Auteur Topic: [kandidaat] Leïla  (gelezen 5869 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #40 Gepost op: 27-03-2023, 00:34:56 »
Wist de belangrijkste positie te verkrijgen bij het zien van de filmpjes van iedereen, maar we krijgen haar niet te horen tijdens de biecht. Vreemd.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2023, 08:03:53 »
Wist de belangrijkste positie te verkrijgen bij het zien van de filmpjes van iedereen, maar we krijgen haar niet te horen tijdens de biecht. Vreemd.

Misschien omdat ze op de juiste mol zit en we dat in dit stadium nog niet mogen horen?
Want ze heeft het correct afgeleid uit de filmpjes?

Leila had een veel interessantere aflevering dan de eerste, maar bij mij komt ze vooral over als iemand de mol op het spoor denkt te zitten en aan het nepmollen slaat.

Op wie dan?
Opvallend hoe ze zich snel bij Toos voegt bij de legerproef.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #42 Gepost op: 29-03-2023, 15:03:45 »
Ze maakte geen fouten bij het dansen. Zelfs als je medekandidaten fouten maken (en er dus geen geld verdiend wordt), dan kan je alsnog zelf een foutje maken zodat dat varkentje met geld verder weg kwam te liggen. Ik denk dat de mol altijd wel een foutje zou maken.

Ik vind het niet logisch dat de mol de langzaamheidsopdracht zou willen winnen (of aan zou willen meedoen). Je komt alleen maar meer in de aandacht te staan, en er wordt toch geen geld verdiend. Ik hou haar in de gaten, maar zie haar op dit moment niet als mol.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #43 Gepost op: 29-03-2023, 15:31:08 »
Ik zie ook geen Mol in haar, maar wel mogelijk de winnaar.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #44 Gepost op: 29-03-2023, 15:46:54 »
De tijdregistratie in de groep met Lancelot liep hierdoor ook in de soep want de rookmelder was bij Samya en de rest van de opdracht was die groep ook de tijd kwijt.

euh...de groep van Lancelot werkte niet met een rookmelder maar met een zandloper en de zandloper werd bijgehouden door Ruben, niet door Samya of Conny. Dus hun tijdsregistratie liep helemaal niet in de soep (allé, jawel, maar niet door Leïla  ::tandpastasmiley::)

Citaat
Leïla is enorm op de achtergrond, bijna mysterieus zoals Klaartje al zei. Dat zou een molspoor kunnen zijn, dat op de achtergrond. Een mol moet nog vele afleveringen mee.

Op de achtergrond blijven de eerste twee dagen om dan pal in de spotlights te komen door de slakkenrace te winnen? Beetje raar, niet?

I was blind but now I can see

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #45 Gepost op: 2-04-2023, 22:43:47 »
Leila is wel heel duidelijk de West Vlamingen aan het framen als onverstaanbaar. Dat kan een leuke grap zijn, maar geeft haar ook een excuus om met name Lieselot niet te verstaan waardoor dingen mislukken. Dat kan een molactie zijn.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #46 Gepost op: 3-04-2023, 15:30:50 »
Naast dat er deze aflevering vooral goede dingen waren op te merken is ze gewoon niet aanwezig/dominant/doordrukkend genoeg. Wat natuurlijk allemaal bewust kan zijn. Ze is eerder een slimme kandidaat die goed observeert.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #47 Gepost op: 4-04-2023, 21:56:30 »
Ze is wel een van de weinige kandidaten die haar ei heel houdt. Maar aan de andere kant: drie (of toch twee?  ;D ) eieren overhouden is nou niet heel geweldig als je kandidaat bent.

Voor mij zou Leïla nog kunnen als mol, maar ze leek het met de hoefijzers wel erg goed te doen? Dus misschien niet helemaal waarschijnlijk dat ze de mol is. Toch sluit ik haar nog niet uit.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #48 Gepost op: 4-04-2023, 22:03:14 »
Deed ze het zo goed tijdens de rodeo?
Ze is niet gepakt en heeft hard gerend.
Maar ze heeft toch geen juist hoefijzer binnen gebracht.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #49 Gepost op: 4-04-2023, 22:07:08 »
Ik dacht dat te zien in het opdrachtentopic dat ze het blauwe hoefijzer juist had neergelegd, maar dat was erg onduidelijk.

Verder zie ik niet zoveel van haar, dus ook niet echt dingen om haar weg te strepen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #50 Gepost op: 4-04-2023, 22:09:38 »
Ja ze legt het blauwe hoefijzer neer.
Maar dat heeft Toos of Thomas uit het veld opgeraapt en over de finish gebracht.
Ze legt het alleen maar neer.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #51 Gepost op: 4-04-2023, 22:32:34 »
Klopt. En het was Toos die het opraapte en binnenbracht.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #52 Gepost op: 4-04-2023, 23:54:44 »
Ah oké, dan doet ze het niet supergeweldig als kandidaat vind ik.  ;D
Toch maar wat beter in de gaten houden, denk ik.

Bedankt  yfpyfke en Heinz!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #53 Gepost op: 7-04-2023, 02:19:59 »
Ik denk dat ze een (fanatieke) kandidaat is. Maar wel een geweldige kandidaat! Hoe boos ze is op Ruben als hij informatie weggeeft aan de telefoon in het motel, geweldig! ::tandpastasmiley::

En bij de rodeo: ik ben te du-hun.  ::rofl::

En tot slot, hoe zij de telefoon opneemt: Pronto!  ::love::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #54 Gepost op: 7-04-2023, 07:02:25 »
Klopt. En het was Toos die het opraapte en binnenbracht.

Dat was toch Thomas? Getuige de armband aan de rechterpols?
Maar Toos vond hem wel denk ik.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #55 Gepost op: 7-04-2023, 07:58:36 »
Het was Toos, kijk maar terug. De armband was van Leïla die het ding voor een close shot kennelijk nogmaals neerzette.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #56 Gepost op: 7-04-2023, 09:44:56 »
Inderdaad, klopt. Het was Toos.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #57 Gepost op: 7-04-2023, 10:57:18 »
Wat hoort er bij Spirit, Wat hoort er bij Spirit. Daar hebben ze beelden van Ruben doorheen gemonteerd die tegen Toos zegt: Rood is Jolly Jumper, Wit is Witje en Blauw is Zorro.
Kwam op mij eerder over als verdacht van Ruben, die geen antwoord wil geven op de vraag van Toos. Maar ik denk dat het inderdaad montage is.

En Leïla: onopvallend en staat nog laag in FTM. Maar na drie afleveringen zie ik nog nauwelijks verdachte acties. Ze zou nu toch wel eens mogen toeslaan.

EDIT: ik zie dat deze post van foxhunter verhuisd is naar het opdracht topic, dus ik was te vroeg met reageren. :)
« Laatst bewerkt op: 7-04-2023, 11:01:49 door Molest »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #58 Gepost op: 7-04-2023, 11:01:25 »
@molest: Ik had mijn lange post over de Rodeo hier geplaatst, als reactie op verwarring, maar heb hem verplaatst naar Rodeo, omdat 99% over Rodeo ging en maar 1% als reactie op de verwarring over wie wat pakte.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leïla
« Reactie #59 Gepost op: 7-04-2023, 13:13:39 »
En Leïla: onopvallend en staat nog laag in FTM. Maar na drie afleveringen zie ik nog nauwelijks verdachte acties. Ze zou nu toch wel eens mogen toeslaan.

Dat is heel het probleem. Gebrek aan heel onverdachte dingen, maar evengoed gebrek aan echte molacties.

Edit; het niet tijdig binnenlopen bij de legeropdracht kan een molactie zijn
« Laatst bewerkt op: 7-04-2023, 13:17:10 door Belgian Mol »