Vreemd dat de wolven voor Zitnie hebben gekozen. Waarom een (nieuwe) speler opofferen, terwijl er geen speciale rollen zijn én MitchK zich al min of meer heeft vrijgepleit door de rol van Schildwacht te claimen?
Een theorie: is het een mogelijkheid dat MitchK toch wolf is geworden?
1) Waarom heeft MitchK de rol van Schildwacht pas geclaimd na de lunch van PB? Voor hetzelfde geld was hij het eerste slachtoffer en hadden we belangrijke informatie gemist. @MitchK: kan je dit uitleggen?
2) Als de informatie van MitchK correct is, weten de wolven dat er geen meer ziener is. Waarom kiezen de wolven dan net PB als eerste slachtoffer, die leek te hinten op het zienerschap
Ik hoorde vannacht geritsel in het huis van de Ulmer familie! Toen ik uit het raam keek zag ik een wandelende bloempot...
Helaas is de exacte rol van PB niet bekend gemaakt, maar mogelijk heeft PB effectief gezien dat GerritDeBloempot een wolf is (iets wat Sanmol gisteren ook al leek te suggereren) en heeft het bericht van PB de wolven gealarmeerd. Om te verhullen dat PB de ziener zou geweest zijn, komt MitchK die dag plots met het "de-ziener-is-wolf-geworden"-verhaal. Opvallend: net nadat Daisy zich afvraagt of PB misschien een speciale rol had. Niemand die de berichten van PB nader bekijkt, want Miek1999 sluit de discusie:
PieterBasje heeft gisteren niet gestemd, dus uit zijn stemgedrag valt niet echt iets te halen. Dus het lijkt mij een random gekozen kill.
Volgens die theorie zijn MitchK en GerritDeBloempot dus wolven. Toen GerritDeBloempot gisteren de eerste stem kreeg (van Sanmol), valt op dat er plots 4 stemmen richting Drenziboy gaan: van Giorgio (een goede vriend van Cereberus/hillo), van MitchK (een wolf volgens deze theorie), van TimvDons en van Daisy. Een reddingsactie?
Om mijn theorie te testen stem ik op
MitchK