Auteur Topic: [De Mol] Comfort  (gelezen 42115 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #780 Gepost op: 8-05-2023, 11:49:21 »
Na de eerste proef. Comfort vindt Toos verdacht, maar zegt dat nogal cryptisch.
Ze had zeker het fake stuntvliegen en de postkaarten in gedachten. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 11:57:53 door Molest »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #781 Gepost op: 8-05-2023, 12:01:29 »
Haha, ja dat dacht ik ook. ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #782 Gepost op: 8-05-2023, 17:55:29 »
Laatste jaren hebben ze al een paar keer mollen met bijzondere beroepen of achtergrond gehad. Het is best bijzonder dat een meisje uit Kameroen hier gynaecoloog is geworden. En dan ook nog de mol heeft kunnen worden. Hoedje af!
Ik verwacht hier alvast geen enkele reactie op.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2023, 18:04:13 door Run »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #783 Gepost op: 8-05-2023, 18:15:48 »
Ik verwacht hier alvast geen enkele reactie op.

 ::rofl:: ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #784 Gepost op: 8-05-2023, 18:20:40 »
Ik wist niet eens dat ze uit Kameroen kwam, als Nederlander vond ik haar erg Vlaams praten ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #785 Gepost op: 8-05-2023, 18:37:19 »
Daar ging toch de hele Tuscon today hint over. De coordinaten leiden naar Kameroen. Super goed gevonden van Marivwae  ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #786 Gepost op: 8-05-2023, 18:42:30 »
Okay, leuk dan. Maar ik ben nooit van hints, ik probeer er zo ver mogelijk weg van te blijven. Alleen in De Mol weet ik dat er altijd eentje komt in die laatste week, dus ik ga alleen dan waakzaam zijn. En toen kwam Heinz met de Hoedenhint, that closed the deal.

Voor de rest kan het me niet interesseren of iemand gescheiden met / zonder kind, vrouw/man, Kameroen/Liechtenstein of wat ook is.... ik weet het van mezelf niet eens ::rofl:: 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #787 Gepost op: 8-05-2023, 21:55:18 »
Laatste jaren hebben ze al een paar keer mollen met bijzondere beroepen of achtergrond gehad. Het is best bijzonder dat een meisje uit Kameroen hier gynaecoloog is geworden. En dan ook nog de mol heeft kunnen worden. Hoedje af!
Ik verwacht hier alvast geen enkele reactie op.

Ik twijfel geen seconde aan je goede bedoelingen, maar deze comment is haast net zo stigmatiserend als dat rare man/vrouwtopic dat net op slot is gegaan.  ::rofl::
Woosie down?

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #788 Gepost op: 9-05-2023, 01:04:53 »
Complimenten voor de compromisloze comprehensie van alle zich aan Commy committerende commissiecompagnons  ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #789 Gepost op: 9-05-2023, 10:39:16 »
Complimenten voor de compromisloze comprehensie van alle zich aan Commy committerende commissiecompagnons  ::ok::

Mooie tongtwister.

Ik heb de laatste aflevering net gekeken. Ik verdacht Commy door de slack line, maar door haar Delorean performance verschoof de aandacht naar Ruben en kort Thomas. Tot beide ala Simone/Stine er 1voor1 uit gingen en toch maar weer terug greep op Commy.

In het topic over het rode scherm heb ik ook ja geantwoord op de vraag. Gedurfd om Comfort zo het te laten doen in haar eentje zonder te weten of 6/20 goed zou zijn. Persoonlijk vind ik het niet tegen de basis in gaan: Commy is nooit naar huis gegaan. Een rood scherm omturnen in groen past er in maar snap dat het voor sommige als unfair wordt gezien naar Leïla. Tegelijkertijd wist iedereen dat risico nemen in de test je mogelijk de eennaslechtste maakt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #790 Gepost op: 9-05-2023, 10:49:03 »
Heinz heeft alle hints die ik gevonden heb naar draadje 'hints' verplaatst en dat is goed, maar hier horen ze ook te staan, tenslotte het Comfort draadje. Ik noem ze even kort op een rij: lasso: iemand uitkiezen; eieren: in de baarmoeder; rode ei: bevrucht ei; vliegen: seks, staat ook voor de echte liefde vinden; kaartspel: het versierspel tussen concurrenten inclusief bijpassende muzieknummers en de hints of iemand mag doorgaan dmv mond open, mond dicht = vagina; bingo: conceptie geslaagd; waggelende koets: misselijkheid tijdens zwangerschap; biosphere: baarmoeder met baby en verlossing.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2023, 10:51:00 door Run »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #791 Gepost op: 9-05-2023, 11:05:44 »
Heinz heeft alle hints die ik gevonden heb naar draadje 'hints' verplaatst en dat is goed, maar hier horen ze ook te staan, tenslotte het Comfort draadje. Ik noem ze even kort op een rij: lasso: iemand uitkiezen; eieren: in de baarmoeder; rode ei: bevrucht ei; vliegen: seks, staat ook voor de echte liefde vinden; kaartspel: het versierspel tussen concurrenten inclusief bijpassende muzieknummers en de hints of iemand mag doorgaan dmv mond open, mond dicht = vagina; bingo: conceptie geslaagd; waggelende koets: misselijkheid tijdens zwangerschap; biosphere: baarmoeder met baby en verlossing.
Ik kan me voorstellen dat er lezers op dit forum zijn die de mol (alleen) willen vinden op basis van molacties en niet via hints, dus lijkt het mij terecht dat hints zoveel mogelijk in het hiervoor bestemde topic worden geplaatst.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #792 Gepost op: 9-05-2023, 12:40:07 »
Ja Renée deed het ook prachtig, bijv. bij dat schietspel met de blinde uitdager en in de bus. Maar Commy had wel vergelijkbare molacties zoals op de lijn met het varkentje en ook weer met de bus. Ik rank Commy wel hoger want die had een niet te onderschatten Grote Taak erbij: die van Productieassistent..... dat is echt een grote taak bij De Mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #793 Gepost op: 9-05-2023, 13:22:22 »
Ja Renée deed het ook prachtig, bijv. bij dat schietspel met de blinde uitdager en in de bus. Maar Commy had wel vergelijkbare molacties zoals op de lijn met het varkentje en ook weer met de bus. Ik rank Commy wel hoger want die had een niet te onderschatten Grote Taak erbij: die van Productieassistent..... dat is echt een grote taak bij De Mol.
Hebben we het over Renée Fokker? Heb voor de grap even gekeken naar de poll die is gehouden naar de beste mollen ooit. Bij de 10 keer dat een rangschikking is gemaakt van (nagenoeg) alle mollen werd Renéé 10 keer aangeduid als (een van de) slechtste. Als er werd gerangschikt in categorieën kwam ze meestal in de laagste categorie en verder alleen in de één na laagste.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #794 Gepost op: 9-05-2023, 14:36:20 »
Hebben we het over Renée Fokker? Heb voor de grap even gekeken naar de poll die is gehouden naar de beste mollen ooit. Bij de 10 keer dat een rangschikking is gemaakt van (nagenoeg) alle mollen werd Renéé 10 keer aangeduid als (een van de) slechtste. Als er werd gerangschikt in categorieën kwam ze meestal in de laagste categorie en verder alleen in de één na laagste.

Dat gevit op Renée heb ik nooit zo goed begrepen. Zij had het in een kleffe groep van aan elkaar klittende twintigers en vroege dertigers als kandidaat al niet makkelijk, laat staan als mol. Op dezelfde kortzichtige manier zie ik velen alweer Commy uitroepen tot de kapotvetgaafste supermegablubberpowermol allertijden, maar dat oordeel schort ik liever even op tot ik daadwerkelijke molacties heb gezien.
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #795 Gepost op: 9-05-2023, 14:41:49 »
Op dezelfde kortzichtige manier zie ik velen alweer Commy uitroepen tot de kapotvetgaafste supermegablubberpowermol allertijden, maar dat oordeel schort ik liever even op tot ik daadwerkelijke molacties heb gezien.

Valt wel mee hoor. Ik heb even de zoekfunctie gebruikt en alleen ene Michmol heeft Commy de kapotvetgaafste supermegablubberpowermol allertijden genoemd.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #796 Gepost op: 9-05-2023, 14:43:42 »
Valt wel mee hoor. Ik heb even de zoekfunctie gebruikt en alleen ene Michmol heeft Commy de kapotvetgaafste supermegablubberpowermol allertijden genoemd.

Ik parafraseerde, Heinz.  ::)
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #797 Gepost op: 9-05-2023, 14:47:04 »
 ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #798 Gepost op: 9-05-2023, 14:52:06 »
Dat gevit op Renée heb ik nooit zo goed begrepen.
Ik ben dat met jou en RenéeIsDeMol wel eens. Ik heb haar zelf ook niet zo laag staan in mijn Mol aller tijden lijst. Ik had haar snel gevonden als mol en apprecieerde haar acties wel. Maar Commy dus net wat meer want die had net even wat meer ballen hoog te houden. Dat heeft ze gewoon goed gedaan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #799 Gepost op: 9-05-2023, 23:36:10 »
Net de aflevering gezien...

::bravo:: Gefeliciteerd iedereen die hier stevig en juist heeft getunneld  ::bravo:: ; ook nadat de rest (en daar val ik zelf helaas ook onder  ;D ) met een boog om de Comfort-tunnel liep na haar rode scherm.

Comfort werd voor mij pas weer een serieuze optie nadat Thomas afviel en de andere kandidaten ook allemaal een reden hadden waarom ze niet meer de mol konden zijn.  ;) (+5000 van Lancelot, Ruben die enorm verdacht in beeld kwam - vaak een slecht teken voor molsschap - en Toos die toch onnodig geld binnenhaalde voor de mol). Dan toch een andere onmogelijkheid die toch waar bleek: de mol had een rood scherm. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind, maar we kennen alle feiten daarover nog niet: ik wacht aflevering 9 daarom af.


Vaak dacht ik: als Comfort het inderdaad is, dan is zus en zo misschien te mooi om waar te zijn. Maar nee dus, ze is écht die fantastische Mol. Geweldig gedaan. Ik kijk enorm uit naar de slotaflevering. ::bravo::

Wel gemeen dat rode scherm. Anders had ik vanaf aflevering 2 goed gezeten. Nu na het rode scherm een kleine detour via Thomas gemaakt en toch weer bij Comfort uitgekomen. :D

(En heerlijk om dit topic nog eens terug te lezen. ;D)

Volgens mij heb je dit ook weleens in vorige edities gezegd bij kandidaten die de toch de mol bleken te zijn? Ik geloof dat ik een nieuwe molspeur-tactiek heb gevonden: 'als Heinz zegt dat het te mooi is om waar te zijn, dan hebben we de mol te pakken.'   ;)

Ik denk ook dat Comfort het goed heeft gedaan als mol; ze heeft het niet makkelijk gehad met kandidaten als Toos en Lieselot (en eigenlijk ook Lancelot  ;D ) die niet voor zichzelf kozen als het ging om geld of een vrijstelling/pasvraag.

Ik wacht ook even aflevering 9 af voor het complete verhaal en alle Comfort-streken.  :D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)