Omdat je gewoon niet mag claimen. Maar dat zal wel mijn interpretatie van het spel zijn.
Als jij dit nog een leuk spelletje vindt, dan ben ik blij. Maar hier is gewoon niets van plezier aan. De wolven kunnen niets doen en wij luisteren gewoon naar de mensen die een rol geclaimd hebben. Erg leuk zeg
Ik snap wat je bedoelt met het laatste. Er schieten niet veel onzekere spelers meer over dus het is gewoon een kwestie van laten we de niet-vrijgepleite spelers wegstemmen tot we de juiste wolven weg hebben, wat op zich niet super interessant is.
Maar het claimen is wel degelijk deel van het spel en is in elk potje op RN tot nu toe gedaan op een zeker punt. Maar wel pas na x dagen, wanneer de groep klein genoeg was om er als burgers profijt uit te halen. Het verschil hier is dat we al met een kleine groep gestart zijn en het dus al meteen profijt opleverde.
Het is de enige kracht die je als burger hebt. De wolven weten exact van elkaar wie ze zijn en wie ze dus moeten killen, de burgers hebben dus speciale krachten. Als ze die vroeg claimen, zijn ze die kracht ook vroeg kwijt, want de wolven zullen hen dan wel killen.