Mijn hoofdverdachte is nu denk ik Drenziboy, vanwege zijn inconsistentie met zijn verdenkingen. Maar ik vertrouw mijn eigen judgement niet meer helemaal sinds gisteren dus ik stem nog niet
Dit had ik eigenlijk al enigzins verwacht...
![Hilarisch ::rofl::](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/COL.gif)
Ik ga daarom even iedereen af met mijn ideeën en gevoel erbij (Zoals ze op dit moment zijn.)
:
Swifty: Minder verdacht wel mogelijk, Zou gelogen kunnen hebben over haar leper claim, kan hier heel makkelijk mee wegkomen op het moment dat de stem natuurlijk niet op haar valt. De kans dat ze morgen nacht het slachtoffer is is groot.
Miek: Verdacht, probeert andere mensen te pakken op inconsiquenties om zo zelf uit schot te blijven, want hé je bent in ieder geval actief bezig om een wolf te zoeken.
Dennis: Verdacht, er is nog niks dat hem uitsluit als wolf. Kan heel simpel meestemmen of juist niet en makkelijk meedingen op de rest.
Molfreak: Niet zo verdacht wel mogelijk, Het zou een geniale vondst zijn van de wolven om er juist op eentje te stemmen. Dat er dan twee wolven op het blok lagen is dan wel weer jammer en maakt de praktijk is minder plausibel dan de theorie.
Ikzelf: Ik ga niet ontkennen dat ik mezelf ontzettend in de kijker heb gezet met onhandige en onsamenhangende uitspraken, dat dit puur uitingen van mijn mening zijn op dat moment daar gelaten. Maar ik ben onschuldig.
Frank: Niet zo verdacht wel mogelijk, Ook dit zou een redelijk goed idee zijn in theorie, maar of je met 1 wolf minder al gelijk op de eerste keuze een wolf wilt offeren...
Het kan zo zijn dat, en dit is bij uitstrek de meest krankzinnige theorie die ik tot nu toe gespuid heb,
De wolven op nacht 4 erachter zijn gekomen dat hun eerste keuze zowel op nacht 2 als 3 dood zijn gegaan. Hierdoor is het redelijk aan te nemen dat:
- De leper dood is.
- Ze het verhaal van Mitch kunnen volgen als beredenering voor zijn dood op nacht 4.
- De leperrol zonder tegenstand geclaimd kan worden.
^^DIT IS EEN THEORIE, NIET WAT IK DENKWat ik zelf denk is dat de wolf of wolven zitten onder Miek/Dennis
Ik zie ook geen hints, en ik neem aan dat hij het risico gezien zou hebben. Ik geloof echt niet dat hij de ziener was.
Ik vrees dat Syd de ziener was en dus amper info had om met ons te delen.