harry en george zijn allebei supertof, omdat ze zo grappig zijn. Ik denk dat ik voor Harry zou kiezen maar hmmm nee misschien toch niet aaaahh nee die twee kan ik gewoon echt niet vergelijken. Dus, ik kies gewoon nog steeds maar voor Prince, wel zo makkelijk (oh, of kan dat hier niet...?
). Wat zag ik eigenlijk in die gozer, Harry en George zijn idd veel grappiger... huhhh?!?!?!
Nu begrijp ik mezelf dus HELEMAAL niet meer, ik was altijd zo weg van Prince!! Door die spanning van vanavond ga ik allemaal rare dingen zeggen, oohhoowoohoweewhhee mijn hersens slaan op hol. Ja, tis allemaal van de spanning... Ik vond Prince gewoon knapper dan de anderen (sorry Doris
) maar ja Harry was ook een tof persoon en George uiteraard ook, maar ja, als hij de mol is heeft ie er toch wel min of meer voor gezorgd dat de afvallers, waaronder Prince dus!!!!, naar huis moesten...
Zucht, daar kun je toch de mol ook niet de schuld van geven he... Maar ja, om antwoord te geven op jullie vraag: geen antwoord, kan niet kiezen tussen die twee. Dat zullen ze vast zelf ook wel zo leuk vinden. Hmmm, of toch George...?
Twijfelen? Ik?