Waarom Arno? Ik vind dit echt klote, want we hadden veel info kunnen halen uit zijn rol, of hij nou goed of slecht was
![Zeker niet! ::ohno::](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/no.gif)
Ik begin een beetje een patroon te zien in de lunches. Syd benoemde me enigszins te vertrouwen en ze is dood. Arno werd samen met mij als mogelijk wolvenkoppel genoemd en is nu ook dood. Ik denk dat de wolven nu proberen langzaamaan de aandacht richting mij te verschuiven. Come to think of it, PieterBasje benoemde me eerder dus al verdacht, Giorgio stemde al op me, Kaaasje had bij dag 1 twijfels over de oprechtheid over de inhoud van mijn berichten en die spelers zitten nou net allemaal nog in het spel. Ik denk dat er zo stemmen richting mij gaan komen en dat is slim gespeeld van de wolven
![Roll Eyes ::)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/rolleyes.gif)
Ik ben de ochtend al eventjes aan het puzzelen. Stel dat Arno wolf was, wat door sommigen hier toch als mogelijke optie beschouwd is, dan was PieterBasje of MitchK het oorspronkelijke target, toevallig ook precies de 2 mensen die hem al eerder genoemd hebben. Wat dat betreft zou het best kunnen dat 1 van die 2 de lunch naar Arno verschoven heeft en er nu dus een wolf uit is. Dan zouden we 1 van die 2 moeten vertrouwen maar we weten natuurlijk niet wie. Mitch was wel wat stelliger over Arno vanaf het begin, maar dat zou eventueel ook op een andere rol kunnen wijzen. Het lastige hieraan is dus, we weten Arno's rol niet, dus deze conclusies zijn eigenlijk niks waard
Het zou ook kunnen dat Arno geen wolf was en dan zou het juist gebruikt zijn om te framen, ik denk richting 1 van de eerdere namen, dus Mitch, PB of ik. Dit doet me wel denken dat ik die 2 heren kan vertrouwen want bij zowel een goede als een slechte rol van Arno komen zij redelijk uit de bus
Dan twijfel ik dus nog tussen Dennis, Giorgio en Kaaasje. Gevoelsmatig neig ik het meest naar Giorgio, maar dat is wel degene die zijn stem (in dit geval op mij) het best verklaard heeft. Kaaasje haar stem op Giorgio kwam voor mij redelijk uit de lucht vallen, maar bij dag 1 vond ik haar redelijk dorps overkomen. Ze gaf een uitleg m.b.t Gerrit en Giorgio zonder daarbij echt uit te spreken op wie ze echt wou stemmen en heeft dat ook niet gedaan. Kan een slimme wolvenmove zijn, maar sindsdien zie ik het eigenlijk vooral als dorpsgedrag. Dennis heeft vandaag geopend in het dag 3 topic en ik weet niet of je dat in deze fase als wolf zomaar zou doen, omdat de pijlen dan toch op je gericht worden. Ik ga nog even nadenken, maar mijn stem gaat wel naar 1 van deze 3 toe
Om antwoord te geven op je vraag Dennis, ik wou eigenlijk al meteen op Deerbetah stemmen en ik denk dat we hierin een redelijk gelijke redenatie hebben gehad. Deerbetah is denk ik degene met de minste berichten geweest en dus ook degene die het minste invloed had op het spel. Als je dan in een fase zit waarin je toch nog amper wat weet, hou je liever nog even de actieve spelers in het spel om daarmee te sparren. Activiteitskwestie dus
Graag hoor ik van de rest ook hoe ze erin staan want ik merk dat ik deze stemming door het niet weten van de rol van Arno erg lastig vind!!