Er waren vijf opdrachten bezig hier. Eens kijken per opdracht wat er is binnen gehaald:
Robindtc moest het drinken van onze gasten bijvullen. Spacycolours zijn glas zou elke 12 uur leeg gaan, Daisy haar glas elke 18 uur en Lan zijn glas elke 24 uur. 2 uur voor het leeg gaan mocht er bijgevuld worden. Zoals gemerkt faalde Robindtc vrij hard en deed hij de allereerste mogelijk al missen. 300 euro niet verdiend.
Sanmol kon driemaal een ei rond de tafel laten gaan voor 100 euro per rondje. Het ei is niet eens voorbij meer dan 2 personen gekomen dus ook deze opdracht is miserabel gefaald. 300 euro weer niet verdiend.
De drie groepen hadden ieder een opdracht die Robindtc en Sanmol moesten raden. Ze hebben er flink op los geraden:
Groep 2: Michael90, Robbieazerty en Lodewijk Backer moeten het hele diner stil zijn . En als dat niet zo was, dan zijn het allemaal mollen.
Wat een mollen zeg! Waarom zijn ze dan ook allemaal zo stil.
Nog een gokje dan maar:,
Brent zijn groep moet zoveel mogelijk vragen stellen.
Lucy haar groep met alleen met minder dan 10 woorden praten.
Dit word nog een lange dag dan , Robin en ik hebben beide geen idee. Misschien dan nog dit:
Lucy haar groep moet achterhalen wat iedereen zijn favoriete nummer is?
Brent zijn groep mogen alleen over eten praten .
Okay laatste:
Lucy haar groep moet eindigen met een smiley als ze op iemand reageren? of houd Lucy spontaan van het gebruiken van smileys lol.
Brent zijn groep moet woorden herhalen van het bericht voor hun.
Lucy haar groep moet in de gebiedende wijs praten?
Lucy haar groep moet (minstens eenmaal per dag?) in de 3e persoon praten?
Lucy haar groepen moet mollen?
Lucy haar groep moet gerechten/dranken noemen
Groep 1 moet (elke dag) een actie doen
zoals *zet de muziek aan*, *eet gerecht X op*, *drinkt drank X op*
Groep 2 heeft de tweede mol waarover wordt gesproken in de intro en ze moeten zorgen dat die niet gevonden wordt (door de gasten of door ons?)
Groep 3 moet zorgen dat het onderwerp van het gesprek steeds (elke dag, elke paar uur) verandert
wacht ik denk dat ik het weet. Lucy haar groep mag niet de zin eindigen met een punt.
Nouja, dit klopt wel trouwens. Mogen ze met geen leestekens eindigen.
Die nu maar weer even een gokje over alle 3:
Groep Michael & Robbie mag 1 keer per dag praten.
De groep van Brent moet de hele tijd van onderwerp veranderen.
De groep van Lucy moet telkens vanuit ik en dan weer we vorm praten.
Daar gingen al mijn ideeën weer uit het raam.
Moet de groep van Robbie mollen? Moet Lucy haar groep proberen om in de avond in de ik vorm te praten en s'ochtends in de we vorm.
Moet Brent zijn groep iedereen na praten.
Well, ik heb meeste wat ik dan het al gehad. De groep van Brent moet zijn eigene vragen beantwoorden. De groep van Lucy moet in de ik vorm praten.