De afscheidspostHet liefst had ik dit natuurlijk nooit willen schrijven, maar ik had nooit durven dromen dat ik het nu pas zou schrijven, want ik heb de forking HALVE FINALE gehaald
Ik denk dat ik hier met veel geluk ben gekomen, af en toe een joker minder had me denk ik deze post eerder doen laten schrijven. Ik zat namelijk pas redelijk laat op de persoon waarvan ik denk dat hij De Mol is, en als dat daadwerkelijk De Mol, heb ik hem ontmaskerd. Missie geslaagd!
Dus, wat zijn de hoogtepunten en wat zijn de dieptepunten? Mijn lievelingsmomenten zijn de executies
Mijn hartslag was altijd zo hoog, ik was echt niet normaal zenuwachtig. En om dan groen te krijgen, ik vond dat zo leuk
Qua opdrachten vond ik heel veel leuk, het heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. Enkele favoriete zijn de opdrachten in de Masked Singer pakken, het gesprek met De Mol (grrrrr) en de Niets is (weer) wat het lijkt... opdracht.
Dieptepunt is zonder twijfel de executie van aflevering 2. De reacties op de beruchte actie vond ik helemaal niet leuk. Ik snap natuurlijk dat mensen die mening hadden, maar die reacties voelden zo persoonlijk en heftig. Ik was bang dat het mijn spelplezier helemaal zou verpesten, en dat mensen buiten het spel boos zouden blijven, maar gelukkig is dat niet gebeurd.
Want ik heb (op dat moment na) zo erg genoten van het spel. Alle gesprekken met de kandidaten, de opdrachten, het stiekem laat opblijven om de test te maken, het bang zijn dat ik een belangrijke PM naar de verkeerde stuur en dat sommige kijkers mij verdacht vonden. Ook ben ik heel blij met hoe het is gegaan. Ik heb het spel namelijk best eerlijk gespeeld, al vertelde ik soms gewoon niet alles. Ik ben maar tegen een iemand helemaal eerlijk geweest, en dat is ook de enige die ik niet uit het spel zou werken mocht ik die kans krijgen. Bij anderen heb ik dat wel geprobeerd, met succes...
Meer daarover vind je in mijn biechts!
Ik heb vrede met mijn rode scherm, ik deed mee voor de opdrachten, en heb er zo veel kunnen spelen. Dat ik maar een paar opdrachten mis maakt me dus niet heel veel uit. Ook waren de anderen gewoon beter, jullie hebben het verdient! Zet 'm op straks
MollenvangR, SpacyColours en iedereen die heeft mij geholpen achter de schermen,
Bedankt! Jullie hebben echt iets geweldigs neergezet, jullie mogen heel trots zijn, dat meen ik oprecht
Ook bedankt aan mrchipie, jij hebt voor een jokermunt gezorgd in aflevering 4! Verder ook bedankt aan iedereen die lieve berichtjes heeft gestuurd, ik waardeer dat heel erg
Ik ben dus trots dat ik zo ver ben gekomen, trots dat ik heb laten zien dat minderjarigen niet slechter zijn dan volwassenen in spellen en verder ben ik gewoon heel dankbaar voor al die weken. I <3 you and Romania!