Heb bij dit jaar meer dan eens het gevoel dat er degelijk gestuurd wordt wie ze in de finale willen. Een sportieve meid met een imo groffe bek en een gebrek aan social skills die hoogstwaarschijnlijk vroeg weggestemd zal worden door haar opmerkingen en houding en dan keer op keer het duel wint, lekker de overgebleven kandidaten praktisch kan blijven terroriseren door de slechte verliezer uit te hangen en vervolgens los de finale speelt... het zou bijna het scenario van een slechte sportfilm kunnen zijn.
--> vorige jaren was de proef met 3, nu komen ze te weten dat Chris Fajah eruit wil werken en dan doen ze ineens een proef voor 2 finaleplekken
met serieuze bedenkingen zijn over de uitvoering ervan... in SDT kregen ze een steunstok en moesten die laten (had op veel eerlijker geweest in dit geval)
Vorig jaar had ik dat gevoel al met Tanja (proef tegen nico met voorsprong) en het jaar ervoor met Saar die in het begin de grootste zeur was dat bepaalde zaken niet eerlijk zouden zijn maar wanneer ze op punt staat om weggestemd te worden vind er plots een shuffle plaats...
Voor sommige is dit misschien vergezocht maar zoals eerder gezegd is reality zo gestuurd als iets en geloof ik persoonlijk niets van de opvolging van toevalligheden die de vorige jaren zich hebben opgestapeld en dit jaar echt wel beetje overkill was om het totaal te negeren.
Voor mij dit is by far het slechtst uitgewerkt seizoen en als het volgend jaar terug met bekende koppen doen kunnen ze beter de stekker eruit trekken!