Auteur Topic: [kandidaat] Leïla  (gelezen 5865 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[kandidaat] Leïla
« Gepost op: 13-03-2023, 16:34:10 »

https://www.goplay.be/video/de-mol/leila-34

Bespreek hier alles over Leïla.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2023, 13:15:47 door Compuart »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2023, 18:32:54 »
Ziet er een gehaaide tante uit, die weet wat ze wil en daar ook bewust acties voor onderneemt .
Waarom heeft uitgerekend zij een afwijkende outfit aan op de foto . En waarom kijkt ze niet recht de camera in op de vraag waarom ze geen goede mol zou zijn ?

Molvibes 9/10
Eerste afvaller 1/10 te sluw en ik zou het heel jammer vinden
Winnaar 7/10

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2023, 11:04:24 »
In de voorstelvideo wordt haar naam anders gespeld: er staat een trema op de ‘e’. Het lijkt me dat de makers de video van de mol extra goed checken en zo nodig de puntjes op de ... Precies.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2023, 19:29:01 »
In de voorstelvideo wordt haar naam anders gespeld: er staat een trema op de ‘e’. Het lijkt me dat de makers de video van de mol extra goed checken en zo nodig de puntjes op de ... Precies.

Goede eerste vondst. Lijkt me toch een kandidate waar ik graag op zou tunnelen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2023, 14:15:45 »
Ziet er een gehaaide tante uit, die weet wat ze wil en daar ook bewust acties voor onderneemt .

Geeft mij qua type een beetje Uma vibes, daardoor zou ik juist denken dat het minder waarschijnlijk is dat ze de mol is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2023, 16:43:09 »
Ze geeft in de video aan al last te hebben van stress en tekort aan slaap. Zeker met de ervaringen van vorig jaar in het achterhoofd zou je zeggen dat ze daarom niet als mol gekozen zal zijn. Maar het kan ook geacteerd zijn om ons zand in de ogen te strooien.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #6 Gepost op: 17-03-2023, 08:38:06 »
Maar goed, ik heb ook last van stress en te kort aan slaap en zou mentaal wel sterk genoeg zijn en heb genoeg zelfvertrouwen om de mol te zijn. Die dingen staan wat los van elkaar.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #7 Gepost op: 19-03-2023, 22:00:54 »
Opdracht in gang zetten met telefoon opnemen maar vervolgens zelf niet willen bellen?

En dan vervolgens zeggen dat t liegen Lieselot zo makkelijk af ging terwijl ze dat helemaal niet kon horen??

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #8 Gepost op: 19-03-2023, 22:33:22 »
Fantastische vrouw lijkt me! Heb heel erg om haar moeten lachen, en wat een relaxte sfeer brengt ze mee
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #9 Gepost op: 19-03-2023, 23:55:32 »
Ze was dat spek behoorlijk aan het mollen volgens mij  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2023, 00:11:51 »
Leuk mens. Ik hoop dat ze de finale haalt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #11 Gepost op: 20-03-2023, 08:16:13 »
Kleurrijk figuur

Offline zoekenmaar

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #12 Gepost op: 20-03-2023, 10:14:23 »
Staat bij mij op nummer 1 als Mol . Louter gevoelsmatig. Ik vond het zo raar dat ze de telefoon opnam met "pronto" (een Italiaans gebruik) en ook toen ze vroeg "kan iemand overnemen (de telefoon) want ik heb stress"

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #13 Gepost op: 20-03-2023, 10:44:01 »
Nog wat op de achtergrond. Dat wordt bij de mol wel vaker in de eerste aflevering gedaan.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #14 Gepost op: 20-03-2023, 11:33:46 »
In de categorie gezichtsuitdrukkingen bij de eliminatie viel Comfort door de mand, Leïla daarentegen deed dit zoals je van een Belgische mol kan verwachten, een minimale reactie. Maar voor de rest dan weer heel weinig gemold deze aflevering, want ik kan geen molactie vinden. Deed ze nog iets richting Matteo?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2023, 15:36:01 »
Het spek bakken was inderdaad haar grootste molactie.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #16 Gepost op: 20-03-2023, 16:08:42 »
Ik weet niet of in Vlaanderen de uitdrukking 'Een spekkie naar mijn bekkie' ook bekend is, maar Belgian Mole begrijpt als liefhebber van vrouwelijk schoon vast wel wat ik bedoel.   
 ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #17 Gepost op: 20-03-2023, 19:13:23 »
Niet iets wat we zeggen, maar snap wel wat je bedoelt. Ze mag er inderdaad wezen ;). Samen met Commy toch wel de blikvanger van dit seizoen. Het probleem is ook dat ik ze allebei al als serieuze molkandidaat zie.

Offline Klaartje76

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #18 Gepost op: 20-03-2023, 20:56:42 »
Leïla, ik ga haar naam nog dikwijls fout schrijven met dat vreemde trema op de i, is een mysterieuze vrouw. Ze spreekt alle talen: Vlaams (met een schattig Waals accent), Frans als moedertaal, Italiaans ("pronto" aan de telefoon) en ze strooit met Engelse tussenwerpsels en uitdrukkingen: "I allways go with the flow", "Bring it on". En ze heeft in het verleden als au pair ook opgepikt hoe je spreekt met een vet Hollands accent. Heerlijk! Had ik het voor het zeggen, ik maakte haar direct de mol. Ook aantrekkelijk als bliksemafleider voor de echte mol misschien? Helaas deed Leïla  in aflevering 1 bijna alles goed (de tijd meten met behulp van de staande klok, de mensenkennisopdracht tussendoor, geen enkele fout bij het line-dansen), dus als mol niet zo'n goede start. Dan maar hopen dat ze lang in het spel blijft. Ik zou graag meer zien van deze interessante vrouw.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2023, 20:58:37 door Klaartje76 »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #19 Gepost op: 20-03-2023, 21:54:34 »
Leila is een mooie kandidaat. Humor met bacon bakken, lekker losjes met de taalknobbel. Ik heb haar als schot voor de boeg mol en blijf adhv aflevering 1 bij haar. Al twijfel ik tussen haar en Commy.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan