Auteur Topic: [kandidaat] Toos  (gelezen 14990 keer)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #200 Gepost op: 8-05-2023, 09:19:11 »
Dat is fake news!  ::jaja::

Ja, want we weten al uit de aflevering dat Thomas nog op Toos zat. Misschien was Belgian Mol net even naar de WC toen.

Waar Ruben op zat weten we nog niet, maar ik verwacht dat die ook op Comfort zat. Dat de laatste 3 kandidaten je doorhebben (en 6 anderen dus niet) is voor een mol een zeer prima resultaat. Het is wel eens anders geweest.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #201 Gepost op: 8-05-2023, 11:17:52 »
Denk ik ook, en Ruben leek ook oprecht nog veel te twijfelen in de eerdere afleveringen dus ik vermoed dat hij ook niet heel snel goed zat.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #202 Gepost op: 8-05-2023, 11:18:47 »
Geweldige kandidaat. Nu hij niet de Mol was, had ik hem de winst zeker gegund, maar Lancelot is natuurlijk ook een prima winnaar. Samen hebben ze er een mooi seizoen van gemaakt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #203 Gepost op: 9-05-2023, 16:43:09 »
Helemaal eens met je, Tunnelgraver!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #204 Gepost op: 10-05-2023, 00:31:50 »
Geweldige kandidaat. Nu hij niet de Mol was, had ik hem de winst zeker gegund, maar Lancelot is natuurlijk ook een prima winnaar. Samen hebben ze er een mooi seizoen van gemaakt.

Mooi verwoord, eens!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #205 Gepost op: 14-05-2023, 22:43:10 »
Wat mij betreft de smaakmaker van het seizoen!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #206 Gepost op: 15-05-2023, 09:17:24 »
Toos had Comfort dus al in het vizier na de slackline en ging all-in bij de DeLorean.

Hoewel de montage al duidelijk liet zien dat Lancelot de winnaar zou zijn, is het feitelijk zo dat Toos evenveel vragen (29 van de 30) goed had in de eindtest als Lancelot, en in de verlenging ook 10 uit 10 goed scoren; alleen ging de verlenging op tijd en Lancelot zal sneller gelezen hebben. Chapeau Toos, je had het niet beter kunnen doen.

En de enige juiste reactie van Gilles op de tattoo van Toos: Toos, ik ga in herhaling vallen, doe een broek aan. En daarna: Wat je net hebt gedaan is er niet meteen een voorbeeld van, want ik ging net zeggen, jij en Lancelot hebben dit spel op een zeer hoog niveau gespeeld. ... Maar het is wel zo, jullie hebben het als finalisten fenomenaal goed gedaan. Allebei.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2023, 18:39:26 door foxhunter »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Toos
« Reactie #207 Gepost op: 15-05-2023, 14:59:31 »
Toos had Comfort dus al in het vizier na de stackline en ging all-in bij de DeLorean.

Ja, en dat verklaart zijn relaxte houding. De houding van iemand die weet dat hij niet naar huis gaat. Doorgaans kan alleen de Mol daar zo zeker van zijn. Toos' enorme zelfvertrouwen heeft mij op het verkeerde been gezet. Geweldige kandidaat. En als er ooit een gedeelde eerste plek op het podium zou mogen zijn, dan was het nu wel.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!