Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 3231 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #40 Gepost op: 30-03-2022, 10:12:46 »
De opdrachten waren zeker niet de makkelijkste, maar wel te halen.

De piratenopdracht had langer kunnen duren als ze iets meer hun best deden op de evenwichtsbalk, dit ging wel heel erg makkelijk.

Volgens mij hadden ze toch 30 minuten per gerecht?
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2
« Reactie #41 Gepost op: 30-03-2022, 10:41:42 »
2. We hebben geluk gehad dat Toon en Jens het nog slechter hebben gedaan. De Mol moet wel een man zijn, want daar hebben wij vol op ingezet.

Blijft grappig, hebben we volgens mij bij widm laatst ook benoemd dat dit zo'n rare aanname is. De vraag of de mol een man of vrouw is, is slechts 1 vraag in de test. Verder kan je prima op een man invullen en de rest van alle vragen fout hebben dus dat de mol dan wel een man moet zijn is in dat geval meer een verkeerde associatie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2
« Reactie #42 Gepost op: 30-03-2022, 10:48:31 »
Blijft grappig, hebben we volgens mij bij widm laatst ook benoemd dat dit zo'n rare aanname is. De vraag of de mol een man of vrouw is, is slechts 1 vraag in de test. Verder kan je prima op een man invullen en de rest van alle vragen fout hebben dus dat de mol dan wel een man moet zijn is in dat geval meer een verkeerde associatie.

Nou, niet als je weet dat kandidaten soms maar erg weinig vragen goed hebben en het kan gaan om één goed antwoord meer of minder goed.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #43 Gepost op: 30-03-2022, 11:39:22 »
Na een matige openingsaflevering door het hele Jens gebeuren, was dit echt een schitterende tweede aflevering! Wow!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Aflevering 2
« Reactie #44 Gepost op: 30-03-2022, 11:42:43 »
Na een matige openingsaflevering door het hele Jens gebeuren, was dit echt een schitterende tweede aflevering! Wow!
Dat was wel heel matig ja. Heb me zelden zo verveeld ::fluit::
...óf niet!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2022, 11:46:18 »
Dat was wel heel matig ja. Heb me zelden zo verveeld ::fluit::

Qua inhoud en opdrachten was het een topaflevering. Maar dat fake gebeuren van Jens moest echt niet voor mij, hier zijn ze wat te ver gegaan. Ook moest hij geen kans meer krijgen om aan dit seizoen mee te doen, hij had de test maar beter moeten maken in de velden. De mol is hard en dat moet geaccepteerd worden. Dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening, maar vooral in België heb ik toch al veel negatiefs gehoord over dat fakegedoe.

Het is niet omdat het de mol België is, dat een puntje van kritiek niet mag.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2022, 11:50:43 door Belgian Mol »

Online Van Zwam

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2022, 15:14:24 »
Ik zat eerlijk gezegd ook met wat twijfels na de eerste aflevering maar met de tweede hebben ze mij weer helemaal aan boord.

Ik vond de eliminatie in koppels een schitterend idee. Ik begreep alleen niet wat er nu ging gebeuren als er bij Yens en Manu een 'nee' was geweest?

Voor de rest vond ik dit zeker niet harder of minder eerlijk dan wat we in het verleden hebben gezien. En ik denk dat er in de meeste duo's wel minstens eentje was die wat heeft opgestoken van de ander, dus hopelijk zal dat leiden tot iets degelijker speurwerk dan we in het vorige seizoen (dat achteraf beschouwd nochtans een topper was) hebben gezien.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2
« Reactie #47 Gepost op: 30-03-2022, 17:22:22 »
Ik begreep alleen niet wat er nu ging gebeuren als er bij Yens en Manu een 'nee' was geweest?

Dan hadden ze moeten onderhandelen over een ruil. Met het risico dat niemand wilde ruilen en ze dan toch samen hadden moeten blijven. Resultaat zou dan én geen geld én geen nieuwe koppels zijn geweest.
 8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #48 Gepost op: 30-03-2022, 18:20:35 »
Is dat uitgelegd? Of is dat een mogelijke verklaring?

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2
« Reactie #49 Gepost op: 30-03-2022, 18:56:29 »
Het is in ieder geval niet in de aflevering zelf uitgelegd, maar ik meen ergens wel gelezen te hebben dat er in Café de Mol iets over is gezegd.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #50 Gepost op: 30-03-2022, 23:53:12 »
Qua inhoud en opdrachten was het een topaflevering. Maar dat fake gebeuren van Jens moest echt niet voor mij, hier zijn ze wat te ver gegaan. Ook moest hij geen kans meer krijgen om aan dit seizoen mee te doen, hij had de test maar beter moeten maken in de velden. De mol is hard en dat moet geaccepteerd worden. Dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening, maar vooral in België heb ik toch al veel negatiefs gehoord over dat fakegedoe.

Het is niet omdat het de mol België is, dat een puntje van kritiek niet mag.

Jammer voor jou is het niet fake. Maar geloof wat je wil geloven natuurlijk! Als je aannames ergens op gebaseerd zijn, vertel het gerust.

Offline Navadni

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #51 Gepost op: 31-03-2022, 00:06:14 »
Niet helemaal duidelijk wat er precies zou gebeuren als slechts één koppel "nee" antwoordde, maar dat maakt het juist wel dat extra tikkeltje mysterieus, het feit dat je de spelregels nooit 100% kent en dat er sowieso proeven en extra opdrachten of onderhandelingen wegvallen.

Ofwel was iedereen in duo gebleven behalve Manu en Yens - zij konden individueel afvallen, de rest niet.

Ofwel moet door hun keuze iederéén individueel naar de eliminatie -- maar weet iedereen wél elkaars tactiek, en is de kandidaat die in een duo met de afvaller zat misschien juist per ongeluk bevoordeeld. Mogelijk interessant omdat je juist zoveel met elkaar gedeeld hebt en elkaar dat vertrouwen hebt gegund, maar je misschien ook je geheimen hebt prijsgegeven.

Ofwel kwam er een extra proef in het spel om nieuwe duo's samen te stellen. Een praktisch vraagje voor 't einde van het seizoen, denk ik.