Auteur Topic: [Aflevering 2] Opdracht 2: Aanschuiven  (gelezen 27006 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2: Aanschuiven
« Reactie #120 Gepost op: 10-03-2018, 01:25:50 »
*knip*

In deze post van Jayq staat een mooi schema met daarin de correcte opstelling. Wat blijkt: Olcay, Jan en Emilio horen in de loge van 3. Dus ook Jan, en toevallig net met degenen waar hij de meeste klik mee had en dus waarschijnlijk het makkelijkst mee zou kunnen krijgen? Al zou de productie dan wel erg ver hebben doorgedacht...

edit: ah je had het ook al opgezocht  :)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2: Aanschuiven
« Reactie #121 Gepost op: 10-03-2018, 07:36:17 »
Zeer merkwaardig inderdaad. Maakt het compartimentje met 3 een beetje verdachter (Ruben en Olcay zaten daar), want de Mol moest zich dan gewoon focussen op de mensen bij hem/haar. Al is Ruben dan weer onverdacht door gewoon op te staan als eerste zonder overleg.
Ik vind Ruben juist verdacht daardoor? Door mensen weg te trekken en mee te krijgen -> verwarring -> geen geld in de pot. Al vind ik dan wel dat hij de aandacht teveel op zichzelf focust, net zoals dat penningmeesterschap.Dan sta je meteen in de spotlights. Ik ga Pauw nog even terugkijken, zat er klaar voor maar duurde te lang en viel in slaap  ::rofl::
Meer L

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2: Aanschuiven
« Reactie #122 Gepost op: 10-03-2018, 10:58:50 »

Ron is echt keihard genaaid door de programmamakers.  ::niet-ok::
Sorry hoor, maar ik vind dit echt een smet op dit seizoen.

Ik vind dit ook.
Ma how, zeg!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2: Aanschuiven
« Reactie #123 Gepost op: 10-03-2018, 11:01:22 »
Nou ja, genaaid. Misschien hadden de makers ingeschat dat er wel minstens een paar kandidaten bereid zouden zijn om Ron terug te nemen. Zoiets is lastig te voorspellen. Ik denk niet dat ze per se wilden dat dit de uitkomst was, ook al leverde het prachtige dramatische beelden op met die dubbele moord. ::rofl::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2: Aanschuiven
« Reactie #124 Gepost op: 10-03-2018, 12:27:11 »
Precies. Hij is genaaid door de kandidaten, niet door de productie.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2: Aanschuiven
« Reactie #125 Gepost op: 10-03-2018, 12:51:57 »
Hij is niet genaaid door de kandidaten, die zijn hem niks verschuldigd. Die spelen het spel zoals het hen goeddunkt, in de hoop in de finale te komen, de mol te ontmaskeren en het spel te winnen. Daarnaast had alleen Loes Ron nog maar ontmoet, dus niemand had ern band met hem opgebouwd, ex Loes wellicht.

Doet er niet aan af dat het wel heel erg sneu is voor hem.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2: Aanschuiven
« Reactie #126 Gepost op: 10-03-2018, 13:04:26 »
Iemand moet de eerste zijn. Hard, maar helaas. Vraag me wel af wat de Mol had gedaan als iedereen goed zat.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2: Aanschuiven
« Reactie #127 Gepost op: 10-03-2018, 13:06:56 »
Nee de kandidaten is zeker niks kwalijk te nemen. Zij spelen het spel hard... dat ís het spel