Ik snap je redenatie Giorgio, maar ik had natuurlijk al met een dun gevoel op Gerrit gestemd. Denk je niet dat het nog raarder is dat ik bij het gelijke spel voor Arno koos? Ik ben gewoon standvastig gebleven, that's all. Stel:
- Gerrit was een wolf en Arno niet
Dan heb ik aan m'n gevoel vastgehouden en zat dat goed; geen reden om te wisselen
- Arno is een wolf en Gerrit niet
Dan maak ik mezelf natuurlijk enorm verdacht, maar Arno ook. Er is geen reden om mij als wolf dusdanig in de spotlights te zetten door bij burger Gerrit te blijven i.p.v te wisselen naar wolf Arno. Dan liggen wij op dit moment allebei voor het oprapen. Opnieuw; geen reden om te wisselen dus
- Beide heren zouden wolf zijn
Dan maakt mijn stem niks uit, maar is het alsnog logischer om bij mijn oorspronkelijke gevoel te blijven.
- Beide heren zouden geen wolf zijn
Ook dan maakt mijn stem eigenlijk niet zo veel uit. Het enige waar we dan net wat meer mee te maken krijgen, is eventuele speciale rollen. Daar is ook nog geen info over, begrijpelijk. Wel een iets groter risico maar again, waarom zou ik hier wisselen want dan zou ik me verdachter maken door niet bij m'n originele gevoel te blijven en dat zou ik als wolf niet willen
Voor alle opties gaat ook de volgende gedachte op: De naam van Arno is als eerste genoemd en ik heb er bewust voor gekozen om niet mee te gaan met die naam en een andere op te gooien, simpelweg omdat dat meer info zou opleveren voor een vervolgstemming. Wat de inactiviteit van Arno betreft snap ik dus je redenatie echt wel, maar dit is daarvoor gewoon even een stukje verklaring vanuit mijn kant. Ik ga nog even nadenken op wie ik m'n stem ga zetten dus ik kom later vandaag nog terug