokkio::](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/pinoccio.gif)
Dus misschien is een van de wolven iemand met dezelfde mindset en dus ook vaak op spelletjesdagen? (Swifty, Daisy)
Dus waarschijnlijk ga ik vannacht dood, vandaar dat ik het er al maar uit gooi.
Aan de andere kant bedacht ik me ook: als de ziener zich bekend maakt, dan bescherm ik die vannacht. Waarschijnlijk ga ik gewoon dood. De nacht daarna zullen ze op de ziener gaan maar kan de heks diens leven redden. Tegen die tijd heeft de ziener 3 rollen gezien die hij/zij/hun bekend kunnen maken, want dan heb je naast die 3 bevestigde rollen ook de ziener en de (dan dode) genezer. Dat is al de helft van de groep die je ofwel kan vrijpleiten of met wat geluk heeft de ziener zelfs een wolf gezien.
En eventueel kan de heks als die dan nog leeft, iemand killen die nog niet vrijgepleit was door de ziener en vervolgens zich de nacht erna ook bekend maken. Dan weten we zes van de 10 rollen!
Trouwens de ziener hoeft zich nu nog niet per se bekend te maken aangezien de wolven toch op mij zullen gaan na mijn onthulling.