Poll

Waarvoor ga jij naar de meeting?

Voor de kandi's
1 (7.7%)
Voor de mensen van et forum
5 (38.5%)
Voor de veiling
0 (0%)
Ik ga niet..
7 (53.8%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Auteur Topic: Waarvoor ga jij naar de meeting? (als je gaat??)  (gelezen 4828 keer)

Offline rozefantje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Waarvoor ga jij naar de meeting? (als je gaat??)
« Reactie #20 Gepost op: 15-04-2002, 19:19:13 »

Ik zou dan een foto willen met George en mezelf, maar helaas zit het er niet in!
Btw, BM... als jij nu eens mooie foto neemt van George, dan mag je 'm me altijd opsturen (close foto), heb ik toch tenminste de indruk dat ik er beetje bij was (jammer hè!).

Ik meen denk ik mijn digi-camera wel mee, dus dan kunnen we wel wat monteren of zo hoor  ;)

In het land der blinden is de mol koning

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #21 Gepost op: 15-04-2002, 19:28:09 »

Ik meen denk ik mijn digi-camera wel mee, dus dan kunnen we wel wat monteren of zo hoor  ;)

Als het zo'n leuk digi moment wordt als dat leuke fantje bij jouw naam dan heb ik er alvast het volste vertrouwen in!  ;)
Thanx in advance!

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #22 Gepost op: 15-04-2002, 19:33:02 »

Ik ga niet, maar als ik zou gaan zou het in de allereerste plaats voor de kandi's zijn! Hoewel ik toch ook enkele "cybermaatjes" heb gemaakt via WIDM...
Ik zou dan een foto willen met George en mezelf, maar helaas zit het er niet in!
Btw, BM... als jij nu eens mooie foto neemt van George, dan mag je 'm me altijd opsturen (close foto), heb ik toch tenminste de indruk dat ik er beetje bij was (jammer hè!).
Uiteraard word je hiervoor vorstelijk vergoed in €, dat spreekt voor zich...  ;)
ambigeldisgeenprobleemjans

Is goed doe ik en dan monteer ik hem wel in de foto met links kijken :Dwil je hem links of rechts?
De rekening volgt dan wel....(Not ben geen prototype zoals jullie denken)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 16-04-2002, 14:05:00 »
Hm... de vrouwelijke forumleden hebben het maar goed, met John en George in de finale... Wij mannelijke leden moeten het doen met Jantien; wie zie je om een foto met haar? Precies, niemand!  >:(

Bij WIDM4 wil ik in ieder geval Katja Schuurmans en Bridget Maasland hebben. Doe Katja maar als mol, dan weet ik zeker dat ze de hele serie d'r in blijft! (en als Bridget dan de winnares wordt.... ;D)

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #24 Gepost op: 16-04-2002, 14:27:27 »

Ik ga niet, maar als ik zou gaan zou het in de allereerste plaats voor de kandi's zijn! Hoewel ik toch ook enkele "cybermaatjes" heb gemaakt via WIDM...
Uiteraard word je hiervoor vorstelijk vergoed in €, dat spreekt voor zich...  ;)

Als iedereen zijn / haar genomen foto's nu op het forum zet,  kan iedereen een duidelijke impressie krijgen van de mfb 2002 :D

MvG , Kennz
ambigeldisgeenprobleemjans

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 16-04-2002, 14:30:20 »

Wij mannelijke leden moeten het doen met Jantien; wie zie je om een foto met haar? Precies, niemand!  >:(

huh? waarom zou ik niet met jantien op de foto willen  ??? ik vind het een tof mens .....

m'n 2 favoriete kandi's haalden de finale, ik heb wel geluk gehad met deze reeks.....als jantien nu nog wint, en george de mol is ben ik zeer tevree (staat dus ook zo in m'n pool)

Citaat

Bij WIDM4 wil ik in ieder geval Katja Schuurmans en Bridget Maasland hebben. Doe Katja maar als mol, dan weet ik zeker dat ze de hele serie d'r in blijft! (en als Bridget dan de winnares wordt.... ;D)

maakt me nix uit eerlijk gezegd, als ze op het uiterlijk gaan selecteren dat zitten ze fout, imho, dan kan ik net zo goed naar BB beginnen kijken

groeten
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #26 Gepost op: 16-04-2002, 14:35:30 »

als ze op het uiterlijk gaan selecteren dat zitten ze fout, imho, dan kan ik net zo goed naar BB beginnen kijken

groeten
vlaming

als ze op uiterlijk selecteren dan kan ik volgend jaar ook niet meedoen :(

always look on the bright side of life

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #27 Gepost op: 16-04-2002, 14:47:19 »
Citaat
c
huh? waarom zou ik niet met jantien op de foto willen  ??? ik vind het een tof mens .....

Me agree!!

m'n 2 favoriete kandi's haalden de finale, ik heb wel geluk gehad met deze reeks.....als jantien nu nog wint, en george de mol is ben ik zeer tevree (staat dus ook zo in m'n pool)maakt me nix uit eerlijk gezegd, als ze op het uiterlijk gaan selecteren dat zitten ze fout, imho, dan kan ik net zo goed naar BB beginnen kijken

groeten
vlaming

Of niet, wie zit er nou te wachten op een omgebouwde Kelly :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 16-04-2002, 17:08:04 »

maakt me nix uit eerlijk gezegd, als ze op het uiterlijk gaan selecteren dat zitten ze fout, imho, dan kan ik net zo goed naar BB beginnen kijken

idd! wugh, als Katja Schuurman en Bridget in widm komen... verschrikkelijk!! Wordt het geweldigste programma ooit helemaal verpest! Dan wordt dat ook helemaal zo'n yorin of bnn bedoening... nee, doe maar niet, ik weet niet of ik dan nog wel ga kijken... (nou ja waarschijnlijk natuurlijk tóch, te verslaafd helaas...)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 16-04-2002, 18:28:50 »

idd! wugh, als Katja Schuurman en Bridget in widm komen... verschrikkelijk!!

ik ken die meiden niet eens, zijn niet bekend hier in vlaanderenland....

jullie kennen betty boop ook niet veronderstel ik?

ciao
vlaming

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 16-04-2002, 18:55:26 »

ik ken die meiden niet eens, zijn niet bekend hier in vlaanderenland....
jullie kennen betty boop ook niet veronderstel ik?

haha, ken je die niet... nee hier heel erg bekend idd, maar betty boop, nou, volgens mij ken ik die wel hoor... (is die belgisch dan?) Dat is toch dat stripfiguurtje, goh, hoe moet ik die nou omschrijven, nou als je even een plaatje laat zien weet ik gelijk of het die is die ik dacht, want ik kan er ook naast zitten hoor, maar volgens mij weet ik wel wie je bedoelt... (Maar het verband met Katja Schuurman ontgaat me volkomen...  ;))

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 16-04-2002, 19:06:17 »

haha, ken je die niet... nee hier heel erg bekend idd, maar betty boop, nou, volgens mij ken ik die wel hoor... (is die belgisch dan?) Dat is toch dat stripfiguurtje, goh, hoe moet ik die nou omschrijven, nou als je even een plaatje laat zien weet ik gelijk of het die is die ik dacht, want ik kan er ook naast zitten hoor, maar volgens mij weet ik wel wie je bedoelt... (Maar het verband met Katja Schuurman ontgaat me volkomen...  ;))

nee we hebben een vlaamse betty boop, deed mee in BB en is nu BV, niet dat ik er last van heb

groetjes
vlaming

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 16-04-2002, 19:08:26 »

nee we hebben een vlaamse betty boop, deed mee in BB en is nu BV, niet dat ik er last van heb

ohww, nee, dan ken ik haar idd niet, maar dat plaatje kan ik uiteraard niet zien. Maar Betty Boop was toch ook zo'n stripfiguurtje?!?!?!  ???

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 16-04-2002, 19:10:28 »

ohww, nee, dan ken ik haar idd niet, maar dat plaatje kan ik uiteraard niet zien. Maar Betty Boop was toch ook zo'n stripfiguurtje?!?!?!  ???

klopt, het stripfiguurtje is heel wat leuker imho

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 16-04-2002, 19:12:20 »

klopt, het stripfiguurtje is heel wat leuker imho

yes!! dat plaatje kan ik eindelijk wel een keer zien!! en ik had het nog goed ook, dat was idd het poppetje dat ik in gedachten had!

Nou, míjn vloek ik-kan-geen-plaatjes-zien, lijkt iig te verdwijnen, nu de jouwe nog Robbieazerty!  ;)

Offline anita23

• Forumlid
  • GEORGE - LOVER
« Reactie #35 Gepost op: 16-04-2002, 19:57:34 »
als ik het allemaal kan redden,ga ik erheen voor george!!!dan wil ik dolgraag met op de foto,en die ga ik vergroten....haha!
Ik doe er alles aan om te komen..en ben ook wel benieuwd naar jullie!

doei xxxanita :)