Auteur Topic: hoe was het, hoe was het, hoe was het????  (gelezen 16736 keer)

Offline imka

• Forumlid
Re:hoe was het, hoe was het, hoe was het????
« Reactie #40 Gepost op: 20-04-2002, 22:12:22 »
ik lees net op Jantien.org dat Kenner de zonnebril van Kerstin heeft kunnen bemachtigen !!  

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 20-04-2002, 22:14:18 »

ik lees net op Jantien.org dat Kenner de zonnebril van Kerstin heeft kunnen bemachtigen !!  

Ja voor 135 euro! Die Kennie is echt niet goed wijs!  ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #42 Gepost op: 20-04-2002, 22:40:35 »
Kenner was er niet eens ???
Voor de rest was het een heel leuke dag...Ik heb met Harry een hele tijd staan praten echt een leuke kerel met humor. En Jantien is ook heel aardig heb enkele keren met haar staan praten, ze was in widm hetzelfde als in het echt heel naturel. Dit geld ook voor Harry..
John is gewoon een hele leuke kerel, erg aardig.Prince heb ik maar heel even mee gepraat, e stalkte hem de hele dag ;)

Pamèla heb ik even gesproken, ze kwam erg spontaan bij me over...Ach en Erik de eerste afvaller, toch een sportieve man, als ik ooit een tuinman neem is een van de criteria dat hij erik heet :D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 20-04-2002, 22:43:39 »

Kenner had via Jantien.org 'n stroman geregeld en die de opdracht gegeven die zonnebril koste wat 't kost voor hem te regelen. En ja, dan kom je op 't bedrag van 135 euro!  ;)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: 20-04-2002, 22:44:01 »

ik lees net op jantien.org ===>

De enige strovrouw met succes was Blomdondje, die er door Kenner op uit was gestuurd om koste wat kost de zonnebril van Kerstin binnen te halen. Dat lukte dan ook, voor 135 euro. ,,Dat jochie'', zei Feeks zorgelijk in de kloostergang, ,,hij is nog maar zeventien, hij heeft al haast geen centen

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #45 Gepost op: 20-04-2002, 22:46:15 »
Heeft ie ook niet, ik vraag me nog steeds af waar hij die poen vandaan gaat halen ;D. Ik zal hem wel 's een sms sturen  8)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 20-04-2002, 22:49:03 »

Kenner had via Jantien.org 'n stroman geregeld en die de opdracht gegeven die zonnebril koste wat 't kost voor hem te regelen. En ja, dan kom je op 't bedrag van 135 euro!  ;)

Oh dat was me ontgaan Han, het was ook zo druk..En ik kon niet goed zien wie wat kocht..Maar de veiling had wel goed opgebracht.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 20-04-2002, 22:50:59 »

Maar de veiling had wel goed opgebracht.

Ja dat heb ik gelezen op Jantien.org. Ik had wel de roze jas van Angela willen hebben, maar eigenlijk is 't maar goed dat ik niet geboden heb. Ik lees net dat er maar liefst 170 euro voor geboden is!  :o

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 20-04-2002, 22:53:51 »

Ja dat heb ik gelezen op Jantien.org. Ik had wel de roze jas van Angela willen hebben, maar eigenlijk is 't maar goed dat ik niet geboden heb. Ik lees net dat er maar liefst 170 euro voor geboden is!  :o

Ja de veiling ging als een speer, leuk was dat Daan het rooster van het ballenvangen had opgekocht hij was er zo blij mee...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 20-04-2002, 22:55:25 »

Ja de veiling ging als een speer, leuk was dat Daan het rooster van het ballenvangen had opgekocht hij was er zo blij mee...

Hij heeft 't toch niet gelijk in de fik gestoken mag ik hopen?  ;D

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 20-04-2002, 22:58:16 »

Hij heeft 't toch niet gelijk in de fik gestoken mag ik hopen?  ;D

LOL ik zei ook meteen tegen hem dat ie mijn aansteker niet kreeg..... ;D

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #51 Gepost op: 20-04-2002, 23:06:53 »
Hoe et was?? Super!!

K heb de hele tijd op aandringen van Eendje bij John gedingest en op et eind werd ie echt gek van me! (nee he, heb je haar wéér.. :P)
Ennem met iedereen op de fotow natuurlijk.. halve rolletje vol met Tomas.. haha.. he's cute.. (voor de mensjes die dat nog niej wisten :))

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 20-04-2002, 23:10:39 »
Jij ben took lief/schattig/cute  :)!

Op aandringen van Eendje? Herstel: toen Eendje het een beetje zat was begon hij al die gesprekken maar ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 20-04-2002, 23:12:33 »
Haha Tomas, ik wou em nou eenmaal niet de hele tijd lastig vallen, wordt ie ook gek van me. Maar aangezien ik wel naar em toe wou... :)

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 20-04-2002, 23:15:49 »
Nee nee, de 2 die het meeste lullen over de kandidaten (Doris en jij) waren ook wel het meest bang om tegen ze aan te gaan praten volgensmij  ;D. WEl een hoop foto's van jou met zo'n kandidaat genomen... edit ik die kandidaat er wel uit :P

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 20-04-2002, 23:17:25 »
No way, de kandi's zijn toch veel leuker dan mij.
Ik praatte wel met ze hoor, alleen bij John lukte et nie echt.. (kwam k weer voor de 20ste keer aankwaken)

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 20-04-2002, 23:20:51 »
Herstel: ik kwam aankwaken :P. En ach... maak ik er 2 foto's van, 1 van jou, 1 van een rare kandidaat ;D

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #57 Gepost op: 20-04-2002, 23:30:59 »

Nee nee, de 2 die het meeste lullen over de kandidaten (Doris en jij) waren ook wel het meest bang om tegen ze aan te gaan praten volgensmij  ;D. WEl een hoop foto's van jou met zo'n kandidaat genomen... edit ik die kandidaat er wel uit :P

Bepaalde bronnen beweren idd dat wie op het forum een grote mond heeft als het 'for real' is ineens ontzettend verlegen raakt (om begrijpelijke redenen zijn de namen van deze personen weggelaten). Ze zijn zelfs niet verkrijgbaar op speciale aanvraag!  ;D

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Gizmo18

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 20-04-2002, 23:33:08 »
AAAHH, heeft George een vriendin? Damn :o
Was ze daar ook?

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 20-04-2002, 23:34:37 »

Bepaalde bronnen beweren idd dat wie op het forum een grote mond heeft als het 'for real' is ineens ontzettend verlegen raakt (om begrijpelijke redenen zijn de namen van deze personen weggelaten). Ze zijn zelfs niet verkrijgbaar op speciale aanvraag!  ;D

Bij deze een speciale aanvraag ;D. Maar ik stond verbaast dat ik gewoon tegen ze begon te praten, doe ik normaal nooit eigenlijk :D. Maar ach, al die mensen waren wel aardig/grappig/leuk :). Toch fijn dat er nog een paar leeftijdsgenoten waren die iets boeiends te vertellen hadden  :P