What's the plan?
We kunnen erop gokken dat Dennis weer vergeet te stemmen. Die laten we dus in het spel.
![Duveltje >:D](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/evil.gif)
Iemand killen die op ons zit qua verdenking eruit? Als we het goed spelen dan kunnen we daarmee een extra dag winnen. Dan wordt het close. Gezien we dan met 9 zouden blijven, mits bovengenoemde plaatsvind dan hebben we gewonnen.
Anderszijds kunnen we ook een ziener treffen... Vond deze uitspraak wel beetje onheilspellend:
Ik kom net van werk. Dus niet veel tijd meer om alles te analyseren. Wel vind ik wat Swifty doet erg makkelijk. En juist vrij dom om te doen. Een goede speler is gevaarlijk als hij/zij wolf is. Maar een goede speler er dag 2 uit gooien op 'omdat een ervaren speler dit zou doen,' vind ik niet echt handig. Vandaar mijn stem. Verdere uitleg komt morgen.
Ben wel benieuwd naar zijn uitleg en of we hem ermee kunnen filleren eigenlijk. Nieuwe spelers zijn altijd gevaarlijk, omdat je niet weet hoe ze spelen.
Daarnaast zijn ik en Giorgio volgens mij op dit moment het minst uitgesproken verdacht.
Hebben we al een idee wie Cerberus is?