Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 4088 keer)

Offline Yrien

  • Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #20 Gepost op: 21-03-2023, 12:46:51 »
 ::rofl::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #21 Gepost op: 21-03-2023, 17:43:41 »
Thuis nu terug Heinz-tomatenketchup. Op dat vlak toch de beste. Jammer dat de curry van Heinz echt niet lekker is. Daar spant Zeisner nog altijd de troon.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #22 Gepost op: 21-03-2023, 21:17:15 »
Ik was vanmiddag bij een sponsorloop om onze kleinkinderen aan te moedigen. Het was gezellig gemaakt, warming up vooraf en fruit na afloop. En er was muziek...

Schalt er opeens "Laat de zon in je hart" uit de speakers en zat ik met mijn hoofd meteen weer in "De Mol".
Dat lied heeft voor mij voor altijd een associatie met de Mol 2020. ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #23 Gepost op: 27-03-2023, 16:34:18 »
Misschien is het maar goed dat Matteo in aflevering 1 is afgevallen, stel je voor dat ze een filmpje moeten tonen waarin ze hem zouden vragen: en... acteer je wel eens in het dagelijks leven? ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #24 Gepost op: 10-04-2023, 10:14:53 »
Back To The Future staat op Netflix. Ik heb de film nog nooit gezien dus ik ga 'm deze tweede paasdag maar eens proberen. (Misschien biedt het nog aanknopingspunten voor eventuele hints ook. Zo is het meteen ook een nuttige tijdsbesteding - voor een molloot. :P)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #25 Gepost op: 10-04-2023, 15:35:25 »
Zeker doen! Mijn favoriete film aller tijden ::love:: Deel 2 staat trouwens niet op Netflix, deel 3 weer wel. Het tweede deel zul je dus ergens anders moeten vinden.

Gilles maakte met zijn opmerking 'tijdreizen doe je in stijl' nog een subtiele verwijzing naar de quote van Doc Brown als hij zijn tijdmachine uitlegt: "If you are going to build a time machine into a car... why not do it with some style?"
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #26 Gepost op: 12-04-2023, 08:59:49 »
Back To The Future staat op Netflix. Ik heb de film nog nooit gezien dus ik ga 'm deze tweede paasdag maar eens proberen. (Misschien biedt het nog aanknopingspunten voor eventuele hints ook. Zo is het meteen ook een nuttige tijdsbesteding - voor een molloot. :P)

Ik raad je aan ze dan alle drie te bingewatchen, heb je gegarandeerd een leuke dag.    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #27 Gepost op: 16-04-2023, 07:50:38 »
Zondag moldag! ::zon::

Dat gaat spannend worden vanavond nu de verdenkingen zo verdeeld zijn. :D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #28 Gepost op: 16-04-2023, 14:44:54 »
Zeker spannend, ben echt benieuwd… Dit is een oude reclametekening die mijn vader vroeger tekende:
« Laatst bewerkt op: 16-04-2023, 14:46:27 door Lonneke*L »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #29 Gepost op: 16-04-2023, 15:39:57 »
 ;D Mooi! Ik dacht bijna een molletje te zien maar het is geen Vriendliefje natuurlijk. ;)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #30 Gepost op: 24-04-2023, 08:13:07 »
Anke van vorig seizoen is al een paar weken te zien in het VTM-programma: wie zoekt, die wint.

Hierin laat een gezin 100.000 euro verstoppen in hun huis door 3 verstopexperts (waaronder Anke).
Dan krijgen  ze 30 minuten om die te vinden, wat ze vinden mogen ze houden.

Anke komt hierin vaak met leuke en goede verstopplaatsen.
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #31 Gepost op: 24-04-2023, 08:14:31 »
Verstopexperts?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #32 Gepost op: 24-04-2023, 08:44:28 »
Verstopexperts?

ik vind het ook een raar woord, maar ze zijn met 3, allemaal ervaring met bouwen/knutselen/...:

1 iemand die te zien is in andere bouwprogramma's op VTM
Henk Rijckaert, komiek maar ook iemand die in zijn vrije tijd heel veel knutselt
Anke, door haar ervaring als agente heeft ze veel huiszoekingen gedaan en weet ze waar je allemaal zaken onopvallend kunt verstoppen.

Dat geld wordt door hen in een huis verstopt, maar op plaatsen die niet opvallen én toch niet moeilijk genoeg zijn (vb. Anke had pralines gemaakt en die gemengd in een geopende doos pralines. Enkel op haar pralines stond een euroteken of vb. een tafel die opeens een extra poot heeft).
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #33 Gepost op: 24-04-2023, 08:54:52 »
Daar was ik inderdaad niet opgekomen. ;)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #34 Gepost op: 24-04-2023, 17:49:33 »
Als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol potvispis  ::jaja::

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #35 Gepost op: 25-04-2023, 17:38:25 »
Zag net wat discussie dat de makers van het programma dit seizoen dan wel of dan niet een mol hebben gekozen op basis van het 'drama' van vorig jaar.

Ik denk dat mensen het een beetje overschatten hoeveel de makers rekening hebben gehouden met vorig jaar in hun keuze dit jaar. Ten eerste zien de makers vorig jaar volgens mij helemaal niet als 'drama', maar als een moedige keuze van Philippe. Ten tweede zeggen makers wel eens dat ze op bepaalde zaken letten (zoals bijvoorbeeld feedback of reactie van de kijkers), maar ze dit niet per sé meenemen in hun keuze's omdat ze hun eigen programma willen maken. Daarom ben ik ook van mening dat het afvallen van Philippe weinig invloed had op de keuze voor de mol dit jaar.

Ik vind het een beetje storend hoe het feit dat Philippe is afgevallen vorig jaar zo vaak als argument gebruikt wordt voor de keuze voor de mol dit jaar. Sowieso is dit jaar weer een nieuw seizoen, en zouden ze sowieso al niet iemand kiezen die niet geschikt is voor de rol als mol. Dat laatste heeft niks met vorig jaar te maken.

Het enige wat me opvalt is dat de groep dit jaar vaak wat langer op dezeflde locatie verblijft, en dat is ook vaak een luxe villa. Misschien om de stress wat weg te nemen. Maar dat kan ook met logistiek te maken hebben. Afijn, mochten we weer een chat met Gilles krijgen, zou het wellicht een interessant iets zijn om te vragen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #36 Gepost op: 25-04-2023, 19:19:14 »
Anke van vorig seizoen is al een paar weken te zien in het VTM-programma: wie zoekt, die wint.


Een concept met potentieel, met Anke en Henk een leuke cast, maar de presentator is echt niet goed en het concept is toch niet zo leuk als het zou lijken.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #37 Gepost op: 1-05-2023, 09:57:55 »
Ik heb nog een kaartje over voor de finale in Kinepolis. Zaal 7. Meerijden kan ook. Vertrek rond 16:00 vanuit hartje Zuid-Holland.
Stuur maar een mail als je geïnteresseerd bent.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #38 Gepost op: 7-05-2023, 07:54:40 »
Op naar een spannende ontknoping! Wordt het  ::trots:: of  ::oink::?

Ik ben benieuwd of we een zaal met Nederlanders volkrijgen in Kinepolis want ik weet van een hoop dat ze gaan. ::boogie::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #39 Gepost op: 7-05-2023, 10:39:10 »
Volgens mij lag ik goed in de race met het spel 'Wie is jouw mol' op de site van Goplay. Steeds alle vragen goed beantwoord, en alle afleveringen Comfort als mol ingevuld. Het ging ook om tijd. Maar ik had niet meer dan een paar seconden verspeeld bij de vraag wie er niet bij Leïla in de auto zat (afl. 2) (antwoord: Lieselot). De rest allemaal heel vlot.

Ik doe het spel altijd in het weekend, als ik de aflevering goed ken. Gisteravond dus nog eens héél goed voorbereid, aantekeningen gemaakt. Want ik merkte wel dat de vragen laatste weken lastiger werden. Kreeg ik vanmorgen alleen nog maar de vraag: 'Wie is jouw mol?'. ??? Geen vragen over afl. 7. En de melding: 'Let op: je kan geen kans meer maken op de reischeque of tickets voor de finale in Kinepolis'.  :\'( ::rofl::

Nou weet ik niet of ik als Nederlander überhaupt kon meedingen, maar ik vind dit toch wel balen!