Pffffftttttt...en het gaat van kwaad naar erger.....Iedereen flikt iedereen,ik heb 1 keer mensen benadert om iemand weg te stemmen en men spreekt nu al over..... haat
Jammer om te lezen idd.
Voor alle duidelijkheid: ik haat niemand, ben op niemand boos, wel teleurgesteld in enkele mensen binnen het spel die ik vertrouwde maar die gevolgen zal ik dan op mezelf moeten nemen.
Ik ben van mening dat er bepaalde zaken best toch anders verwoord konden worden en vind indien er uitspraken van en over iemand in een vertrouwde of private sfeer publiek worden gemaakt, er toch een vorm van respect mag zijn en om toelating gevraagd mag worden
en het een kans te geven om deze te verantwoorden.
@ D*N: Ik heb over jou zaken gezegd in privésfeer betreffende op je manier van posten en dat was voor mij oa een van de redenen waarom je mijn target was... Maar als ik nu zaken lees als:
'
dom van reaver dat hij de houdbaarheidsdatum niet goed had gelezen.
Anders had hij geweten dat hij maar houdbaar was tot één dag voor de stemming XD'
en
'
Hij heeft mij nu ook gevraagd om uitleg.
Die heb ik hem gegeven en nu weet hij dat zn vriendje Koekoe ( die niet antwoord) hem de doodssteek heeft bezorgt.
Zalig die haat tussen beiden '
laat het wel een vrij nare nasmaak na. Verder lees ik dan dingen over 'Reavers alliantie' hoe die volgens jou in elkaar zitten maar maar amper voor de helft kloppen...
Ik vind het ook bijzonder triest dat jij voldoening kan hebben in de veronderstelling dat mensen elkaar haten.
@ KD
van jou las ik dit.
'
Reaver? Heeft die ook meegedaan...? :?
LOL! Grappig dat hij zo boos is om zijn exit, terwijl hij bij ER een groot fan is van complotten. En in Trivial Survivor heeft hij het zelf ook geprobeerd, maar hij was gewoon een stuk minder succesvol dan de anderen. ''
Ik was goed genoeg van het besef dat allianties nodig zijn om verder te geraken in dit spel en helemaal in de onlineversie. Ik heb getracht een alliantie te vormen maar blijkbaar was er al een alliantie tot stand gekomen nog voor dat ik een paar mensen had benaderd... terwijl ik het verwijt krijg zo vroeg in het spel mensen te hebben gecontacteerd... Er heeft mij ook nooit iemand benaderd om samen te werken dus ik ondervond op een gegeven moment dat ik er alleen voor stond, enkel het besef kwam wat later...
@ vieffan
Ik vond het op het moment zelf een mooie move en kon jou 'excuses' op die moment ook wel waarderen, echter wist ik niet hoe de klepel in de klok hing en jij een van de 4 hoofdredenen was van mijn exit...