Voor nu heb ik helaas geen tijd om mijn deepdive in iedereen af te maken maar hier komt in ieder geval wat!
![](https://i.ibb.co/NKjtXnJ/Naamloos.png)
SpacyColours
Ik denk dat Spacy is vrijgesproken door Miek die ik vermoed gezien heeft dat Spacy goed is. (spelleider mocht toch de krachten van een goede rol kiezen? Ik vermoed dan de Sanmolrol, is heel zeker dat Spacy goed is)
Edit: Ik zie dat Spacy ook nog de goede stoker kan zijn.
Hillo
Dag 1 vertelde hillo dat rol 2 de leukste is maar nu ook tevreden te zijn. Hij stemde niet. Op dag 2 stemt hij op Syd en zegt dat die na dag 3 wat meer kan door drukte. Op dag 3 noemt hij Sem een actieve nieuwe speler en vindt dit niet per se verdacht. Ook zet hij z’n stem op Drenziboy want die ging mee op de Syd trein als derde, iets wat een wolf zou doen. Jacco en Frank zijn ook verdacht. Jacco pusht op Syd en Frank begrijpt dit maar gaat zelf voor Giorgio. Dag 3 eindigt met twijfel omdat Sem een post van Giorgio herhaalt.
Nacht 4 gebeurde dit: Overigens vind ik niet dat ik hetzelfde deed als Jacco. Jacco bracht de stemming weer terug richting Syd, na iets van drie andere stemmen waarvan 2 op Giorgio. Dus als ‘t ware stop je daarmee de Giorgio-trein en gooi je extra kolen in de Syd-trein. Toen ik op Syd stemde was er al weinig meer aan te doen en wat ik toen ook al aangaf: ik heb de tijd niet gehad me te verdiepen in het spel en wilde vooral geen inactiviteitspunt, dus stemde ik maar gewoon mee. Een reactie van Hillo op de stem van Kaaasje op hem.
Dag 4 veranderde hij zijn stem van Jacco naar Giorgio en was verder druk. Dag 5 schreef hij Spacy af als wolf en stemde hij op Sem.
Drenziboy
Stemt dag 1 op Syd, zegt dat Sem zijn stem op Sanmol moet dikdrukken. Dag 2 stemt hij weer op Syd. Op dag 3 zegt hij dat Sem een fanatiekeling kan zijn of juist een stoker wat hij meer denkt. Daarna zegt hij dat Sem waarschijnlijk goed is omdat er op Sem gestuurd word. Heeft een iets te lang dutje gemaakt en miste zo de stemdeadline. Zegt dat z’n rol steeds verder in het spel krachtiger kan worden. Stemt op Robbie want gevoel. Stemt dag 5 op Sem want anders is zijn stem nutteloos.
Sem Boszhard
Hij stemt meerdere keren alleen of voor de 2de dag op iemand voor de dood van Daisy. Perfecte strategie om de Dramatische vertrekker te triggeren.