Overige rollen buiten het spel om Bar - Dat Roe meen je nie! Molduck, de bar is altijd een belangrijk onderdeel van een board en je hebt deze weer heel goed draaiende weten te houden
Actief Lid Starlight Jij hebt ervoor gezorgd dat alle inschrijvingen netjes anoniem bij ons aankwamen en dat je alle herkenbare details uit de inschrijvingen hebt gefilterd. Was soms nog wel een klusje, maar dat heb je top geregeld!
Café de Moltalk (hi) Lodewijk en Saskia, de Carlo en Irene van Moltalkland. Voor jullie even een speciaal dankwoordje. Jullie hebben dit seizoen Moltalk echt naar een nieuw level getrokken. Het is die 30 euro voor al dat slappe geouwehoer meer dan waard. Dit spel organiseren kost veel tijd, maar de tijd die jullie in een hobbyproject als CDM steken mag ook niet worden onderschat. Kletsen, monteren, weer kletsen en weer monteren. En dan die vervelende hosts die alles steeds afkeuren…
Nee wij zijn jullie dankbaar dat jullie onderdeel hebben uitgemaakt van dit seizoen met jullie eigenzinnige, prettige en gezellige manier van bespreken van opdrachten en het interviewen van afvallers. Dat geeft dit seizoen net even wat extra kleur. Heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die jullie hierin hebben gestoken! Daaraan ook nog even toevoegend een bedankje aan MitchK en Monkeysuncle voor de invalpodcasts en het inzingen van de leader!
WIDMO pool Verpooljoen, ook al vergat je de pool soms bij te werken
, de pool is zeker een blijvertje wat mij betreft! Erg leuk initiatief om dit aan Widmo toe te voegen. Heel erg bedankt voor het bijhouden en opzetten van de pool!
Discord Ook dit jaar speelde Discord weer een rol als spraakwaterval van kijkers, kandidaten, hosts en afvallers. Alles werd in goede banen geleid door Lucy en Vermoljoen, waarvoor onze dank!
Kandidaten Beste kandidaten, zonder kandidaten geen spel en zonder spel geen kandidaten. Jullie zijn degene die het spel maken. Wij kunnen alles wel bedenken, maar jullie zijn degene die het spel uitvoeren. Dingen lopen zoals ze lopen, spanningen lopen soms hoog op, maar aan het einde van de dag maken jullie het spel met elkaar. We willen jullie heel, heel, heel erg bedanken voor jullie inzet, passie en spelplezier. En ook heel erg bedankt voor de goede gesprekken en contacten buiten het spel om!
De mol We hebben het je al achter de schermen gezegd, maar je krijgt voor de schermen ook nog even een bedankje! Het was in deze groep niet altijd even makkelijk een mol te zijn. Zeker niet toen jij ook nog eens 12 uur op een dag ging werken. Ondanks de verschillende botsingen, incidentjes en fanatisme, hield jij jezelf goed staande. Misschien ook maar goed dat de kandidaten een karakter als jou als de mol gekozen hebben. Je hebt best wel wat mensen op het verkeerde been weten te zetten en bovendien ook een aantal molacties gedaan, die we niet snel zullen vergeten. Daarnaast was het een genoegen om met jou niet alleen als mol, maar ook als spelmaker, achter de schermen over spellen na te denken en te praten. Heel erg bedankt Dennis!
Kijkers Alle kijkers heel erg bedankt voor jullie interactie, reacties, medeleven, en alles wat we nog meer kunnen bedenken. We doen dit ook voor jullie natuurlijk en we hopen dat jullie ervan genoten hebben.
Nou volgens mij heb ik nu iedereen wel gehad toch? O ja Spacy, had ook nog een klein rolletje. Dus bedankt.
Nee Spacy, drie jaar geleden, toen we nog nooit van lockdown of corona wisten, ontstond het idee voor het maken van een nieuwe reeks. Geen idee wanneer, hoe, wat, waar en met wat voor opdrachten. We zouden wel zien hoever we kwamen en wanneer die zou plaatsvinden. Nu drie jaar later zit alles erop. Ik had dit absoluut niet in mn eentje gekund. Jouw creativiteit, jouw montage/edit-skills, jouw scherpe blik, sowieso jouw algemene scherpheid op details, relativeringsvermogen en organisatievermogen hebben ertoe geleid dat we tot deze waardige jubileumeditie zijn gekomen.
Twee controlfreaks aan het roer die elkaar perfect aanvullen, met op de achtergrond ondersteuning van Lama (en Vermoljoen) dat heeft geleid tot dit prachtige spel waar we overall gezien meer dan trots op mogen zijn. Als ik ooit weer een editie zou maken, zou ik het zo weer met je doen, Heel erg bedankt! <3