Hoi allemaal! Leuk om ook een keertje mee te doen
Minder leuk dat zo'n vervelend figuur als een MitchK dan meteen het gore lef heeft om mijn naam in zijn mond te nemen! Mijn wraak zal zoet zijn
Als jullie mij houden beloof ik actief mee te doen en het spel niet te bederven door zomaar te gaan loten op wie ik stem <3
Ik zou ook zeggen dat lynchen slimmer is, geeft in ieder geval informatie. Maar met de nieuwe rollen in het spel, begin ik wel te twijfelen of het in dit geval ook zo is.. Wat denken mijn familieleden, Swifty en HIDM?
Omdat we dan het risico lopen een nuttige rol meteen kwijt te raken door willekeurig te stemmen bedoel je? Zit wat in, om dat te voorkomen zou je dus of niet moeten stemmen of iemand zich nu al bekend laten maken. Dat laatste is sowieso onzinnig, dan raak je ze alsnog kwijt aan de wolven. Kans is natuurlijk het grootst dat je at random een burger pakt.
Wat is er volgende ronde precies anders dan deze? Als het dan ook gewoon een grote gok is kunnen we het inderdaad net zo goed meteen doen. We stemmen volgende ronde dus niet meer in familieverband? Betekenen de families verder nog iets?