In dit topic probeer ik vooral te kijken naar de combinatie van de beste posities van de mol in combinatie met de uiteindelijke resultaten.
Niet mollen op de beste molpositie is immers een stuk minder verdacht dan wel mollen op een minder goede molpositie.
Dit keer geen fancy overzichten, maar een eenvoudige excelsheet die ik wekelijks probeer aan te vullen.
(t/m wk5)Discussieër vooral mee of deel je eigen overzicht!
Uitleg scores:-1 Geen deelname aan opdracht / ultra-onmols
0 Onlogische positie en/of onlogisch resultaat
1 Ergens tussenin
2 Logische molpositie én resultaat
P&R van aflevering 1:uitleg:Opdracht 1 heb ik gesplits in 2 delen, omdat zowel de groepstactiek als de deelopdrachten van belang waren.
1.1a: Groep 1 of 2 maakt qua positie niet uit. Wel voorkeur t.o.v. het duel. Groep 1 had de juiste methode voor timen, groep 2 niet.
1.1b: Conny en Samya slaagden niet in hun deelopdracht, Lancelot en Ruben liepen door (terwijl er nog tijd was). Beide logische molresultaten. Maar Lancelot en Ruben hadden meer voordeel, doordat ze konden doorlopen. Groep 1 slaagde volledig in hun deelopdrachten, dus onmols.
1.2: Succesvol slacklinen of foutloos Linedancen is erg onmols. Makkelijke of moeilijke dans maakt weinig uit, aangezien de makkelijke dansers vaker mochten dansen. Fouten maken bij Linedancen is extra mols, omdat het invloed heeft op het slacklinen. Er niet in slagen het varkentje binnen te brengen is ook erg mols.
1.3: Geen grote verschillen, alleen Lieselot onmols door bijna €1000 te verdienen.