Ik heb alles eindelijk eens grondig kunnen lezen en ook de zaken van de voorbije dagen kunnen herlezen.
1. MitchK
2. NielsE
3. Convans
6. Sanmol
7. Miek1999
11. Robbie
13. giorgio
14. BloodWolf14
Er zijn nog 8 deelnemers waarvan Robbie de genezer claimt.
Als dit klopt, dan is er nog maar 1 potentieel goede rol in het spel: Cupido.
Als Cupido niets van zich laat horen, ga ik er van uit dat we met een S/S koppel of en G/S koppel zitten OF dat Cupido zichzelf gekoppeld heeft in een G/G koppel. Dus ik vind het misschien wel logisch dat Cupido nog niets van zich liet horen, want als er 2 goedjes aan elkaar gekoppeld zijn, kan dit spel snel gedaan zijn vrees ik.
Ik geloof Robbie voor nu wel. Al begrijp ik ook niet waarom hij nog leeft?
Van de 7 andere potentiële wolven werd Niels door Sanmol vrijgesproken wegens een zienerhint van Kaaasje.
Hier geloof ik niet in. Niels is voor mij even verdacht/onverdacht als alle anderen.
Mitch lijkt vrijgesproken te zijn wegens zijn cruciale stem op D*N.
Hier ga ik ook niet in mee, want Mitch is ervaren genoeg om een wolfje onder de bus te gooien.
Maar dan vermoed ik dat er 4 wolven waren in het begin, want met 4 kan je makkelijk iemand onder de bus gooien.
Dan betekent dit ook dat het nu 3 / 8 is voor de wolven.. Laten we daar hopelijk niet vanuit gaan. Zou Mitch ook een medewolf onder de bus gooien als ze nu nog maar met 2 wolven over bleven?
Van Giorgio kan ik weinig hoogte krijgen, moeilijk oordelen.
Miek1999 geloofde ik meer dan PieterBasje, maar kijk.. mijn gevoel zat helemaal verkeerd. Mss heeft Miek me wel ingepakt met haar heldere uitleg waarom ze bepaalde acties doet.
Bloodwolf geeft heldere analyses en komt daardoor niet op de radar, maarja Bloodwolf is natuurlijk erg ervaren genoeg om als wolf ook goed mee te denken.
Sanmol wilde BM worden, maar is daarna mijn inziens wat minder met het zoeken naar wolven bezig.
Ging Niels vrijspreken (waar ik niet in geloof) en kweekte zo wel goodwill bij de anderen. Ik weet het zo niet.
Er viel mij nog iets grappigs op, de titel van vorige nacht sprak me aan: Salomonsoordeel.
Dat is een anagram voor: 'O lees: door Sanmol' en daaronder zien we ook meteen een foto van een wolf.
Ik denk niet dat het iets is, maar ik vond het wel grappig en het woord salomonsoordeel is toch ook niet zomaar gekozen of wel?
Voor nu heb ik dus Miek en Sanmol op mijn verdachtenlijstje