Auteur Topic: [kandidaat + De Mol] Uma  (gelezen 21863 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #260 Gepost op: 5-05-2022, 11:09:48 »
Leuk en wel zo een hint, maar dat maakt niet goed dat ze telkens de goede antwoorden geeft bij deze opdracht. Als Yens daar wel in meegaat is ze genekt.
Ik denk dat niet dat de mol voor vier fouten wil gaan, dat valt teveel op. Maar wel voor twee of drie. Dus Yens mag best een keer mee in een goed antwoord.

Bij de eerste keuze imiteert Uma het fluitsignaal, haar imitatie lijkt meer op "perro" dan op "cabra". Valletje gezet voor Yens. Eén fout binnen.
Bij de tweede keuze fluistert ze het goede antwoord "marron", maar noemt dan toch de drie opties. Als ze Yens wil testen, zou ze toch niet eerst het goede antwoord noemen? Ze dekt zich eerder in. En als Yens daarin mee zou gaan zou dat geen ramp zijn, want er was er al één fout, en er kwam nog een keuze hierna. Maar er komt een fout bij. De mol zit op rozen.
Bij de derde keuze doet ze hetzelfde, maar dan zegt ze het goede antwoord "triangulo" wat harder. Ze imiteert het fluitsignaal nu wel goed. Een goed antwoord mocht. Maar Yens zegt: "Ja circulo is ook wel de gemakkelijkste om te pakken misschien. We zullen gewoon cirkel pakken". Dat komt op mij over alsof Uma dat toch als optie geopperd heeft, en Yens daarmee instemt.

Beginnen met een valletje (de hond) en dan met een voorzichtige aanpak mikken op twee of drie foute antwoorden aan het eind. Zichzelf steeds indekken door ook het goede antwoord te noemen, maar dan toch twijfelen. Heel mols dus juist.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2022, 11:12:33 door Molest »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #261 Gepost op: 5-05-2022, 12:16:18 »
Inderdaad. En dit maakt Uma gewoon een heel erg goede Mol. Stel je toch eens voor dat zij van begin af aan de Mol was geweest!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #262 Gepost op: 6-05-2022, 15:55:01 »
Allemaal heel vergezocht. De realiteit is gewoon dat Yens fout antwoord na fout antwoord geeft, terwijl Uma soms binnen de seconde het goede geeft. Dat doe je toch niet als mol.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #263 Gepost op: 6-05-2022, 23:41:23 »
Allemaal heel vergezocht. De realiteit is gewoon dat Yens fout antwoord na fout antwoord geeft, terwijl Uma soms binnen de seconde het goede geeft. Dat doe je toch niet als mol.

Dat denk ik toch wel, want die twee goede antwoorden Marron en trianculo zegt ze weliswaar  ( marron fluistert ze)maar daar doen ze niks mee ,ze verlegt meteen de aandacht en ze drukt het antwoord er ook niet door dus wel mols. Als ze kandidaat was had ze wel gezorgd dat ze voor Marron en trianculo gingen.  Zie ook topic  afl7 opdracht 1.

Dat Yens echt alles fout beantwoordt vind ik juist onmols. Het is bijna zondag ik ben benieuwd ::)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #264 Gepost op: 7-05-2022, 15:08:20 »
Uma had het langst van de vier geslapen, ik maak daaruit op dat de rest 's nachts heeft liggen malen en graven, maar zij het meest zonder zorgen was.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #265 Gepost op: 7-05-2022, 18:37:09 »
Terwijl het nota bene zijn schot-voor-de-boeg-Mol was!
Sorry hoor maar hiermee plaats je je totaal buiten de discussie. Belgian Mol had dus Uma toen die fout zat zeg je.

Zijn we vergeten dat Uma FOUT was voor 2.0?

Ben ik knap dat ik Yens als schot voor de boeg had terwijl Phillipe het was?

Ik laat me er althans niet op voorstaan want ik weet dat ik fout zat.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #266 Gepost op: 7-05-2022, 20:22:32 »
Natuurlijk was dat fout tijdens de eerste vier afleveringen, maar het gaat er toch ook om dat je - zeker in de allereerste beginfase (vandaar: schot voor de boeg) in kunt schatten of iemand Mol-kwaliteiten heeft? Als Uma straks de Mol blijkt te zijn en iemand had haar als schot-voor-de-boeg-Mol, dan heeft men kennelijk toch goed ingezien dat zij er toen in staat was.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #267 Gepost op: 7-05-2022, 20:43:11 »
Natuurlijk was dat fout tijdens de eerste vier afleveringen, maar het gaat er toch ook om dat je - zeker in de allereerste beginfase (vandaar: schot voor de boeg) in kunt schatten of iemand Mol-kwaliteiten heeft? Als Uma straks de Mol blijkt te zijn en iemand had haar als schot-voor-de-boeg-Mol, dan heeft men kennelijk toch goed ingezien dat zij er toen in staat was.

Ik had Uma als mol in afl 1,3 en 4 maar niet in 5 en 6, pas in afl 7 weer🤪.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #268 Gepost op: 7-05-2022, 22:06:05 »
Als Uma straks de Mol blijkt te zijn en iemand had haar als schot-voor-de-boeg-Mol, dan heeft men kennelijk toch goed ingezien dat zij er toen in staat was.
Misschien worden kandidaten hier wel op geselecteerd  ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #269 Gepost op: 7-05-2022, 23:00:31 »
Deels. Men selecteert ook bewust kandidaten die niet goed een geheim kunnen bewaren. Denk maar aan de selectie voor het Vietnam-seizoen, waarin men vooraf ergens op een industrieterrein een afspraak had in een camper. Er werd duidelijk tegen de kandidaten gezegd dat men nooit mocht laten merken dat het gesprek had plaatsgevonden of dat men de medewerkers van Woenstijnvis ontmoet had. Een van de kandidaten ging opvallend de mist in en begroette die persoon een week of zo later in Vilvoorde. Gezakt voor de Mol-test dus, maar ze mocht wel mee op reis.
 ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #270 Gepost op: 7-05-2022, 23:20:30 »
Deels. Men selecteert ook bewust kandidaten die niet goed een geheim kunnen bewaren. Denk maar aan de selectie voor het Vietnam-seizoen, waarin men vooraf ergens op een industrieterrein een afspraak had in een camper. Er werd duidelijk tegen de kandidaten gezegd dat men nooit mocht laten merken dat het gesprek had plaatsgevonden of dat men de medewerkers van Woenstijnvis ontmoet had. Een van de kandidaten ging opvallend de mist in en begroette die persoon een week of zo later in Vilvoorde. Gezakt voor de Mol-test dus, maar ze mocht wel mee op reis.
 ::vergroot::

Dat waren inderdaad Ingrid en Liesbeth. Waren overigens niet geselecteerd als mogelijke Mol

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #271 Gepost op: 7-05-2022, 23:27:21 »
Deels. Men selecteert ook bewust kandidaten die niet goed een geheim kunnen bewaren. Denk maar aan de selectie voor het Vietnam-seizoen, waarin men vooraf ergens op een industrieterrein een afspraak had in een camper. Er werd duidelijk tegen de kandidaten gezegd dat men nooit mocht laten merken dat het gesprek had plaatsgevonden of dat men de medewerkers van Woenstijnvis ontmoet had. Een van de kandidaten ging opvallend de mist in en begroette die persoon een week of zo later in Vilvoorde. Gezakt voor de Mol-test dus, maar ze mocht wel mee op reis.
 ::vergroot::
Maar ik wou alleen zeggen dat ze meer kandidaten selecteren die de mol zouden willen en kunnen zijn.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #272 Gepost op: 8-05-2022, 08:00:55 »
Klopt, in het seizoen van Elisabeth zagen de makers zelfs in 5 kandidaten mogelijke mollen: de 3 "jij wordt de mol misschien" kandidaten+ Kaat en Eva.
Naar mijn gevoel was dat in deze sterke groep ook dit seizoen het geval: Bert, Sven, Yens, Philippe en Uma. Zelfs Toon had talent, maar was nog te jong. Al kunnen alleen de makers daar uitsluitsel over geven natuurlijk.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #273 Gepost op: 8-05-2022, 21:46:21 »
YES YES YES!    ::bravo::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #274 Gepost op: 8-05-2022, 21:50:21 »
Yessssssssssssssss ::bravo::  ::zon:: ::respect::

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #275 Gepost op: 8-05-2022, 21:51:40 »
 ::bravo::
Ma how, zeg!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #276 Gepost op: 8-05-2022, 21:52:21 »
 ::bravo::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #277 Gepost op: 8-05-2022, 21:53:18 »
Diepe buiging  ::bravo::

Offline Hof

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #278 Gepost op: 8-05-2022, 21:53:37 »
Fantastisch gespeeld  ::bravo::

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #279 Gepost op: 8-05-2022, 21:58:34 »
Fantastisch uitzending en een geweldige mol. Nu al benieuwd naar volgende week!