Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik zat ok nog te denken:wat ik een groot bezwaar vind, is dat wanneer de mol pas op het laatste moment is gekozen, het heel moeilijk/onmogelijk is om van die hele clever moeilijke hints er in te stoppen, zoals de kleding van de mol (die dat van te voren niet wist), cijfers/verwijzingen/details omdat de productie nog niet wist op wie ze dat moesten afstemmen.
Misschien zijn de 4 oud-mollen er ook nog steeds, en geven ze advies en tips aan de huidige mol?
misschien is het dus wel iemand die 'ja' antwoorde op de vraag of die gene de mol wilde zijn. Die gene heeft dan miss al tijdens het solicitatie gesprek gehoord jij bent de mol en hebben de makers besloten we fucken de kijkers en spelen alsof ze het nog niett weten. En dan doen ze net ja we gaan nog even praten en we beslissen zo. maar ondertussen heeft dus een van de kandidaten een envelop gekregen met de opdrachten. En als de kandidaten hun naam moeten intypen weet natuurlijk een iemand al 'HAAA jullie zijn het toch allemaal niet, want ik ben het!!!!' hmmm onwaarschijnlijk, maar het kan..
DAGBOEK MOL:Van een eeuwenoud kasteel naar een eeuwenoud theater in een totaal verschillend land. Zelfs als je je erop hebt kunnen voorbereiden is het een beetje een cultuurshock.Tadaa
En dat laatste vind ik toch wel een heeeel groot risico voor zo'n grote productie. Het lijkt mij echt essentieel dat een mol zich vooral MENTAAL voor kan bereidden, die opdrachten komen ook zonder cursus vooraf wel goed, het is het mentale ding wat maakt dat het mij onmogelijk lijkt om ad-hock een mol te kiezen. Zelfs door 4 oud-mollen.
Vorige jaren werd er ook maar één 'fysieke' opdracht vantevoren geoefend.Het zit 'm nog steeds in de mentale klik, waardoor ik me niet voor kan stellen dat de mol nog niet bekend was.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
962 gasten en 15 vaste bezoekers