Auteur Topic: [De Mol] Extra Beeldmateriaal  (gelezen 5258 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Gepost op: 5-03-2023, 20:44:05 »
Praat hier over het extra beeldmateriaal dat online is te vinden!  :D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2023, 08:52:01 »
Gilles is de mol. En is dat geluid achterstevoren afgespeeld in het dear friends trailertje?


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2023, 09:38:58 »
Dan behoor ik kennelijk niet tot de categorie mensen. Pas maar op, misschien kom ik wel van Mericulus!   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2023, 10:40:48 »
Dat zou voor sommige forummers hier een boel verklaren. ;)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2023, 11:09:23 »
Weet iemand hoe ik dat extra beeldmateriaal kan zien? Als ik naar de video ga dan zie ik alleen een zwart scherm met een groen ronddraaiende cirkel. Dit terwijl ik de afleveringen van De Mol en Café de Mol wel kan zien.

Via de GoPlay site kon ik ook naar vorige seizoenen kijken maar die link is blijkbaar weg. Iemand een idee?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2023, 11:19:11 »
Weet iemand hoe ik dat extra beeldmateriaal kan zien? Als ik naar de video ga dan zie ik alleen een zwart scherm met een groen ronddraaiende cirkel. Dit terwijl ik de afleveringen van De Mol en Café de Mol wel kan zien.

Via de GoPlay site kon ik ook naar vorige seizoenen kijken maar die link is blijkbaar weg. Iemand een idee?
Het is gewoon toegankelijk zonder VPN. Als ik bij mij de 'anti-trackers' uitzet dan draait het gewoon.
Bedenk dat het een commerciële zender is die je wel een filmpje wil laten zien, maar dan moet je wel wat informatie als beloning geven over je surfgedrag. Is bij RTL precies zo. Dus een beetje stoeien met de beveiligingsinstellingen van je browser en de plugins/extensies. Of je gebruikt alleen voor dit soort doeleinden een aparte browser die je helemaal openzet. Die browser gebruik je dan weer niet voor je normale surfgedrag.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #8 Gepost op: 22-03-2023, 12:51:13 »
Het is gewoon toegankelijk zonder VPN. Als ik bij mij de 'anti-trackers' uitzet dan draait het gewoon.
Bedenk dat het een commerciële zender is die je wel een filmpje wil laten zien, maar dan moet je wel wat informatie als beloning geven over je surfgedrag. Is bij RTL precies zo. Dus een beetje stoeien met de beveiligingsinstellingen van je browser en de plugins/extensies. Of je gebruikt alleen voor dit soort doeleinden een aparte browser die je helemaal openzet. Die browser gebruik je dan weer niet voor je normale surfgedrag.
Ik gebruik normaal Chrome als browser, maar in Edge werkte het ook niet. De beveiligingsinstellingen waar de site over zou kunnen vallen had ik voor GoPlay al afgezet.
In Chrome heb ik standaard uBlock aan staan en toen ik die uitzette werkte het. Dacht dat ik in Edge geen extensies had ingesteld, maar daar was uBlock ook actief. Vandaar dus.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2023, 12:53:31 door MartinJ »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #9 Gepost op: 26-03-2023, 10:41:29 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2023, 11:59:56 »
Zoiets zou ik niet trekken. Ik zou heel recalcitrant worden en zeggen tegen die pipo dat ik me daar niet voor heb opgegeven. ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2023, 12:03:51 »
Dan gaat die pipo tegen je staan schreeuwen dat je je mond moet houden...   :-X

Ik ben wel benieuwd naar de reacties hierop van de kandidaten. Zullen we t.z.t. we in Café de Mol horen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #12 Gepost op: 26-03-2023, 12:29:26 »
Dan gaat die pipo tegen je staan schreeuwen dat je je mond moet houden...   :-X

Uiteraard, maar dan zou ik niet meedoen. Waarom zou je jezelf zo laten vernederen?

Ben benieuwd wat het wordt vanavond.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #13 Gepost op: 26-03-2023, 12:58:05 »
Naar dit. Roept bij mij ook louter dwarsligreacties op.
Wel een grappige rode draad films met DeMol in Amerika, ik hoop dat dat wordt doorgezet, en ben benieuwd welke (film)clichés er dan nog meer in de reeks komen. Forrest Gump? Rain Man? The shining? Blair Witch Project? American Psycho? Of specifiek in Arizona gedraaide / gesitueerde films?
« Laatst bewerkt op: 26-03-2023, 14:08:18 door Mollem »

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #14 Gepost op: 26-03-2023, 13:31:45 »
Zoiets zou ik niet trekken. Ik zou heel recalcitrant worden en zeggen tegen die pipo dat ik me daar niet voor heb opgegeven. ::rofl::
Nee, inderdaad, ik zou zelf de neiging hebben om tegen zo'n gozer te zeggen "doe eens rustig, joh, denk aan je hart". Gaat hij niet leuk vinden. Aan de andere kant, als je al begint met filmquotes als "good morning, Vietnam" weet je zelf ook wel dat je een toneelstukje aan het opvoeren bent...
È stata opera della TALPA!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #15 Gepost op: 26-03-2023, 13:34:53 »
Ik ben daar ook geen goede voor. Tegelijkertijd wordt van de kandidaten wel verwacht dat ze meegaan in het verhaal en zich aan het spel overgeven. Ik zou ook niet meedoen aan een dragqueenact of me een nacht laten vastketenen. Ik denk dat de deelnemers getest worden in hoeverre zij bereid / in staat zijn deel te nemen aan dit soort opdrachten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #16 Gepost op: 26-03-2023, 13:36:51 »
Dat is zo. Maar je mag altijd nee zeggen natuurlijk.

Het zou ook wel een verschil zijn als je zelf voor het groepje hebt gekozen dat "cryptische omschrijving hier, iets met afbeulen of autoriteit" gaat doen. Dan zou ik het spel ook wel meespelen.

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #17 Gepost op: 26-03-2023, 13:41:13 »
Ik vond Comfort erg verdwaasd wakker worden, leek alsof ze dit niet zag aankomen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #18 Gepost op: 26-03-2023, 14:02:29 »
Wat we gaan zien is uiteraard allemaal gespeeld, dus er zal ongetwijfeld een grens liggen waarover de acteur/militair niet zal gaan, wat het dragelijk houdt.
Met alle kandidaten in zo'n kale zaal slapen, heerlijk. Jammer dat de BV'er dit niet meer meemaakt, dat had ik graag gezien.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #19 Gepost op: 26-03-2023, 14:06:41 »
Ik zou met rot schrikken en waarschijnlijk de slappe lach krijgen.
Maar ik zou daarna denken: dit is De Mol, we gaan nu een opdracht doen.