John --> mol
George --> mol
Jantien --> Winnaar
( dat zou nog eens leuk zijn )
ja, geen verliezer, dan zijn ze allemaal blij!
Nou iig bestaat de optie 'jan10 mol en john winnaar' niet, want als (ja mensen ik zeg als...) jan10 de mol is moet george wel winnen. Als george de mol is kunnen ze in theorie beiden nog winnen, maar jan10 stemt al veel langer op m dus weet meer van m, en als john de mol is tja dan heb ik geen idee. Jan10 zou dan iig nog de vraag 'is de Mol een man of een vrouw?' goed hebben, haha. Maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ie de mol is, hahaha, wat zou dat dan toch grappig zijn... Nee ik DENK nu na heel lang twijfelen en nog steeds twijfelen uiteraard dat Georgie de mol is, en dan zal Jan10ie waarschijnlijk wel winnen want dat zeggen ze eigenlijk allebei, maar ik hoop eigenlijk dat John wint, ik heb nix tegen jan10tje hoor maar hij heeft er toch het meeste voor gedaan, zij zat er altijd maar mokkend bij (zou ik ook doen overigens maar daarom zou ik evenmin het geld verdienen mocht ik in haar plaats staan). Maar zoals iemand al zei, Mama Cash verdient dat geld eigenlijk pas echt!
(springen ze allemaal op verliezer of zo, ja och, deze keer geen mol, of het was tóch karen!
)
owwwwwwwww die drie vlakjes op de grond beginnen weer voor mijn ogen te flikkeren..........
(op de widm.be site dacht iemand dat IK de mol was, omdat er een e in de naam george zit!! hahahahaha!!!)