Auteur Topic: [Nabespreking] Café De Mol  (gelezen 5288 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Nabespreking] Café De Mol
« Reactie #40 Gepost op: 23-04-2023, 23:51:18 »
Anke bewijst hier inderdaad weer waarom ik haar zo'n geweldige kandidaat vond en waarom haar exit vorig jaar in dezelfde aflevering zo enorm spijtig was. Ik had haar het zo gegund om te winnen en ze zat nog goed ook.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Nabespreking] Café De Mol
« Reactie #41 Gepost op: 24-04-2023, 10:42:29 »
Anke en Celine zijn een enorme meerwaarde aan het programma en het kijken. Ook Sven was weer goed droog. Dat compenseert dan de vierde gast waar ik een iets minder grote fan van ben.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Nabespreking] Café De Mol
« Reactie #42 Gepost op: 24-04-2023, 23:45:41 »
Anke en Celine zijn een enorme meerwaarde aan het programma en het kijken. Ook Sven was weer goed droog. Dat compenseert dan de vierde gast waar ik een iets minder grote fan van ben.
De analyses van Anke vond ik dan weer wat minder.
Ik vind CDM er sowieso er enorm op vooruit zijn gegaan. Lekker snel. Geen geneuzel over de obligate domme hints van kijkers en leuke beelden. En dat liedje aan het einde met achter elkaar gezette fragmenten uit de aflevering, heel creatief.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Nabespreking] Café De Mol
« Reactie #43 Gepost op: 24-04-2023, 23:58:34 »
Die opmaatgemaakte liedjes van Niet de Mol zijn ge wel dig, eventothier-niveau met Arjenlubach inhoud, top!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Nabespreking] Café De Mol
« Reactie #44 Gepost op: 25-04-2023, 00:09:04 »
Vond vooral de momenten met Thomas heel erg mooi. En dat we een keer te zien kijken hoe familieleden reageren op het feit dat je meedoet aan de Mol, toffe beelden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Nabespreking] Café De Mol
« Reactie #45 Gepost op: 25-04-2023, 18:28:25 »
Anke queen ::love::, aanstekelijk enthousiasme
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human