Auteur Topic: emailadres Prince??  (gelezen 3625 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
emailadres Prince??
« Gepost op: 21-04-2002, 11:18:31 »
Beste mensen,

Aangezien het emailadres van George algemeen bekend schijnt te zijn en ook John na afloop gisteren tegen zijn grootste fans zei: "we mailen nog!", leek het mij vrij logisch dat het emailadres van Prince ook wel bekend moet zijn onder jullie. Ik ga hem dan écht niet stalken en elke 5 minuten een liefdesbrief sturen ofzo, maar één mailtje sturen en dan heel erg hard hopen dat ie nog weet wie ik ben en nog harder dat ie misschien wel terugmailt, mag toch wel? En hij kan altijd nog m'n adres blokkeren... Dus alsjeblieft mensen die het weten, pleeeease....???? Jullie zouden me er echt heel erg blij mee maken.

liefs,
e.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:emailadres Prince??
« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2002, 13:41:17 »

Beste mensen,

Aangezien het emailadres van George algemeen bekend schijnt te zijn en ook John na afloop gisteren tegen zijn grootste fans zei: "we mailen nog!",

Ja erg leuk, alleen hij meelt nie terug :( (keej kben maybe n beetje ongeduldig :))

leek het mij vrij logisch dat het emailadres van Prince ook wel bekend moet zijn onder jullie. Ik ga hem dan 飨t niet stalken en elke 5 minuten een liefdesbrief sturen ofzo, maar 驮 mailtje sturen en dan heel erg hard hopen dat ie nog weet wie ik ben en nog harder dat ie misschien wel terugmailt, mag toch wel? En hij kan altijd nog m'n adres blokkeren... Dus alsjeblieft mensen die het weten, pleeeease....???? Jullie zouden me er echt heel erg blij mee maken.

liefs,
e.

Om toch maar ff te reageren, ik weet et nie.. sorry :-/

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2002, 15:25:36 »

Ja erg leuk, alleen hij meelt nie terug :(

Wat was Johns adres dan? (of heeft hij gezegd dat je het niet aan iedereen mocht vertellen?) Want dan vraag ik Prince' adres wel aan hem...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2002, 20:50:55 »
Prince@harrypotterfanclub.nl

..en nou niet meer zeuren... :P

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 21-04-2002, 21:22:45 »

Prince@harrypotterfanclub.nl

..en nou niet meer zeuren... :P

ECHT WAAR?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Meen je het wel serieus????????
In dat geval: supersupersupersuperetcetcetcetcetcetc bedankt Tweety!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als dat echt waar is ben ik je oneindig dankbaar Tweety, je bent geweldig!!!!!!!!!!!

zegguh... hoe weet je dat eigenlijk? Ja ok jij weet alles als allerbeste molkenner, maar ja vraag ik me toch af...

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #5 Gepost op: 21-04-2002, 21:32:05 »
Ja hij heeft nog een adres kan je eventueel ook nog proberen.
Prince.koeken@punt.nl

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 21-04-2002, 21:35:06 »

Ja hij heeft nog een adres kan je eventueel ook nog proberen.
Prince.koeken@punt.nl

WOWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!
DANK JULLIE WEL!!!!!!!
dat jullie dat allemaal weten...
bedankt ook blackmollie!!!!

aggie

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 21-04-2002, 21:35:59 »

DANK JULLIE WEL!!!!!!!

hmmmmmm 8)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 21-04-2002, 21:38:45 »

DANK JULLIE WEL!!!!!!!

Geen dank hoor graag gedaan 8)

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #9 Gepost op: 21-04-2002, 21:43:53 »

DANK JULLIE WEL!!!!!!!

Prince is zooooo populair aan het worden, dat ie ook op het net een site heeft geopend! Surf naar http: www.prince.com
Hij geeft hier carrièretips enz Misschien interessant als je zelf BN'er wil worden.

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 21-04-2002, 21:56:49 »

Prince is zooooo populair aan het worden, dat ie ook op het net een site heeft geopend! Surf naar http: www.prince.com
Hij geeft hier carrièretips enz Misschien interessant als je zelf BN'er wil worden.

och laat maar zitten Ambijans, ik schijn toch belachelijk bezig te zijn... :( tis niet eens meer toegestaan overdreven te doen over Prince, natuurlijk wel over duizenden andere zaken want 'het is de huiskamer' maar overdreven over Prince, nee stel je voor zeg, dan moet je wel heel belachelijk zijn. Ja toch? Zo zien jullie me toch allemaal?

Maar t ligt verder niet aan jou hoor Ambijans, ik ben echt niet boos op jou geweest... (hebben jullie dat smiltje toen niet gezien of zo?!)

een verdrietige, zich verstoten voelende e.

aggie

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 21-04-2002, 22:03:54 »

Als je iemand belachelijk wil vinden, moet je even naar mijn aantal posts kijken. Absurd toch. Heeft die Aggie geen privé-leven? ;)

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #12 Gepost op: 21-04-2002, 22:05:24 »

Als je iemand belachelijk wil vinden, moet je even naar mijn aantal posts kijken. Absurd toch. Heeft die Aggie geen privé-leven? ;)

Ik sluit me hier helemaal bij aan, wat een dumbo's zijn wij, zeg! Het is de hele dag lekker weer geweest en wij maar achter die computer zitten...

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

aggie

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 21-04-2002, 22:06:24 »

Ik sluit me hier helemaal bij aan, wat een dumbo's zijn wij, zeg! Het is de hele dag lekker weer geweest en wij maar achter die computer zitten...

Is het lekker weer dan? Oh S*** tis al donker :o

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 21-04-2002, 22:08:47 »

lief van jullie, Aggie en Ambijans, maar jullie hebben waarschijnlijk niet gelezen waar het over ging. Maakt ook niet uit.

(Ps ik zat vandaag ook de hele dag achter de computer hoor ;))

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 21-04-2002, 22:12:37 »

Ach e trek het je niet aan, kijk het is moeilijk om te bepalen of je het nu echt meende. Je zat in elk topic te zeuren over dat adres en opende er zelfs een topic over, ja een geintje is 1 keer leuk...Maar zo wordt het moeilijk om te bepalen of het serieus is...Kom lekker naar de bar dan krijg je een prince koek van me, in chocola zit een bepaalde stof die je gelukkig maakt :)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #16 Gepost op: 21-04-2002, 22:14:02 »
Stelletje verslaafden ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 21-04-2002, 22:17:02 »

Ach e trek het je niet aan, kijk het is moeilijk om te bepalen of je het nu echt meende. Je zat in elk topic te zeuren over dat adres en opende er zelfs een topic over, ja een geintje is 1 keer leuk...Maar zo wordt het moeilijk om te bepalen of het serieus is...Kom lekker naar de bar dan krijg je een prince koek van me, in chocola zit een bepaalde stof die je gelukkig maakt :)

door dat topic ziet tenminste gelijk iedereen waar het over gaat, anders moet je er maar toevallig op stuiten... Maar dat adres van die prince koeken is dat dan niet iets van Lu? hahaha, ja, nu weet ik het niet meer hoor, of júllie het dan wel menen! Heb ik ein-de-lijk na heel erg veel bijschaven mijn voorzichtige mailtje af...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #18 Gepost op: 22-04-2002, 09:26:44 »
Aaaa, sorry E, het was gewoon een hele valse mollenstreek van mij. Maar misschien als Prince dit leest dat hij je alsnog een mailtje stuurt? Moet je wel even zelf je e-mail adres achterlaten......

Groetjes van een zich toch wel behoorlijk schuldig voelende
Tweety

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline dmdecalonne

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 22-04-2002, 09:34:23 »
You're nasty Tweety.......like that!

greetz

Non enim coitus matrimonium facit, sed maritalis affectio...(Digesten 24, 1, 32, 13 - Ulpianus)