Auteur Topic: Wie verdenkt Wie  (gelezen 5319 keer)

Online Molest

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #40 Gepost op: 3-05-2022, 16:50:41 »
Het klopt wel dat Manu vóór afl. 5 Sven het meest vertrouwde, maar in afl. 7 zegt ze:

Ik heb in de Yens-tunnel gezeten, ik heb in de Anke-tunnel gezeten. En nu heb ik echt zoiets van: wie is de mol? Ik heb geen idee.


M.a.w.: ook Sven staat weer op de kaart. En Yens misschien ook wel (al spreekt ze dat tegen in Café de Mol). Dat we noodzakelijk bij Uma moeten uitkomen, is absoluut niet zo.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #41 Gepost op: 3-05-2022, 17:06:09 »
Ik sluit dat niet uit, nee. Punt dat je net maakte vond ik wel sterk. Ik denk dat je als kandidaat eerder in termen van 'steken laten vallen' denkt als je het over iemand hebt die je zwaar verdenkt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #42 Gepost op: 3-05-2022, 17:21:31 »
Ze pleit Sven daar gewoon opnieuw vrij, geen steken laten vallen betekent kandidatengedrag.

Ik vind dat we noodzakelijk bij Uma moeten uitkomen ::) ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #43 Gepost op: 3-05-2022, 21:02:03 »
Bijv

- waar bevond de mol zich in opdr1
- pakte de mol een voordeel bij de blinddoek opdracht

Beide vragen zou Sven fout beantwoord hebben en Manu goed als Yens de mol is en ze op Uma ingezet zou hebben

Maar als ik in het bovenstaande de namen van Uma en Yens omdraai, dan geldt toch hetzelfde? Dus als we die logica volgen, is of Sven de mol (wat ik basis van verdienste zeer betwijfel) of heeft Manu op Sven ingezet (haar biechten lijken toch sterk aan te geven dat ze Sven juist vertrouwt). Dus ik kan niet zo veel met deze logica.

Manu heeft zowel in de Yens- als Anketunnel gezeten. We weten ook dat ze niet terugkeerde naar haar verdachte van voor de molwissel. Weten we of dat van die Anketunnel voor of na de molwissel was? Dat kan nog wel een verschil maken, lijkt me.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #44 Gepost op: 4-05-2022, 11:08:38 »
Ze pleit Sven daar gewoon opnieuw vrij, geen steken laten vallen betekent kandidatengedrag.

Ik vind dat we noodzakelijk bij Uma moeten uitkomen ::) ;D

:P

Ik heb gisteren geloof ik alle biechten op GoPlay ge-perused ...en ben het met je eens. Emanuelle serveert Sven af als een kandidaat ...denk ik. Met de beelden erbij is het een ander verhaal. Manu lijkt hier makkelijk te lezen  ::kado::

Probleempje voor je beproefde de wensmol is de mol-theorie is dat er geen speld tussen de analyse van FS is te rammen. Jouw mol, Yens, en Uma hadden veel met elkaar gemeen in deze aflevering.

Je Yens-verdenking hangt daarmee aan een zijden draadje. Manu had genoeg bijvangst moeten hebben ...maar nee, Sven de Manu-tunnelaar ging door ten koste van haar.

Dat is raar.


Mijn nieuwe de grootverdiener is de mol-theorietje staat nog als een huis  ::vergroot::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #45 Gepost op: 4-05-2022, 11:25:19 »
Er zijn wel vaker onlogische dingen gebeurd. Manu kan gewoon een rommeltje van haar test hebben gemaakt, ze zou de eerste niet zijn die puur door vermoeidheid vragen anders beantwoord dan haar bedoeling was.

Aanvulling: zeker nu ze volgens eigen zeggen dyslectisch is kan het bij een test goed fout gaan.
« Laatst bewerkt op: 4-05-2022, 11:32:47 door tureluurs »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #46 Gepost op: 4-05-2022, 12:35:25 »
Dat is waar. Meer dan aan een zijden draadje dan 🕊️

Ik hoop trouwens dat jullie goed zitten met Yens ...ik zit helemaal niet op een mol te wachten die per saldo en actief zoveel geld in de pot plempt. 't is me het mol-jaartje wel  ::zweet::


Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #47 Gepost op: 4-05-2022, 13:07:18 »
Als Uma het is zat Anke dus misschien wel als enige goed :(
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #48 Gepost op: 4-05-2022, 14:58:52 »
Dat zou mooi zijn! Dan is Uma toch nog een klein beetje Wensmol. Yens op Sven. Sven op Yens. Niemand op Uma ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #49 Gepost op: 4-05-2022, 15:00:13 »
Dat zou mooi zijn! Dan is Uma toch nog een klein beetje Wensmol. Yens op Sven. Sven op Yens. Niemand op Uma ::ok::

Ik voel een draai aankomen  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #50 Gepost op: 4-05-2022, 15:01:45 »
Ik reageer hier op, ik vind het zelf het meest logisch als Manu er op Uma is uitgevlogen dus dan zat er toch WEL iemand op haar 8)
Als Uma het is zat Anke dus misschien wel als enige goed :(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #51 Gepost op: 4-05-2022, 15:07:15 »
Oh jammer.. zit je 2 edities fout  :P

Je bent nog welkom in de Umatunnel hè.. de bar is open  ::wijn::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #52 Gepost op: 4-05-2022, 15:09:57 »
Het is altijd gevaarlijk om mensen definitief uit te sluiten, maar op een gegeven moment moet je wel denk ik. Ik denk dat Uma perfect een goede mol zou kunnen zijn, maar dat ze het niet is.
– Sven komt terug met eliminatievragen, een molboekje en twee knoppen. Dat is een perfecte molactie, dus... Hij zit vaak in de positie waar dat je zou moeten zitten als mol ja.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #53 Gepost op: 5-05-2022, 08:59:47 »
Je bent nog welkom in de Umatunnel hè.. de bar is open  ::wijn::

En ik draai als barkeeper overuren, want het wordt steeds drukker.    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #54 Gepost op: 5-05-2022, 09:18:23 »
Ik voel een draai aankomen  ::rofl::

Lo dekt zichzelf altijd in.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #55 Gepost op: 5-05-2022, 09:31:05 »
Ja, de musculus glutaeus maximus zal wel niet meer aan haar beenderen hechten.     ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #56 Gepost op: 5-05-2022, 15:18:07 »
Ik ben nog nooit in het leven gedraaid, dat is nu juist mijn trademark. Dat zegt echt iedereen van mij, tot vervelens toe.

Ik draag niet voor niks Elisabeth als trots want haar had ik ook fout omdat ik altijd vasthoud aan mijn mol. Er is niemand die zo diep tunnels graaft als ik, zelfs Tunnelgraver niet.

Dat komt dus omdat ik het helemaal niet erg vind om het fout te hebben, ik ben een pure romanticus. Ik ga voor de pure wensmol en het zou toch fantastisch zijn die ook te krijgen.

Maar dat er enorm gedraaid wordt is nu juist wat ik in al mijn posts aankaart. Yens stond +5 op Uma en nu -20. Dat komt echt niet door een molactie. Het is gewoon de hint. Dus dat je overuren draait in de bar is me duidelijk maar aan mij ligt het niet, het tegendeel is waar  ::zwaai:: ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #57 Gepost op: 5-05-2022, 17:47:08 »
Ik ben nog nooit in het leven gedraaid, dat is nu juist mijn trademark.

Ahum, we hebben hier allemaal de afgelopen weken gezien dat je eerst vol op Emanuelle zat en toen overstapte (nog voordat Emanuelle eruit vloog) op Yens. Dus...

En uiteraard mag dat Mol-hoppen, maar kom er dan s.v.p. ook gewoon eerlijk voor uit.


PS:
Er is niemand die zo diep tunnels graaft als ik, zelfs Tunnelgraver niet.

O nee? Ik zit controleerbaar (pool-deelname) sinds aflevering 1 op Uma. Dieper dan dat kan niet en jij zwalkt aantoonbaar van de ene naar de andere Mol. Nogmaals: mag allemaal, maar dan moet je echt niet gaan doen alsof je standvastig bent, want dat ben je duidelijk niet.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2022, 18:47:50 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #58 Gepost op: 5-05-2022, 18:59:34 »
Emanuelle moet wel op Uma ingezet hebben, want zij heeft met name haar 'molacties' gezien:
- de glijbaan traag af
- liegen wat in haar koffer zit
- afgeschoten worden bij molboekje Bert, alle knoppen weg
- een hond kiezen en 1500 mingeld
- niks vinden bij schoonpoetsen
Het lijkt mij goed mogelijk dat ze daarom op Uma eruit is gegaan. Sven heeft ze niet gekozen.
Ze zegt wel 'Ik ben dom geweest'. Zou dat dan slaan op inzetten op Yens?

En zeker draait iedereen nu naar Uma als mogelijke mol. En dat komt met name door de hints. Ben ik met Lo eens.
Trouwens ook wel leuk te lezen wat jullie van elkaar denken. Meer 'wat verdenkt wie?' dan 'wie verdenkt wie?'. ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 5-05-2022, 19:02:32 door ThaStayFan »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie verdenkt Wie
« Reactie #59 Gepost op: 5-05-2022, 20:48:52 »
Emanuelle moet wel op Uma ingezet hebben, want zij heeft met name haar 'molacties' gezien:

- de glijbaan traag af


Ik denk dat Emanuelle te druk was met haar eigen geklooi met kokers om daar echt op gelet te hebben.




- liegen wat in haar koffer zit


Daar zat toch een vrijstelling in? Dat was toch niet echt super Mols? De Mol zou toch liever daar geld uit de pot hebben gespeeld, zou Emanuelle moeten hebben beredeneerd? En wie dat dat juist bij die opdracht? Inderdaad Yens.



- afgeschoten worden bij molboekje Bert, alle knoppen weg


Als kandidaat heeft ze zelf geen enkele knop goed gehad, is afgeschoten worden dan Molser dan geen enkele knop vinden? Denk je dat Emanuelle dat zou hebben gevonden?




- een hond kiezen en 1500 mingeld


Daar was ze niet zelf bij, dus die informatie heeft ze van horen zeggen? Van wie? Misschien wel van Yens.




- niks vinden bij schoonpoetsen


Zou dat voldoende zijn om op Uma gestemd te hebben? Ik ben niet overtuigd. Ik acht de kans zeker net zo groot dat ze er op Yens is uitgevlogen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!