Auteur Topic: Erkende insiders?  (gelezen 12201 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Erkende insiders?
« Reactie #20 Gepost op: 23-01-2008, 18:05:13 »
Het antwoord is inderdaad 'mogelijk' omdat we niks weten. En die topitos zijn ietsje kostbaarder dan de jokers, dus we nemen het zekere voor het onzekere.
Bovendien wil ik nog iets zeggen over het moment waarop Pieter Jan wist wie de mol was. Aangezien dat in dit forum nogal belangrijk wordt gevonden, voel ik me geroepen even te melden dat dat vanaf aflevering 5 was.
Groet van Teun



Wanneer nemen jullie dan altijd een beslissing of er een nieuwe serie aankomt??
« Laatst bewerkt op: 23-01-2008, 18:08:36 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Teun

  • Forumlid
Re: Erkende insiders?
« Reactie #21 Gepost op: 23-01-2008, 18:08:21 »

Teun, weet je zeker dat het aflevering 5 is?

Ik geloof 't wel.  ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Erkende insiders?
« Reactie #22 Gepost op: 23-01-2008, 18:16:55 »
Dank Teun! ::zwaai::
The British are not impressed.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Erkende insiders?
« Reactie #23 Gepost op: 23-01-2008, 18:17:05 »
lol, écht zeker? Het is namelijk van extreem groot belang dat we weten wélke aflevering het nou juist was. Pas dán kan iedereen weer rustig slapen.  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Erkende insiders?
« Reactie #24 Gepost op: 23-01-2008, 18:17:38 »
Ik geloof 't wel.  ;)

Bedankt voor de opheldering. Complimenten voor de serie tot nu toe trouwens. Het houdt ons weer goed bezig zoals je kunt lezen. ;D ::ok::

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Erkende insiders?
« Reactie #25 Gepost op: 23-01-2008, 18:29:28 »
haha ja inderdaad... ik had namelijk écht verwacht dat ik minstens díe hint had kunnen lezen uit PJH. Was al vrij teleurgesteld dat ik na afl. 3 nog niet wist wie het was, en PJH wel. Maar goed, hij is dan ook de presentator, hij krijgt veel meer mee dan wij als kijker :O (tenminste, in een ander opzicht, een belangrijker opzicht).

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Erkende insiders?
« Reactie #26 Gepost op: 23-01-2008, 19:17:24 »
lol, écht zeker? Het is namelijk van extreem groot belang dat we weten wélke aflevering het nou juist was. Pas dán kan iedereen weer rustig slapen.  ;D

eigenlijk wil ik ook wel weten op welk moment van de dag en wat er toen in hem omging, of híj nog kon slapen die avond en of hij denkt dat de mol weet dat hij hem door had.
oja, en wanneer hij dat heeft doorgeseind aan het thuis front en op welk moment hij denkt volgend jaar de mol door te hebben.  ::zweep::

teun?  ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Erkende insiders?
« Reactie #27 Gepost op: 11-02-2008, 14:43:46 »
mmh, ik mis DEE wel hoor.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Erkende insiders?
« Reactie #28 Gepost op: 11-02-2008, 15:16:07 »
mmh, ik mis DEE wel hoor.
::jaja:: beetje stil is het hier hè...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Erkende insiders?
« Reactie #29 Gepost op: 14-02-2008, 17:52:09 »
Waar is de tijd gebleven dat we met z'n allen het tijdsverschil met India zaten uit te rekenen....  ::tandpastasmiley::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Erkende insiders?
« Reactie #30 Gepost op: 14-02-2008, 18:05:50 »
Of vage filmpjes zaten te analyseren... :D
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Erkende insiders?
« Reactie #31 Gepost op: 14-02-2008, 18:28:24 »
Of vage filmpjes zaten te analyseren... :D
ik wilde het ook allemaal niet geloven, maar toen Bob mij codes uit de gevangenis doorgaf, die NIET in de voorfilmpjes te zien waren, geloofde ik pas dat hij een insider moest zijn, die dus echt een heel klein beetje illegaal bezig was.  Maar wat hebben we er uiteindelijk nou aan gehad?

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Erkende insiders?
« Reactie #32 Gepost op: 14-02-2008, 18:30:22 »
ik wilde het ook allemaal niet geloven, maar toen Bob mij codes uit de gevangenis doorgaf, die NIET in de voorfilmpjes te zien waren, geloofde ik pas dat hij een insider moest zijn, die dus echt een heel klein beetje illegaal bezig was.  Maar wat hebben we er uiteindelijk nou aan gehad?
Heel veel eigenlijk, ik weet nog wel dat we in de chat de link naar Elise wel degelijk hebben gevonden (filmpje in de paardestal) maar dat we het gewoon niet wilde geloven zeg maar.
Was wel een geweldige actie trouwens ::ok::

Ik mis trouwens Nico de mol ook erg op de chat, die is toch jaren flink actief geweest.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Erkende insiders?
« Reactie #33 Gepost op: 14-02-2008, 18:47:20 »
Ik heb een paar weken geleden nog een gezellige chat met hem gehad  ::ok:: dus hij is .com nog niet vergeten  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Erkende insiders?
« Reactie #34 Gepost op: 14-02-2008, 18:49:55 »
Met Nico?? wat leuk!
Hoe gaat het met hem?
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Erkende insiders?
« Reactie #35 Gepost op: 14-02-2008, 19:03:43 »
Heel veel eigenlijk, ik weet nog wel dat we in de chat de link naar Elise wel degelijk hebben gevonden (filmpje in de paardestal) maar dat we het gewoon niet wilde geloven zeg maar.
Was wel een geweldige actie trouwens ::ok::


Nu je het zegt, bij mij wilde dat er gewoon niet in. Maar dat Bob een deel van de forummers van toen compleet gek maakte met zijn filmpjes, terwijl een ander deel gewoon niet wilde geloven dat ze er daadwerkelijk waren, dat vond ik nog het leukste. De grap is: wie te laat keek op de link die Bob gaf, was echt te laat. Gelukkig was er iemand (Pimwiz, als ik me niet vergis), die ze onderschepte, en op haar eigen site zette......

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Erkende insiders?
« Reactie #36 Gepost op: 14-02-2008, 20:07:49 »
Met Nico?? wat leuk!
Hoe gaat het met hem?
Het gaat goed met hem  :) Ik heb hem gevraagd dat als ie uitnodiging van mfd kreeg het in overweging te nemen om te komen   :D
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Erkende insiders?
« Reactie #37 Gepost op: 14-02-2008, 20:13:24 »
Aflevering 5...als Joris de mol was, had dat kunnen betekenen dat Pieter Jan in aflevering 5 expres een andere naam had ingevuld bij Joris om hem een rood scherm te laten krijgen.