Auteur Topic: [Aflevering 8]  (gelezen 4439 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 8]
« Gepost op: 7-05-2023, 18:19:01 »
Bespreek hier alles over de aflevering wat je niet in de afzonderlijke opdrachtentopics kwijt kunt.
I will follow my inner gold

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #1 Gepost op: 7-05-2023, 18:47:33 »
Is er nog iets van een voorbeschouwing net als vorig jaar? Online of iets dergelijks? Ik hoor graag :)

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #2 Gepost op: 7-05-2023, 19:43:07 »
19:55u Café De Mol.
Vorig jaar was de jubileumeditie, vandaar het live verslag.

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #3 Gepost op: 7-05-2023, 19:45:55 »
Ah oke, thanks. Ik zag op de Instagram stories van Gilles al wat foto's en een rode loper en kon mij herinneren dat daar vorig jaar verslag van werd gedaan. Vond het leuk om toen op de achtergrond vast aan te zetten.

Ik ga er zo vanuit dat de live op goplay.be wel aangeslingerd wordt.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #4 Gepost op: 7-05-2023, 21:27:31 »
Ik vond het een geweldige finale. De setting was echt heel tof. Het werd mij gedurende de aflevering wel duidelijk wie de mol moest zijn.

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #5 Gepost op: 7-05-2023, 21:30:30 »
Mooie finale van een fantastisch seizoen!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #6 Gepost op: 7-05-2023, 21:31:03 »
Wat een fantastische aflevering! Veel sfeer, mooie opdrachten, waar zowel geld als informatie te vinden is over de mol. Wauw, wauw!

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #7 Gepost op: 7-05-2023, 21:32:04 »
Inderdaad, goede finale! Het werd op een gegeven wel duidelijk dat Commy het was.

Heeft iemand nog gehoord wie op wie heeft ingezet of is me dat volledig ontgaan?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #8 Gepost op: 7-05-2023, 21:34:23 »
Inderdaad, goede finale! Het werd op een gegeven wel duidelijk dat Commy het was.

Heeft iemand nog gehoord wie op wie heeft ingezet of is me dat volledig ontgaan?

Dit is niet letterlijk gezegd. Mijn indruk is dat Toos ook op Commy zat en dat Commy zogezegd op Toos zat.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #9 Gepost op: 7-05-2023, 21:38:37 »
Mooie finale, fantastische Mol en een goede winnaar en kandidaat (verliezer)..heerlijk seizoen. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
En de muzikale afsluiter geweldig. ::bravo::
Ananas

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #10 Gepost op: 7-05-2023, 21:40:24 »
Dit is niet letterlijk gezegd. Mijn indruk is dat Toos ook op Commy zat en dat Commy zogezegd op Toos zat.

Oke, kan me herinneren dat dit andere jaren wel benoemd wordt, vandaar. Maar goed, als geen van beide finalisten op Commy zaten, hadden we dat vast gehoord.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #11 Gepost op: 7-05-2023, 21:41:11 »
hulde hulde hulde
Doeme wat een waanzinnig goed programma, en een keigaaf seizoen, toppers!
 ::confettie:: ::cheerleader:: ::dans::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #12 Gepost op: 7-05-2023, 21:45:32 »
Yes, Commy is de mol. Een hele goede mol die echt heel goed kon acteren.Wat een mooie aflevering met nog leuke opdrachten. En Lancelot de winnaar, ik gunde het Toos ook.  ::bravo::

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #13 Gepost op: 7-05-2023, 21:47:25 »
Die Biosphere was vet!

Verder kan ik nog niet echt oordelen over Comfort als mol. Acteren kon ze alvast erg goed. Leuke keuze denk ik maar we zullen moeten wachten tot volgende week. Was niet heel erg verrast uiteindelijk omdat het bijna 50/50 was voor mij tussen Lance en Comfort als mol, maar vond dat Lancelot toch meer fout had gedaan.

In het begin haar een tijdje verdacht maar na het rode scherm toch minder. Persoonlijk denk ik niet dat de mol of het programma een rood scherm voor de mol nodig heeft, maar goed volgende week zal het wel uitgelegd worden.

Verder genoten van de reeks, al was het voor mij dan wel nét iets minder dan andere reeksen. Griekenland en Duitsland bijvoorbeeld hadden voor mij net wat meer die wow-factor.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #14 Gepost op: 7-05-2023, 23:03:06 »
Prachtige finale, hele mooie sferische beelden, ik zat op het puntje van mijn stoel. GEWELDIGE serie!

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #15 Gepost op: 7-05-2023, 23:09:45 »
Ik zat tot vorige week zeker niet op Commy als Mol, al heb ik wel regelmatig gedacht dat ze het zou kunnen zijn. Er worden vaak dezelfde types mensen voor uitgekozen, en ik vond Commy het evenbeeld van Elisabeth, het zou zo haar gekleurde tweelingzus kunnen zijn!
Aflevering weer enorm origineel, echt genoten van dit seizoen. In de finaleopdracht miste ik een beetje spanning, maar dat valt in het niet bij hoe fantastisch ik de aflevering en bij uitbreiding het hele seizoen vond. De makers weten hun uitzonderlijke niveau jaar na jaar vast te houden!

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #16 Gepost op: 7-05-2023, 23:10:19 »
Echt een fantastische finale, dat was genieten in Antwerpen. ::bravo::

Op naar de terugblik, die er overigens echt geweldig uitziet. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #17 Gepost op: 7-05-2023, 23:44:21 »
Mooie finale, mooi seizoen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #18 Gepost op: 8-05-2023, 00:20:14 »
Alle weken braaf gewacht tot het op NPO start stond, ook al omdat goplay via firefox niet meer leek te werken maar vanavond kon ik niet wachten dus via Edge geprobeerd...had gedacht dat ik eerst zou moeten inloggen of zo maar nee ik kon het zonder omwegen kijken! Had ik dat eerder geweten  :D
Ontzettend genoten van deze finale en van het hele seizoen, geweldige leuke groep kandidaten en fantastisch goed bedachte opdrachten! En natuurlijk van een hele leuke mol!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Aflevering 8]
« Reactie #19 Gepost op: 8-05-2023, 00:37:40 »
Prachtige finale met 2 toffe opdrachten ::bravo:: Leuk om er een keer bij te zijn in Kinepolis. Hulde! ::joehoe::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.