Auteur Topic: [Aflevering 5]  (gelezen 4556 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 5]
« Gepost op: 16-04-2023, 18:28:57 »
Bespreek hier alles over de aflevering wat je niet in de afzonderlijke opdrachtentopics kwijt kunt.
I will follow my inner gold

Offline sillosio

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #1 Gepost op: 16-04-2023, 21:18:20 »
"Herken je mij niet?"

 Wat een cliffhanger  :o

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #2 Gepost op: 16-04-2023, 21:19:06 »
Is dat Matteo , die persoon met zijn herken je me niet ? 

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #3 Gepost op: 16-04-2023, 21:33:31 »
Vorige week de beste aflevering van het seizoen, vanavond de minste aflevering van het seizoen. Ik kwam er niet lekker in, de opdrachten waren wel origineel maar niet heel spannend, helaas ook geen derde opdracht. Ook wat veel beelden buiten de opdrachten om. Mooi gedaan met de geliefden, snap wel dat ze hen niet naar Amerika lieten overvliegen.

Maar de vooruitblik naar aflevering 6 ziet er weer goed uit, spannende cliffhanger. ::oink::
« Laatst bewerkt op: 16-04-2023, 22:23:25 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #4 Gepost op: 16-04-2023, 21:42:08 »
Ik vond het ook niet een heel sterke aflevering, maar altijd leuk om ze even met familie/geliefden te zien

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #5 Gepost op: 16-04-2023, 21:46:40 »
Is dat Matteo , die persoon met zijn herken je me niet ?

Jaaa zou echt heel goed kunnen

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #6 Gepost op: 16-04-2023, 21:51:59 »
Is dat Matteo , die persoon met zijn herken je me niet ?
Was ook mijn eerste gedacht: Is dat Matteo terug? Met een betere vermomming.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #7 Gepost op: 16-04-2023, 22:05:03 »
Poh ik vond het ook maar een matige aflevering, zeker na de fantastische aflevering van vorige week.
Jammer dat Lieselot afgevallen is! Vond haar een enorm fijne, leuke kandidate. Sowieso vind ik het jammer dat Comfort als enige vrouw nog over is, vind het leuk als het wat meer in verhouding blijft.

Het lijkt alsof het alleen nog Thomas kan zijn, maar is het dan echt zo makkelijk dit jaar?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #8 Gepost op: 16-04-2023, 22:05:48 »
Moest meteen aan Mateo denken meets Margriet: remember my face? ;)

Het kan niet elke aflevering raak zijn. Zelf vond ik die winkelrobots en hotdogs prepareren komisch. En met het stuntvliegen een mooie knipoog naar Marc Marie en ik ga een loop de loop in  :P

Lancelot de filmkenner die weinig filmkennis kan inzetten, maar dan wel met zijn boekje in de auto in de camera zwaaien is mij te gemaakt. Lieselot die afvalt doet ook weinig in mijn verdenkingen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #9 Gepost op: 16-04-2023, 22:07:48 »
Mooi gedaan met de geliefden, snap wel dat ze hen niet naar Amerika laat overvliegen.

Amerika heeft pas net z'n corona-maatregelen afgeschaft, die waren nog behoorlijk streng. Voor de kandidaten zal het ook wel een flink geregel geweest zijn.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #10 Gepost op: 16-04-2023, 22:17:02 »
Na een ongekend goede vorige aflevering, deze week een iets mindere. Al zijn we natuurlijk verwend, maar de opdrachten kabbelden wat voort. Ik had me obv de promo verheugd op een eating contest, US style, waarin de kandidaten zich helemaal vol moesten proppen. Jammer dat die er niet kwam ::tandpastasmiley::
De vliegopdracht hebben we in verschillende gedaantes al eerder voorbij zien komen; leuker om te ondergaan dan naar te kijken. Thomas is de mol

Online Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #11 Gepost op: 16-04-2023, 22:18:01 »
Is dat Matteo , die persoon met zijn herken je me niet ?

Was ook direct mijn idee, met een knipoog naar Ruben  ::jaja::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #12 Gepost op: 16-04-2023, 22:28:39 »
Gaan we weer met de speculaties ::rofl::

We zien de persoon vrij duidelijk in beeld. Dus als het een bekende van ons is, zouden we er deze week wel achter moeten komen wie het is. Toen ik het fragment terugkeek was mijn eerste ingeving Lloyd, de winnaar van 2018. Maar aangezien het blijkbaar al te moeilijk was om de geliefden van de kandidaten over te vliegen, kan ik me moeilijk voorstellen dat ze groots uitpakken met anderen naar de VS over te vliegen. Iemand van de crew dan?

(Of zouden ze de geliefden niet hebben overgevlogen om de ecologische voetafdruk te beperken, zoals Dennis Xhaët zei in Café de Mol? ::love::)
...óf niet!

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #13 Gepost op: 16-04-2023, 23:23:04 »
Die "Herken je me niet?" klonk een beetje gemaakt, alsof het een Amerikaan was die een zin van buiten heeft geleerd. Ik ben benieuwd  ::vergroot::

Verder was dit inderdaad een mindere aflevering. Het familiegedoe hebben we nu ook gehad, prima want daar ben ik nooit zo'n fan van.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #14 Gepost op: 16-04-2023, 23:25:53 »
Die "Herken je me niet?" klonk een beetje gemaakt, alsof het een Amerikaan was die een zin van buiten heeft geleerd. Ik ben benieuwd  ::vergroot::

Ik denk dat de mol via een oortje een tekst door geeft. Er zit ook nog wel eens een meet de mol opdracht in. ''Herken je me niet?'' kan makkelijk een mol zijn die Ruben hier een beetje aan het teasen is.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #15 Gepost op: 16-04-2023, 23:30:13 »
Ik vond het gewoon weer een leuke aflevering hoor, alleen nog niet veel wijzer.  ::vergroot::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #16 Gepost op: 16-04-2023, 23:34:27 »
Het zal idd niet Matteo in disguise zijn bij nader inzien. Denk idd een meet the mole opdracht via een oortje.
Ziet er veelbelovend uit  :D

Offline zoekenmaar

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #17 Gepost op: 17-04-2023, 08:41:09 »
Eerder een flauwe aflevering. Proef 1 zwak, proef 2 bevalt me beter.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #18 Gepost op: 17-04-2023, 14:13:33 »
Ik verander mijn tagline maar weer in 'Enkel een beetje wereldvreemd'... Ik vond het juist een enorm amusante aflevering, met een weliswaar weinig verrassende afvaller - die wederom in de aflevering zelf extra veel schermtijd kreeg - maar door het originele bezoek-op-afstand eindelijk zonder een overdaad aan kleffe familiereüniebeelden. Ik heb me kortom uitstekend vermaakt, en zie reikhalzend uit naar volgende week. ::bravo::
Woosie down?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #19 Gepost op: 17-04-2023, 19:55:08 »
Ruben en Lieselot hadden weinig verteld over wat zij gedaan hadden bij de Rodeo. In de nabespreking na de executie begint Ruben over de zweep en meerderen zijn verrast, want horen dit blijkbaar voor het eerst.
Lijkt op typisch kandidatengedrag in de categorie ‘kennis is macht’.