wat vonden jullie helemaal de leukste / spannendste aflevering (en evt. de leukste opdracht?).
ceterum censeo George est talpa
ceterum censeo Georgem esse talpam
Sorry, maar ben Latijn-freak (wel stukken minder dan widmfreak maar toch...), weet alleen de accusativus van George niet echt maar ja zoiets toch.
Leukste afl, leukste afl.... Ik weet wel blindelings de minst leuke afl, dat was uiteraard 7 toen Prince eruit moest :'( :'( maar goed daar gaan we het nu niet over hebben.... oja!!! ik weet het wel!!! die afl toen ze "even aan mn moeder vragen" gingen zingen!! Dat vond ik zo onwijs tof, die sfeer bedoel ik, toen alle kandi's mee gingen zingen en dansen in dat cafeetje!! Echt zo geweldig, zo'n feestsfeer, daar werd ik zo ontzettend vrolijk van en ik heb de hele avond nog door het huis lopen meedansen, "even aan mn moeder vragen" neuriend.
Ik weet alleen niet meer wie er toen uit moest, maar zal blijkbaar niet iemand geweest zijn die ik erg miste, of was dat ook die afl dat er niemand wegging?? Hm, nu haal ik alles door elkaar... (ik begrijp echt niet hoe ik al die latijn-regeltjes wel kan onthouden...) Maar dat vond ik ook wel erg leuk, die afl dat er niemand weg hoefde, weet dus ook niet meer welk nummer dat was.