Ik heb de aflevering nog eens teruggekeken, en heb alle plusjes en minnetjes onder elkaar gezet
Ik hoop dat ik alles goed heb gedaan, want ik haal de namen van Jeffrey, Pieter en Steve nogal is door elkaar
Mocht je fouten of aanvullingen hebben hoor ik dat graag
(1/2)
+ = Mols
- = Onmols
o = Opmerkelijk
Bahador
- (1.1) Lost aanwijzing 2 (het sleuteltje in de zaklamp) op en ontsnapt daarmee uit de kist en verdiend €500 [1]
- (1.2) Gaat bij de muziekkenners, ondanks dat hij dat in eerste instantie niet wilde, en had dus waarschijnlijk niet al een bepaalde positie op het oog
+ (1.2) Zaait twijfel over of de door Channy herkende liedjes wel juist zijn
- (1.2) Weet de kip Billie Jean en Caroline te pakken
o (1.3) Probeert een snelle tijd neer te zetten om zo de envelop te bemachtigen [2]
Joke
+ (1.1) Zegt dat het sleuteltje niet in de zaklamp zit, terwijl dit wel zo is
- (1.1) Lost aanwijzing 2 (het sleuteltje in de zaklamp) op
- (1.1) Lost aanwijzing 3 (foto's levenden en doden) op en heeft hierdoor geen invloed meer op het verdienen van de €2500
- (1.1) Oppert dat 368 de code van de kist is
- (1.2) Laat de rest van de groep beslissen of zij de domino-opdracht moet doen, en had dus waarschijnlijk niet al een bepaalde positie op het oog
- (1.2) Weet de rij van Kelly te redden van verder opvallen door er een dominosteentje tussenuit te slaan
+ (1.2) Haar rij dominosteentjes valt niet helemaal om, en dus mislukt hun opdracht voor €1000
+ (1.3) Gokt het verkeerde antwoord op de vraag
o (1.3) Heeft de snelste tijd en bemachtigd zo de envelop [2]
Channy
- (1.1) Lost aanwijzing 2 (het sleuteltje in de zaklamp) op [1]
- (1.1) Lost het tweede deel van aanwijzing 4 (19:26) op en ontsnapt daarmee uit de kist en verdiend €1000 [1]
- (1.2) Gaat bij de muziekkenners, ondanks dat zij dat in eerste instantie niet wilde, en had dus waarschijnlijk niet al een bepaalde positie op het oog
- (1.2) Herkent het lied "Billy Jean" en "Lola"
- (1.2) Merkt op dat alle liedjes vrouwennamen zijn
- (1.2) Is doodsbang dat er een stier komt, en lijkt dus geen voorkennis te hebben
o (1.2) Vindt de kip Billie Jean, maar durft deze niet te pakken
- (1.3) Stelt het juiste antwoord op de vraag voor
Jeffrey
- (1.1) Lost aanwijzing 1 (het woord pluim) op [1]
- (1.1) Lost aanwijzing 3 (foto's levenden en doden) op [1]
- (1.1) Lost het eerste deel van aanwijzing 4 (genisis) op [1]
+ (1.1) Wil tot de laatste 10 minuten wachten tot het onthullen van het telefoonnummer, wat niet genoeg tijd is om de laatste 2 graven te vinden
+ (1.1) Vindt net buiten de tijd de kisten
+ (1.2) Geeft duidelijk aan de basketbalopdracht te willen doen, en had wellicht dus al van tevoren deze positie op het oog
- (1.2) Lost het tweede woord (SLOEP/A) op
- (1.2) Scoort net op tijd de laatste bal en verdiend zo €1000
Katrien
+ (1.1) Vindt geen enkele aanwijzing en ontsnapt niet uit de kist, waardoor €750 niet is verdiend, en het vinden van de €2500 vertraagd wordt doordat ze niet hun begrafenisliedjes weten [1]
- (1.2) Scoort de eerste en tweede bal
- (1.3) Geeft het juiste antwoord op de vraag en verdiend zo €1000