ik ging das naar londe, en et was echt ernstig met afkicken (is me trouwes nie gelukt), ik werd steeds aan de mol herinnerd:
-we kwamen met de boot aan in harwich, dus ga k met een paar vriendinne ff op de achterboeg van dat schip kijken. ik kom zo door de deur, kijk recht vooruit en zie een schip, met in grote letters de naam erop.... MOL! men, ik lag echt dubbel daarzo, echt zo van, hoe kan dat nou? wat een mollestreek... was wel grappig
-we reden met de bus naar londen, ik had ff ligge slapen, ik word wakker, en kijk ff uit et raam. na vijf minuten zie ik een soort reclamebord. ik las "prince & johns" dus ik zo iemand aanstote: moet je kijke! dit geloof je toch niet! dus die ander: wat? ik zeg zo van, nou dat bord daar. dus die ander, ja, prince & sons, wat dan nog? dus ik kijk nog een keer, staat der helemaal geen prince & johns maar prince & sons.... lekker intelligent
-rijden we naar de gastgezinnen, komt der ineens een busje aan rijden met een hele grote vingerafdruk erop... raad maar welke kleur et busje was... geel! net als bij de geldwagen opdracht! ik had et niet meer
-daarna reden we langs een restaurant st. george en een boekwinkel met iets van george. degene met wie k in een gastgezin zat had een boek meegenomen en de achternaam van de schrijver was george... k ben maar begonnen met tellen en ben de naam george 11 keer tegen gekomen...
-we ginge de 2e dag naar londe, reed der een auto met weeeeer een vingerafdruk... ik heb in nederland nog nooit een auto met vingerafdruk gezien dus ik dacht echt van huh?
nou, et afkicke is dus nie gelukt en k ben nog steeds verslaafd, maar k vind et eigelijk niet erg
![Wink ;)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/wink.gif)