Voor de liefhebbers!
De Eyzburg Familie
Hillo - x
DRenziboy - x
Deerbetah - x
De BeinrothFamilie
Michael90 - Giorgio
Syd - x
Kaaasje - Giorgio
De Poorman Familie
Molfreak Arno - x
Whatthefrank - Deerbetah
Miek1999 - Deerbetah
De Ulmer Familie
MitchK - HIDM
D*N - Deerbetah
Vermoljoen - Deerbetah
De Heathrow Familie
Hadewychisdemol - Kaaasje
Giorgio - Kaaasje
Swifty - x
Het eerste wat hierin opvalt, is m'n eigen familie waarin ik het voortouw heb genomen om op Deerbetah te stemmen. Sorry, hopelijk nemen jullie me dit niet kwalijk
Qua stemgedrag vallen me 2 dingen op, het eerste is dat Dennis niet meegaat op de random stem van Mitch op HIDM. Kan toeval zijn, kan ook zijn dat het een kwestie is van elkaar verdedigen. Ook Vermoljoen valt hiermee op omdat hij de keuze maakt om ook niet op HIDM te gaan. Hoeveel waarde we hieraan kunnen hechten weten we nog niet gezien de rollen niet bekend zijn, maar zeker iets voor de lange termijn om mee te nemen!
Iets van hetzelfde kaliber: Michael stemt in eerste instantie niet mee op Giorgio maar wijzigt alsnog zijn stem. Dit vind ik in iets mindere mate verdacht omdat Michael te kampen had met een niet-stemmer en hij is volgensmij wel iemand die graag informatie uit deze lynch wou halen, dus voor hem snap ik wel iets meer dat hij z'n stem gewijzigd heeft
Wat de niet-stemmers betreft: Inmiddels zijn ze volgensmij allemaal in het huidige topic voorbij gekomen behalve Deerbetah. Ik hoop iedereen met de volgende stemming te zien natuurlijk, maar wellicht interessant om te kijken naar het lijstje niet-stemmers. Zou daar een wolf tussen kunnen zitten, ondanks dat het er eentje minder is nu? Statistisch gezien zou het me niks verbazen maar ik ben zelf gewoon nooit zo'n voorstander van die tactiek als wolf