Auteur Topic: hoe was het, hoe was het, hoe was het????  (gelezen 16692 keer)

Offline moljanne

• Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
hoe was het, hoe was het, hoe was het????
« Gepost op: 20-04-2002, 19:42:58 »
ja hoe was in amersfoort.

huh?

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:hoe was het, hoe was het, hoe was het????
« Reactie #1 Gepost op: 20-04-2002, 19:45:25 »
toppie!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Sonnetje

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2002, 19:47:24 »
Meer details graag  :D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3 Gepost op: 20-04-2002, 19:50:43 »
moet je wel ff zegge wat je wil weten, anders weet ik ook niet wat ik moet zeggen. et verbaasd me trouwes dat der nog zo weinig mensen zijn... ik ben om kwart voor zes weg gegaan, maar de meeste mensen waren om vijf uur al weg...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 20-04-2002, 19:52:26 »
et verbaasd me trouwes dat der nog zo weinig mensen zijn... ik ben om kwart voor zes weg gegaan, maar de meeste mensen waren om vijf uur al weg...

Ik denk dat de meeste mensen verder weg wonen dan jij. Die zijn dus misschien nog niet thuis of zijn nog ergens wat gaan eten.  :)

Maar vertel: hoe waren de kandi's in 't echt? (vooral George natuurlijk, hij is immers de meest belangrijke persoon van WIDM geweest!) Hoe waren de andere forummers? Hebben jullie ons, de zielige menskes die niet konden komen, ook 'n beetje gemist?

« Laatst bewerkt op: 20-04-2002, 19:52:59 door Han13 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2002, 20:11:09 »
ik woon een dik uur rijde en heb al gegete, maar goed.
george had et errug druk met iedereen enzo, volges mij werd ie der eeen beetje gek van. nou, me mede-forummers waren anders dan ik verwacht had, maar ja, ik had me der ook niet erg een verwachting van gemaakt. wat ik wel erg leuk vond was dat angela me herkende, da was wel lache... nou en verder... ja... wat moet k derover vertelle...

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #6 Gepost op: 20-04-2002, 20:14:31 »

ik woon een dik uur rijde en heb al gegete, maar goed.
george had et errug druk met iedereen enzo, volges mij werd ie der eeen beetje gek van. nou, me mede-forummers waren anders dan ik verwacht had, maar ja, ik had me der ook niet erg een verwachting van gemaakt. wat ik wel erg leuk vond was dat angela me herkende, da was wel lache... nou en verder... ja... wat moet k derover vertelle...

Een beetje de dagindeling, welke forummers heb je gesproken, wat was de algemene indruk, werden er gezamenlijke foto's gemaakt, zijn er toespraken gehouden, dat soort dingen ... Iets wat de nieuwsgierigheid opwekt bij mensen zoals mij!  ;)

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7 Gepost op: 20-04-2002, 20:14:55 »
ow ja, tweety heeft et koffertje van de stier gewonnen, das wel leuk. gefeliciteerd!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8 Gepost op: 20-04-2002, 20:19:23 »
eerst stond der een hele lange rij, toen ware we binne en krege we vragelijsten over de serie. een soort prijsvraag en tweety won em. maar de uitslag was pas op et eind. nou, toen kwam eerst george met vriendin, en langzaam kwamen alle kandi's. toen was de veiling (der is 1200 euro opgebracht!) en daarna gewoon praten enzo. nou toen om 5 uur de bekendmaking van de prijsvraag en toen gingen veel mensen naar huis...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 20-04-2002, 20:19:48 »
En hoe ging de veiling? Heb je nog iets gekocht? Is er veel betaald voor de verschillende items?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10 Gepost op: 20-04-2002, 20:21:43 »
ow sorry, ik zal de rest ook ff opschrijve. ik heb nie zo heel veel forummers gesproken want k was met iemand anders die bijna nooit op et forum komt en die kende ze nie enzo. de indruk was eerst heel... nou eerst was ik super zenuwachtig enzo, en der hing een beetje n druk sfeertje. en toen werd et steeds relaxter. zo rond half 5 zijn der groepsfotos gemaakt voor de liefhebbers... nou da was et. ow ja, foto's heeft rozefantje. mijn foto's zijn denk k pas ontwikkeld over drie weken, maar dan zet k ze wel online. vertel et maar als je meer wil weten, da zal wel...  :-*

Offline snebbe

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 20-04-2002, 20:22:04 »
 ::)jaaaaaa vertel nou eens wat meer!

« Laatst bewerkt op: 20-04-2002, 20:22:44 door snebbe »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #12 Gepost op: 20-04-2002, 20:22:28 »
bij de veiling werd er hoog geboden han: bijv. een dag tuinieren met erik voor 150 euro. dat soort bedragen dus, errug hoog!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #13 Gepost op: 20-04-2002, 20:23:30 »
jaaaaa maar wat? et is moeilijk om te vertelle hoor, dus vraag maar wat... uuuuuuhm... angela was in et echt heel klein... sigrid en nico waren er ook... maar ik ga nu weg, hoop dat k der later weer ben. anders ben k der morge weer!  :-*

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 20-04-2002, 20:39:04 »
hoe komt het dat Angela je herkende ??
wat soort vragen waren het voor de wedstrijd ?
btw proficiat Tweety !!! Leuk dat het iemand van ons is !!
Goed dat de veiling veel heeft opgebracht !!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 20-04-2002, 20:43:14 »
Is Tweety die met de paarse blouse aan naast George met 't koffertje op de foto's van Rozefantje?  :)

Proficiat Tweety!  ;)

Offline Pommes

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 20-04-2002, 20:50:45 »
Hoi, het was super vandaag. Iedere deelnemer vertlede ronduit, maar het was goed te merken dat de energie van George na een uurtje wel op was. Hij bleef wel handtekeningen uitdelen, maar veel vertelde hij niet. Iemand die echt op de praatstoel zat was Jantien, tenminste dat heb ik gezien. De roze jas van Angela en de geopende enveloppen heb ik hier thuis. Wel wat geld gekost maar dan heb je ook wat. De jas past mijn vriendin perfect en ze is er dolgelukkig mee.

Pommes

Offline snebbe

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 20-04-2002, 20:55:02 »
Leuk zo'n jas met een eigen verhaal of eigen grap (van Harry), en vertel eens wat over de enveloppen.. Het verhaal erachter nog gehoord? En wie verdiende de vrijstelling ermee?

Waren het groepjes mensen rond de kandi's of praatten ze voor de hele menigte/ hadden ze allemaal hun partner mee?
En zo heb ik er nog wel wat...

Offline rozefantje

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 20-04-2002, 20:57:18 »

Is Tweety die met de paarse blouse aan naast George met 't koffertje op de foto's van Rozefantje?  :)

Proficiat Tweety!  ;)

ja, klopt, das een van de weinige namen die ik weet  :D
das inderdaad Tweety

In het land der blinden is de mol koning

Offline Pommes

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 20-04-2002, 21:00:49 »
ik heb Jantien nog wel wat op de envelop laten zetten en ik wou vragen wat het verhaal er nou achter was. Ze moesten op dat moment echter naar buiten dus ze vertelde het effe niet af. Daarna heb ik helaas niet meer de kans gehad. Dat vond ik echt jammer, maar ik was het daarna ook vergeten want het was allemaal zo indrukwekkend al die kandidaten. Er stonden gewoon groepje om de kandidaten en de kandidaten vertelde zelf ronduit. Veel werd er niet gevraagd, want ze bleven maar vertellen. George zag ik na een uur niet meer zoveel vertellen, maar meer met insiders ofzo staan en met compuart en malcolm. Het lekke wel of iedereen een beetje in de gaten had dat George (heel begrijpelijk hoor) een beetje genoeg had van alle aandacht. Zijn vriendin stond er maar een beetje bij, dus toen heb ik haar ook maar om een handtekeing gevraagd. Dat vonden ze allebei wel lachen.
De jas van Angela is trouwens niet meer helemaal rose, er zit wat make up op, maar hij wordt wel gestoomd ofzo. Als je nog meer wilt weten dan vraag het maar, hoewel ik zo weg moet.

Pommes