Sinds mijn bericht van 19 maart met de lijst is alleen Sprien nog binnengekomen. Verder geen andere overboeking van 1 euro. Maar het maakt niet uit, ik heb mijn verzameling oude computerspelletjes grotendeels verkocht en heb daar zelf 40 euro voor gevangen. Dus m.a.w. meerdere betalingen zijn ook niet meer nodig om binnen te komen
En Annebeth, je had wel je nickname vermeldt hoor!
Wat mij betreft kan het topic dicht. @Vieffan: je zegt dat je naam niet voor komt in de lijst die ik postte op 19 maart. Sindsdien is er geen andere betaling binnengekomen met 1 euro behalve die van Sprien. Dus als ik nog straks 1 euro betalingen binnen krijg stuur ik ze linea recta retour afzender. Het verschil is namelijk al opgelost. Maar ik waardeer je gebaar wel, daar niet van. Het is alleen niet meer nodig. Vandaar.
Lijst met binnengekomen betalingen:
Duikertje
Stephany
Kabouter
the Shagster
>>Tommie<<
Heinz
Seraphina
Vveerraak
Mirtjee
Nîcky
Sneakiej
Bodejos
Annebeth
Sprien
En verder een aantal zonder vermelding van een nickname op het forum hier. Dus dat wordt voor mij lastig te achterhalen met een achternaam.
Selecteer de onderstaande tekst om het zichtbaar te krijgen.
Van Hartingsveldt
Van Heuven
Dijs
Louwman
Kim Sang
Klunder
Hofenk L
De Jager
Erkelens
Uiterwaal
Als jouw achternaam in dit rijtje staat is de betaling binnen
Elke andere betaling die toch nog binnen sijpelt met als kenmerk: 1 euro en met een vermelding naar dit topic of mijn nickname of naar dit forum zal ik retour afzender sturen. Dus nogmaals: hartstikke bedankt allemaal dat jullie bereid waren mee te helpen, in het bijzonder the shagster en firesphere!
En onthoud: je ontloopt een traktatie en korting op de volgende MFD als je niet aanwezig bent
En verder kan dit topic dus dicht, anders krijg je alleen maar een vermeerdering van soortgelijke berichten de laatste pagina