Auteur Topic: [kandidaat] Toos  (gelezen 14984 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[kandidaat] Toos
« Gepost op: 13-03-2023, 16:36:43 »

https://www.goplay.be/video/de-mol/toos-27

Bespreek hier alles over Toos.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2023, 13:15:32 door Compuart »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2023, 18:38:18 »
Sorry dat Ik het opschrijf zoals ik het voel. Minste bijgebleven na de voorstelling van de kandidaten . Na wat hersenkraken kwam ik op het verhaal van de combi .

Lijkt me iemand om de gangmaker te zijn op een feest , maar meer kan ik er echt nog niet van maken

Winnaar 2/10
Mol 1/10
Eerste afvaller 7/10

Zijn profiel moet duidelijker worden in de serie, maar of hij daarvoor lang genoeg aanwezig gaat zijn, ik twijfel

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2023, 12:23:47 »
Voor alle duidelijkheid, geen veelvoorkomende naam in Vlaanderen, zoals die bij jullie wel is. Maar goed, we zullen Toosten op zijn deelname.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2023, 12:29:09 »
Zo vaak komt de vrouwennaam Toos niet meer voor hier, volgens mij!
Ich bin ein Bärliner!

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2023, 12:32:26 »
Ik ken ieder geval geen toos onder de leeftijd van zeg 30 en als naam voor een man is het mij al totaal onbekend .

Was voor zoiezo een overkoepelend iets bij de voorstelling van de kandidaten de opvallende voornamen .

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2023, 21:42:00 »
Zo vaak komt de vrouwennaam Toos niet meer voor hier, volgens mij!

Bij de naam Toos dacht ik aan een oudere dame (60+ minimaal), dus moet even schakelen wel bij een jonge man met de naam Toos.

Tooske hebben we nog wel als BN’er natuurlijk  ::tandpastasmiley::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2023, 14:23:05 »
Lichtelijk off-topic, maar mag ik even mijn innige tevredenheid ventileren over het feit dat in Nederland incourante beroepsnamen als 'schrijnwerker' maar ook 'beenhouwer' (werd genoemd in Café De Mol) in Vlaanderen nog volkomen gangbaar zijn en begrepen worden? Een feest voor oog en oor.  ::bravo::
Woosie down?

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2023, 14:55:30 »
Leuk hè die Vlaamse taal. On topic vind ik het wel bizar dat een schrijnwerker vaak onderweg zou zijn op Zaventem AirPort .

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2023, 15:42:12 »
Hij woont toch gewoon in Zaventem?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #9 Gepost op: 17-03-2023, 16:09:33 »
Ik had een minieme mol-vibe toen hij aan het einde van het filmpje aangaf dat hij relaxed was en lekker had kunnen slapen vannacht. Dat was een dingetje bij de vorige mol (V.1) en ik kan mij voorstellen dat slaap en ontspanning ter sprake zijn gekomen in de voorbereidende gesprekken met de mol.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #10 Gepost op: 19-03-2023, 22:02:31 »
Mijn schot voor de boeg. Vond hem vaak raar/vaag doen (bijv bij overleg voor opdracht 2), op moment dat ze Lieselot willen halen ‘want dan is er iig geld’ benadrukken ‘ja maar ik ga haar wel informatie geven!’. Blije bakkes tijdens eliminaties. Ik vertrouw m niet

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #11 Gepost op: 19-03-2023, 22:03:57 »
"Blije bakkes". ::rofl:: Hij heeft een vriendelijk lachend gezicht ja. Misschien wel handig voor een Mol inderdaad. ;D

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #12 Gepost op: 19-03-2023, 22:08:30 »
"Blije bakkes". ::rofl:: Hij heeft een vriendelijk lachend gezicht ja. Misschien wel handig voor een Mol inderdaad. ;D

Ja maar hij leek zich daar ook gewoon prima te amuseren. Was een aparte blik voor een spannend moment

Online Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2023, 23:27:05 »
Eén van degenen die me onmiddellijk opvielen in de gebruikelijke chaos van aflevering 1 (tien personen is voor mij nét wat veel om het overzicht te bewaren).

Sympathieke jongen maar ik vind hem zo kalm en wijs overkomen, alsof hij goed voorbereid is?

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #14 Gepost op: 20-03-2023, 00:24:05 »
In het topic van Lieselot wordt gezegd dat de mol zich niet snel buitenspel zou laten zetten door zo'n vrijstellingsopdracht. Geldt datzelfde dan niet voor Toos? Wat nu als Lieselot de spiegel van Toos had geraakt? Zou de mol dat risico nemen?

Offline Navadni

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2023, 00:28:39 »
In het topic van Lieselot wordt gezegd dat de mol zich niet snel buitenspel zou laten zetten door zo'n vrijstellingsopdracht. Geldt datzelfde dan niet voor Toos? Wat nu als Lieselot de spiegel van Toos had geraakt? Zou de mol dat risico nemen?

Makkelijk gezegd is natuurlijk, "ja maar de Mol heeft dat op voorhand gewoon al kunnen oefenen".

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #16 Gepost op: 20-03-2023, 00:30:32 »
Stel dat Toos de Mol is, dan zat er misschien alleen in zijn geweer een echte kogel in in het geweer van Lieselot een losse flodder.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #17 Gepost op: 20-03-2023, 06:48:43 »
Dat zou heel oneerlijk zijn. Dan is Lieselot een mogelijke vrijstelling beloofd terwijl ze daar feitelijk geen kans op maakte.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #18 Gepost op: 20-03-2023, 07:23:33 »
Dat zou heel oneerlijk zijn. Dan is Lieselot een mogelijke vrijstelling beloofd terwijl ze daar feitelijk geen kans op maakte.

Ze had bij de kistjes nog enige invloed (maar daar kon ze niet alsnog de vrijstelling winnen geloof ik?) dus wat dat betreft zou het idd een streep door Toos moeten zijn  >:(

Online Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #19 Gepost op: 20-03-2023, 08:17:54 »
Eén van degenen die me onmiddellijk opvielen in de gebruikelijke chaos van aflevering 1 (tien personen is voor mij nét wat veel om het overzicht te bewaren).

Sympathieke jongen maar ik vind hem zo kalm en wijs overkomen, alsof hij goed voorbereid is?
Dat zal wel door die vrijstelling gekomen zijn.