Miek, ik zeg niet dat jij en Dennis wolf zijn, ik zeg 1 van jullie.
Ik vind dit spel gewoon verrekte lastig spelen hier. De eerste dag verdenkt hillo mij direct omdat ik te makkelijk mee zou gaan met een stem van iemand anders. Wat ik persoonlijk een kul-reden vind.
Vanaf de 2e dag krijg ik nog meer verdenking op me, om voor mij onduidelijke redenen. Waardoor ik in de verdediging wordt gedrukt. Helaas voor mij heb ik zo'n werkweek waarin ik zelfs in mijn lunchpauzes niet kan posten hier. Omdat ik zo onder druk wordt gezet om zelf verdenkingen te uiten post ik tussen het eten koken door wat theorien, waarbij ik ook nog eens moet uitkijken dat ik mezelf niet overduidelijk voor de wolven uit voor de goeie rol die ik heb.
Ik had verrekte graag zoals Michael en Dennis willen spelen de afgelopen dagen. Onder de radar, amper zelf iets zeggen hier, laatste moment stemmen uitbrengen, en niemand die daar (veel) vraagtekens bij zet.
En ondertussen zie ik hier allerlei theorien die gewoon niet kloppen.
Dus nu ga ik mezelf dan toch maar uiten, en hopelijk brengt ons dat wat goeds. Want als we nog langer doorgaan zo winnen niet de burgers, maar de sekteleider.
Ik ben de Leperchaun.
De eerste nacht was Syd het doelwit van de wolven. Er was geen enkele reden om dat te verschuiven schuiven, want noch Kaaasje, noch Syd, noch Vermoljoen was verdacht of vrijgesproken. Dus ik heb het target laten staan.
De volgende dag schrijf ik dat ik niet denk dat Kaaasje of Vermoljoen een wolf is, tenzij het slimme wolven zijn die er vanuit gaan dat de Leprechaun de eerste nacht nog niet verschuift. Vermoljoen blijkt wel een wolf, dus conclusie: het zijn slimme wolven die heel goed hadden ingeschat dat ik het target zou laten staan.
Na de executie van Vermoljoen schrijft hillo in de nacht een post waarin hij een heel gewaagde aanname doet en op basis daarvan conclusies trekt, en waar niemand vraagtekens bij lijkt te zetten. Terwijl in de daaropvolgende post Drenziboy veel logischere conclusies trekt, conclusies die veel feitelijker zijn en die veel logischer zijn dan het verhaal van hillo, conclusies waarvan ik verwacht dat hillo ze normaal gesproken ook zou trekken. Ik vind dit heel wolfs van hillo, en ben verbaasd dat niemand anders daar zijn vraagtekens bij zet.
Door de Vermoljoenstemming (en voor mij ook door zijn gedrag, want als wolf was hij veel fanatieker 2 potjes geleden) is Mitch onverdacht. In de nacht die erop volgt is hij dan ook het target van de wolven. Ik besluit om het target van Mitch af te verleggen naar hillo. Om zijn rare conclusies, en ook omdat hillo 1 van de mensen is die verdenkingen tegen mij uit en vanwege mijn rol als Leprechaun wil ik niet het risico lopen om gelyncht te worden. En dus omdat Mitch bewezen onschuldig is en hillo niet.
De daarop volgende dag haal ik nogmaals mijn post van de vorige dag aan en benadruk ik dat het slimme wolven zijn: daarmee hintend naar het feit dat Syd ook het oorspronkelijke doelwit was.
Verder word ik door Miek onder druk gezet en legt ze op iedere woord van mij een enorme lading. Die dag doet ze hetzelfde als nu, als ik aangeef dat de personen boven en onder het target beiden niet van verdenking vrij zijn roept ze dat ik blijkbaar denk dat allebei een wolf zijn. Nee, dat bedoel ik niet, 1 van beiden kan ook.
Drenziboy, ik kan niet begrijpen waarom jij Miek en Dennis van je verdachtenlijstje schrapt, met als reden dat ze boven/onder Mitch staan. Ik vind ze juist daardoor wel verdacht, de wolven wisten dat Mitch niet nogmaals gered kon worden, en juist als je direct boven of onder Mitch staat was je vannacht veilig voor de Leprechaun. Waarbij voor Miek pleit dat het wel heel gewaagd zou zijn om Mitch als target te kiezen als zij en hillo allebei wolven zijn.
Ik ben het wel eens met de rest van je minder verdachten, vanwege de Vermoljoenstemming zijn Arno, Frank en HIDM minder verdacht.
Ik acht de kans aanwezig dat hillo een wolf was, en in dat geval zou er nu nog maar 1 wolf over zijn. Maar we weten dat niet zeker, het kan ook dat hij geen wolf was, en dan zijn er nog 2. En die zou(den) dan zit(ten) in het lijstje Miek, D*N, Kaaasje, Drenziboy, Michael90.
Ik hoor graag jullie mening nu iedereen precies weet wat er in de nachten qua targets gebeurd is.