Arno doet inderdaad een beetje vreemd, maar ik zie er niet direct een wolf in. Hij zegt dat hij nu niemand echt verdacht vindt, maar dat hij Sydney wel wat verdacht vond. Ik vind niet per se dat het een het ander tegen hoeft te spreken, of in ieder geval niet dat hij daarom een wolf zou moeten zijn. Ik vind mensen die er zo snel op springen dan ook verdachter eigenlijk. Dus dan ga ik voor nu met hillo mee op
Swifty.
Ik zou denken dat de Leprechaun vooral gaat verschuiven als hij/zij/hen enig idee heeft wie een goede rol heeft en wie een slechte, in de hoop zo iemand te sparen of te pakken.
Ik denk dat de wolven een veilige keuze hebben gemaakt. Er zijn er maar 3 van de 15, er zijn in de rij nu nog rijtjes van 3 te vinden zonder 1 wolf daarin. Ik denk daarom dat Kaaasje en Vermoljoen geen wolven zijn.
(of het zijn heel slimme wolven die dit direct de eerste nacht al zo bedenken en zichzelf zo vrijgepleit hebben)
Ik zie de wolven dit juist wel doen hoor. Mee eens dat het niet een reden is om nu direct op Kaaasje of Vermoljoen te gaan, maar ik hou ze hierdoor eigenlijk juist meer in de gaten en pleit ze zeker niet vrij.
Nog een dikke twee en half uur om te stemmen!
Valt me nog mee, ik had 8 uur verwacht
Gebeurt er nog iets met speciale rollen overdag?
Edit: Sorry, ik had het gedeelte over het delen van de informatie even gemist. Ik denk niet dat dat mijn mening verandert, waarom zou Arno dit als wolf precies achter willen houden? Hoe meer wolven we denken dat er zijn, hoe meer wolven we gaan proberen uit te schakelen en zodra we er 3 hebben is het gewoon klaar toch? Zeker als het toch wel gedeeld gaat worden snap ik niet waarom hij dat als wolf niet zou delen.