Auteur Topic: hoe was het, hoe was het, hoe was het????  (gelezen 16695 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:hoe was het, hoe was het, hoe was het????
« Reactie #60 Gepost op: 20-04-2002, 23:44:25 »
Leuk te horen dat het zo gezellig geweest is! Jammer dat ik niet gegaan ben, maar ik heb gelukkig wat aan m'n eindwerk kunnen doen (dat al flink achterop geraakt was)

Ik ben trouwens benieuwd wie nu wat van de veiling heeft. Blijkbaar valt het te lezen op Jantien.org, maar ik ben er nu al een paar keer geweest en vind er niks van :( Waar staat het ergens? (het logischte leek me onder Mol-veiling maar daar heb ik het niet gevonden)

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #61 Gepost op: 20-04-2002, 23:46:54 »

Toch fijn dat er nog een paar leeftijdsgenoten waren die iets boeiends te vertellen hadden  :P

Leeftijdsgenoten en boeiend gebruik je in een zin?  ;D
Ben je er zeker van dat je niets gedronken of gerookt hebt vandaag?  :P

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 20-04-2002, 23:46:56 »
Je gaat naar de rubriek Nieuws, en daar staat een link naar een verslag van de veiling.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 20-04-2002, 23:51:46 »

Je gaat naar de rubriek Nieuws, en daar staat een link naar een verslag van de veiling.

Thank you! Het werkte in't begin weer niet, maar na 10 keer op vernieuwen te klikken is het gelukt (mijn stomme compu ook! ::))

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #64 Gepost op: 21-04-2002, 00:00:17 »

Bij deze een speciale aanvraag ;D. Maar ik stond verbaast dat ik gewoon tegen ze begon te praten, doe ik normaal nooit eigenlijk :D. Maar ach, al die mensen waren wel aardig/grappig/leuk :). Toch fijn dat er nog een paar leeftijdsgenoten waren die iets boeiends te vertellen hadden  :P

Jammer voor jullie dat er geen ballenbak was waarin jullie je konden vermaken ;D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #65 Gepost op: 21-04-2002, 00:37:21 »
Dat zou wel leuk geweest zijn ja, heb ik echt gemist... dat moet beter de volgende keer  ;D.

But remember: ik ben groter dan jij, BM ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ingrid

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 21-04-2002, 01:53:57 »
Jongens allemaal harstikke bedankt voor jullie schrijfsels (t was net als of ik er ook een beetje bij was)  Roser en Sandra  bedankt voor de foto's ik hoop dat er meer volgen van anderen.  Ik denk dat jullie een geweldige dag hebben gehad en lees met jaloerse ogen alles wat ik gemist heb.
Greetz Ingrid

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #67 Gepost op: 21-04-2002, 08:13:02 »

Met welke forummers heb ik gepraat? pffffff ff denken hoor (kan zijn dat ik opeens met meer namen kom natuurlijk :D):

1) Lautjuh
2) Compuart en Malcolm natuurlijk
3) "Deenigeechtemol" ;)
4) Jokivin
5) BlomDondje
6) Doris
7) BlackMollie
8) Pino
9) Jet

En nog veel meer... ze schieten me al lezende wel weer te binnen, dan zal ik het je laten weten :).

heel fijn dat je mij vergeet, ik weet dat ik saai was enzo, maareh...hoe kun je mij nou vergeten!!! >:( ;D

hahaha hoop dat je een leuke dag hebt gehad met lautjuh en alieke!

always look on the bright side of life

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 21-04-2002, 08:47:34 »
Het was inderdaad een fijne dag :P. Maarehm... je naam staat er echt wel tussen hoor ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #69 Gepost op: 21-04-2002, 08:50:44 »

Het was inderdaad een fijne dag :P. Maarehm... je naam staat er echt wel tussen hoor ;D

kggggrr doinggggg

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #70 Gepost op: 21-04-2002, 09:05:32 »
hier even iets grappigs:
ik ging de bladen nakijken van de vragen en er waren er een paar die meer dan 7 vragen fout hadden, waaronder de vader en nog een familielid van ellen!!!
die heeft ws alleen maar naar zijn dochter gekeken hahaha

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 21-04-2002, 10:43:58 »

John is gewoon een hele leuke kerel, erg aardig.Prince heb ik maar heel even mee gepraat, e stalkte hem de hele dag ;)

;D hahahahahahaha, ja, idd, maar mét succes hoor! ;) Hij is echt zo geweldig, zit nu te springen om de foto's, maar gelukkig heb ik er al eentje van hem en mij samen, dus heel erg bedankt Rozefantje!!!

enne... Doris: nu ik hem in het echt gezien heb, is het dan wel mogelijk/toegestaan dat ik verliefd op hem ben...? ;)

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #72 Gepost op: 21-04-2002, 10:55:40 »
Hèhé, ik ben het hier zo allemaal een beetje aan het belezen terwijl op de achtergrond de 'invullen.mp3' van op Vlaming's site aan het spelen is, en het doet mij wel wat moet ik zeggen.

De knapste serie tot nu toe, prachtige muziek, spanning en verwarring tot het einde. Het wordt echt wel afkicken!!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #73 Gepost op: 21-04-2002, 11:49:00 »
Citaat
Nee nee, de 2 die het meeste lullen over de kandidaten (Doris en jij) waren ook wel het meest bang om tegen ze aan te gaan praten volgensmij.

beetje late reactie, maar das echt eng zulle, sta je daar voor zo'n kandi... men, das best eng, ik stond echt helemaal te trille. maar george was ook nie erg vrolijk volges mij

Citaat
Bepaalde bronnen beweren idd dat wie op het forum een grote mond heeft als het 'for real' is ineens ontzettend verlegen raakt (om begrijpelijke redenen zijn de namen van deze personen weggelaten). Ze zijn zelfs niet verkrijgbaar op speciale aanvraag!  

et was echt eng hoor  ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline KieTeL

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 21-04-2002, 11:53:04 »
Ik heb gisteren uit betrouwbare bron (Jantien) vernomen dat Jantien de vrijstelling had verdiend toen niemand eruit ging. De portofoon werkte gewoon. Dat hij het wel deed werd alleen door George bevestigd, tja..

Verder schijnt Kerstin uitgeroepen te hebben toen ze 's ochtends vroeg onverwachts werd gekidnapt: 'Wicked!'

« Laatst bewerkt op: 21-04-2002, 12:06:57 door KieTeL »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #75 Gepost op: 21-04-2002, 11:56:30 »
Citaat
enne... Doris: nu ik hem in het echt gezien heb, is het dan wel mogelijk/toegestaan dat ik verliefd op hem ben...?  

tuurlijk, suc6  ;)

ik wou daar echt superveel vragen gaan stellen, maar toen ik die kandi's zag klapte ik echt helemaal dicht, ik wist echt helemaal niets meer... maar dat die vrijstelling naar jantien was gegaan... heeft ze wel heel erg veel geluk mee gehad dan!

aggie

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: 21-04-2002, 11:57:28 »
beetje late reactie, maar das echt eng zulle, sta je daar voor zo'n kandi... men, das best eng, ik stond echt helemaal te trille. maar george was ook nie erg vrolijk volges mij

et was echt eng hoor  ;)

Ach, als je op je dertigste ook nog zou trillen wordt het gekker....maar viel George mee of tegen?

« Laatst bewerkt op: 21-04-2002, 12:00:02 door Aggie »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #77 Gepost op: 21-04-2002, 12:03:55 »
gewoon... ik had em eigelijk wel verwacht zoals ie was, en dat ie et na een uur al gehad had volgens mij en veel anderen verbaasde me eigelijk nix. ik was al blij dat ik binne 20 minuten een handtekening en een foto met hem bemachtigd had. maar ik vond bijv. pamela erg sympathiek, dat was der nie zo heel erg uitgekomen in de serie, dus zij was wel anders dan in de serie. enne... jantien was ook wel een beetje anders, weet nie psies wat. ik vond et ook wel leuk dat john en prince steeds zo bij elkaar stonde. o ja, john was ook wel schattug.
k moe trouwes zegge dat k de meeste mense niet van naam kende, der ware volges mij meer .nl-ers dan .com-ers. et zal der wel een beetje aan ligge dat k hier nie zo vaak op de chat kom, maar de meeste chat namen ken k toch wel... maar goed, et was errug gezellie!

aggie

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 21-04-2002, 12:09:44 »
Nou moet ik toch zeggen dat ik helemaal niet de indruk had dat de kandi's het wel gehad hadden na een uur. Ik vond het erg knap en prettig dat ze tot 6 uur aanspreekbaar bleven voor toch wel erg voor de hand liggende vragen.
Harry bleef maar uitleggen waarom hij het lege koffertje nam....maar bleef onvermoeid iedereen te woord staan.
En John vond het ook niet erg om elke keer het verhaal vd deur te vertellen.
Vind ik knap.:) Want hoe leuk het voor hen ook geweest zal zijn (ben ik van overtuigd!!!), het was wel intensief omdat ze ons allemaal van dienst moesten zijn die 4 uur...

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 21-04-2002, 12:10:11 »
Die George... hij wilde mijn vraag niet eens beantwoorden... viel toch tegen ;D. Maar ik had nog wel met hem gepraat, en hij was wel aardig  :D. Ik had zelfs nog een omhelzing geregeld (nee, niet voor mezelf, voor de oplettende forummers ;)), maar dat was ook 1 keer en daarna niet meer ;)