Auteur Topic: Hints ?  (gelezen 63486 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Hints ?
« Reactie #200 Gepost op: 7-03-2008, 13:04:13 »
Ja, het schijnt ook dat de drie piñatas Edo, Dennis en Regina duidelijker in beeld kwamen dan de rest, wat een hint is naar de finalisten.

Alleen voorgaande jaren is er wel eens naar gevraagd tijdens het vragenvuur, daar was het antwoord, alles wat niet genoemd is was geen hint.
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Hints ?
« Reactie #201 Gepost op: 7-03-2008, 13:16:40 »
Ik vindt de uitspraak van AJ van vorig jaar over de hints toch wel mooi... ik heb hem aangepast voor 2008.  ;D

Citaat
Beste fanaten,
Alles wat wij erin hebben gestopt is te zien geweest in de aflevering van gisteravond. Dus de 'acht' verwijst naar de Maya maand 'mol' en Dennis draagt het bord met de tekst 'acht' tijdens het Maak een zin spel. Ik hoop dat je begrijpt dat we niet op alle in dit forum verschenen theorieën in kunnen gaan (Alice in Wonderland? Spiegelbeeld?) vanwege het simpele feit dat het geen aanwijzingen waren. Zelfs niet als ze - achteraf gezien -  wél naar de mol wezen. Tenslotte heeft een programma als Wie is de mol in zich om honderden theorieën op los te laten, maar je zult ook begrijpen dat er dan maar een paar van waar zijn. Het is nou net de sport om de juiste eruit te pikken en te volgen. Toch?
Ik hoop dat jullie genoten hebben en wellicht tot 9 maart.
Groet van Anton J.
http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=24926.msg675282#msg675282

 :P

Al slaan veel van de foute hints dit jaar niet op Dennis, dus helemaal klopt het niet.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 13:20:09 door Rat »