Leg dat eens uit @Bloodwolf?
Volgens mij zit je er volledig naast.
Ik ben geen wolf en Niels geloof ik ook niet in.
Waarom geen Niels? Dan zijn Sanmol en wie volgens jou wolf?
TLDR onderaanEn even mijn gedachtespinsels:
Belg verdacht de dag voor zijn dood zowel Sanmol een beetje als DN hard. Chipie heeft de dag voor zijn dood gezegd nog wel te willen switchen naar Mitch.
Je zou kunnen zeggen dat zowel Mitch als Sanmol hierdoor slecht kunnen zijn en samen hebben besloten om degenen te lunchen die hun verdachten.
Maar dan: Zowel Mitch als Sanmol gingen voor het BM-schap en beiden stemden op zichzelf. Ik verwacht niet dat twee wolven samen zo hard voor het BM-schap gaan. Dan zou het dus hoogstens Mitch of San zijn.
Hieruit neem ik aan dat Mitch de grootste kanshebber is op goed zijn. Waarom? Omdat hij de meerderheid van stemmen geeft gepakt voor BM en je over het algemeen zal zien dat in spellen waar je je als wolf op geen enkele manier kan verdedigen tegen controlerende rollen (zoals dit spel) goedjes vaak in de BM-rol worden geschoven.
Zowel Niels als Convans (en DN) + ik hebben verder op Mitch gestemd voor BM. Ik verwacht dat er tussen de Mitch stemmers sowieso 1 wolfje zit, ongeacht Mitch z'n rol.
Dan lynch 1: Ik verwacht dat daar sowieso een wolfje zit tussen de Kaasje stemmers. Toevallig zijn PB, Miek en Robbie allemaal al dood waardoor Niels over blijft.
Lynch 2:
Alle DN-stemmers vallen hier af qua verdachten. Gio en Mitch al helemaal. Er was voor beide als slechtje geen enkele rede om op het punt van hun stemmen DN op voorsprong te brengen. Ik verwacht hier naast DN sowieso nog een wolfje op PB. Dus Blood, Convans of Mitch. Niels en Sanmol stemden hier op Miek maar niet beide wolfjes gaan hier samen op 1 persoon stemmen. Dus Niels en Sanmol zijn wss niet samen wolf.
Lynch 3:
Flutlynch. Halen we uiteindelijk geen info uit. Alleen het feit dat Niels zei dat het te makkelijk ging op Miek is iets wat ik verdacht zou noemen. Je kunt evt de laatste 2 stemmen op Miek/PB verdacht noemen op basis van meelopen. Dat zijn dan Gio, Niels en Blood nu nog.
Lynch 4:
Is de enige lynch die ik apart vind. Ik zou zeggen een wolfje bij de Miek-stemmers en dan 1 wolfje apart.
Met al het bovenstaande volgen deze combi's van spelers die wss niet samen wolf zijn:
BM = Mitch + Sanmol
Lynch 1 = x
Lynch 2 = Niels + Sanmol
Lynch 3 = x
Lynch 4 = Mitch + Sanmol
Hier zijn al drie gevallen waarbij ik Sanmol geen wolf zie zijn met iemand anders. Zij valt voor mij qua verdachte af dus.
Wel mogelijke combi's zijn dus:
Mitch + Niels
Mitch + Convans
Niels + Convans
Sanmol + Convans
Maar als je mijn gedachten leest zie je dat Niels uit bijna elke lynch als verdachte naar voren komt. Zijn stemmen op mij helpen ook niet mee. Convans dan is in 3 van mijn 4 mogelijke wolvenduo's een optie. Daarmee is de combi Niels + Convans in mijn ogen dus de meest logische en safe optie nu om te stemmen.
TLDROp basis van onderstaande reducties:
- 1e BM zal geen wolf zijn: Mitch
- Stemmers van DN zijn geen wolf: Mitch + Gio
hou ik 3 verdachten over: Sanmol, Niels en Convans. Sanmol heeft uit deze 3 in mijn ogen veruit de meeste betere keuzes gemaakt.
Daarmee is mijn wolvenduo duidelijk.
Ik zie graag van @Mitch en @Sanmol welke van deze twee jullie eerst zouden lynchen als dat moest en waarom.