Ik zou me toch wel verveerd voelen als er zoveel meisjes op mijn vriend zouden vallen...jaja ik heb een relatie, woon zelfs samen (ik weet niet of je op mij doelde met die opmerking van echt verliefd, maar was gewoon een beetje aan het stangen ), maar ik begrijp ook wel dat zij zoiets moet hebben van: don't touch my man hahaha zou ik ook hebben
kan me wel iets voorstellen bij dat vereerd voelen, maar ik zou toch zekers zoiets hebben van: don't touch my man!
en ik doelde niet op jou in het bijzonder hoor, maar gewoon op iedereen die hier een verliefde post heeft neergezet. nou ja, dan hoef je nie gelijk verliefd te zijn, want ik heb ook wel eens van dat soort posts over george geplaatst, maar verliefd ben ik nooit op hem geweest
En ik ben nog steeds dol op em.. maar verliefd, neej, dat gelukkig nie meer.. (voor de nieuwsgierigen onder ons: we hebben het hier over Scott van 5ive.. )
ja, maar echt verliefd, echt echt verliefd dus, vin ik als je iemand goed kent, en gewoon alles zeg maar. die scott van 5ive zal je wel knap gevonde hebbe, maar verliefd.. na ja, k lijk wel zo'n shrink... hahaha, ik snap wel wat jullie bedoelen hoor met dat george gedoe...